Gå til innhold

Ari Behn er død


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så urolig leit. Håper ikke norsk presse og folk nå er ute etter å "ta" Martha.  Hun og barna trenger faktisk bare støtte nå❤

Anonymkode: 36da4...42a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så urolig leit. Håper ikke norsk presse og folk nå er ute etter å "ta" Martha.  Hun og barna trenger faktisk bare støtte nå❤

Anonymkode: 36da4...42a

Ingen vil "ta" noen. ❤️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig trist.

Alle gode tanker til de etterlatte ❤️

Endret for svar til slettet innhold. 

Endret av Søgni
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sjokk å lese! Utad har han jo virket så jovial og glad, så dette. Hadde jeg aldri trodd. Så uendelig trist.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, hetsende og krenkende utsagn, samt svar til dette.

Dette er en svært tragisk sak, vennligst vis respekt!

Tråden blir moderert fortløpende.

Anglofil (teamleder)

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist 😢 Fikk helt sjokk nå. Stakkars barna hans og familien og så vondt han også må ha hatt det 😢 Hvil i fred! :dagens-rose:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist! Jeg har aldri vært noen fan, men dette sjokkerte meg og gjorde meg trist. Tenk så forferdelig vondt han har hatt det. Når man velger den utveien har man det så vondt at man tror alle vil ha det bedre når man er borte. Grusomt og det skulle vært så mye mer psykisk helsehjelp! 

Min mor mistet sin far for 26 år siden idag. De første årene gikk til smerte, men etter et par år klarte hun å se gleden i julen igjen og minnes han med glede, ikke med sorg at han forlot oss altfor tidlig

Delryddet for spekulasjon.

Endret av Søgni
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Nå ble jeg skikkelig lei meg, måtte de etterlatte få styrke til å huske han for den han var når han var på sitt beste. Og et juleønske om at det blir åpenhet til å snakke med noen når man føler på den smerten og desperasjonen som han må ha følt.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tiuren skrev:

Nå ble jeg skikkelig lei meg, måtte de etterlatte få styrke til å huske han for den han var når han var på sitt beste. Og et juleønske om at det blir åpenhet til å snakke med noen når man føler på den smerten og desperasjonen som han må ha følt.

Så fint skrevet, veldig enig med deg ❤

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...