Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 
Søgni, mod.

• Liker 3
Skrevet

Dette synes jeg er utrolig trist. Huff, stakkars mann 😢 Jeg var faktisk ikke klar over at han hadde det så vondt og sleit så mye. Håper han får hvile i fred❤

• Liker 6
Skrevet

Det er vondt å tenke på og vite at han hadde det så vondt at han valgte å ta sitt eget liv. Hvil i fred, Ari Behn  :dagens-rose:

Mine tanker og kondolanser går til hans nærmeste familie og venner ❤️

Samt til andre som også har opplevd å miste noen, og sist men ikke minst: Til alle de som selv har det vondt og vanskelig.

❤️

• Liker 24
Skrevet
23 minutter siden, akkurat passe skrev:

Det er vondt å tenke på og vite at han hadde det så vondt at han valgte å ta sitt eget liv. Hvil i fred, Ari Behn  :dagens-rose:

Mine tanker og kondolanser går til hans nærmeste familie og venner ❤️

Samt til andre som også har opplevd å miste noen, og sist men ikke minst: Til alle de som selv har det vondt og vanskelig.

❤️

Dette ❤ Du skrev det for meg ❤

Hvil i fred, Ari. Du var et bra menneske. 

Det er synd vi ofte ikke er flinke nok til å si, og vise det, når folk er blant oss.

🕯🌹

• Liker 12
Skrevet

Sjelden jeg kondolerer, men Ari Behn er en mann jeg har et hjerte for ❤️ Han vil bli husket 

• Liker 12
Skrevet
12 timer siden, Fnugg1 skrev:

Hva var det å mislike med han da? Stakkars fyr, han har da vel ikke gjort deg noe? 

Jeg både mislikte og likte ham. Det går fint an selv om de ikke gjør en noe. Og om jeg misliker noen nå og da,så gjør det ingenting. Jeg plager dem ikke. Jeg gidder ikke juge.

Og dessuten. De jeg misliker ender jeg som regel med å like. Noe psykologisk der ofte 🙂

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fy faen så jævelig det er at han er borte. Jeg har ikke fått sove i natt...

Når de som har møtt han sier at han var så raus og inderlig.., var det slik at Ari tok inn så mange inntrykk og andres følelser og tanker at han ble overveldet? Jeg tror få folk orker å ta inn alle inntrykk, og når man ikke har evnen til å beskytte seg selv så blir det for mye. Stakkars mann. Det virker som han har betydd så mye for så veldig mange men at han ikke har klart å håndtere det. Og det er så veldig forståelig. Hva kan man lære av dette? At man skal gi litt mer faen i andre av og til? Kanskje. Det er viktig å ta hensyn til seg selv. Man kan ikke gi bort hele hjertet sitt, man må spare en del av det til seg selv.

Nå i julen må vi huske det, at kjærlighet ikke bare skal gis til alle andre, men også til deg selv. DU er viktig for deg, og når du tar vare på deg selv er det lettere å ta vare på andre fordi du har et overskudd.

Jeg tror Ari har gitt så mye av seg selv at han ikke hadde mer å gi. Og når man føler det slik så er det slutt.

Skulle ønske han fikk hjelp. Kanskje fikk han det, men jeg mener nok hjelp. Vi må snakke om selvmord. Hvert år forsøker 6000 personer å ta selvmord i Norge. La oss si at halvparten gjør det som et rop om hjelp. Da er vi likevel oppe i 3000 personer som ikke orker å leve lenger. I trafikken har 13 personer dødd i 2019... Vi bygger sikrere veier for milliarder av kroner hvert år. Men selvmord blir hysjet ned. Folk står i psykologkø, kø for å komme inn på DPS, kø hit og kø dit. Akuttposter blir færre og forsvinner helt i visse områder. Vær så snill regjeringen, ta selvmord på alvor snart!! Det rammer så hardt i livene til dem som lever med svarte tanker og ikke minst familiene til den rammede, de blir direkte berørt i lang lang tid før selve selvmordet skjer og i lang lang tid etter.

Endret av loveli
Skrevet

Jeg fikk helt sjokk i går kveld når et familiemedlem fortalte at Ari hadde tatt livet sitt. Jeg synes så synd på barna, og Martha. Ikke bare må de leve med sorgen og tapet, de må også leve med spekulasjonene og folkeopinionen. Utrolig trist.

• Liker 7
Skrevet

Jeg håper mental helse får enda mer oppmerksomhet nå, og jeg tror det er helt bevisst at Kongefamilien har gått ut med dødsårsaken. Dette er noe som angår mange og som ikke burde være en skam å snakke om. Håper det at kongefamilien er såpass åpne om dette, gjør at mental helse kommer enda mer på kartet ❤️ 

• Liker 11
Skrevet

Vi fikk sjokk her i går kveld. Tv2 nyhetene stod på, men vi satt ikke å så på. Samboer hørte det i bakgrunnen. Hva var det de sa?!? Spolte nyhetene tilbake. Vi ble helt satt ut. Ari Behn var en flott person. Tenker på hans familie. Hans døtre spesielt som har mistet sin kjære, gode pappa! Hvil i fred, Ari! ♥️♥️♥️ 

• Liker 11
Skrevet

Kan ikke beskrive hvor satt ut jeg ble når jeg så forsidene om at Ari er død. Klarer ikke å slutte å tenke på det, og håper barna og familien blir tatt godt vare på. Klarer ikke å se for meg hva han har gått gjennom for å ta en slik beslutning - det er utrolig trist. Hvil i fred ♥️... :dagens-rose:... 

Vil at alle skal vite at det er lys i enden av tunnelen, og vær åpen når det gjelder psykisk problematikk. Skal bruke tiden til å ta godt vare på de nærmeste og bli flinkere på å uttrykke hvor mye de betyr for meg. ❤️ 

• Liker 12
Skrevet
2 timer siden, The Kitten skrev:

Noe av det som er mest trist når en person tar livet sitt, er at de frarøver alle rundt seg alle andre minner om dem.

Man lever ikke for andre’s skyld

• Liker 35
Skrevet
3 minutter siden, Pastels skrev:

Jeg håper mental helse får enda mer oppmerksomhet nå, og jeg tror det er helt bevisst at Kongefamilien har gått ut med dødsårsaken. Dette er noe som angår mange og som ikke burde være en skam å snakke om. Håper det at kongefamilien er såpass åpne om dette, gjør at mental helse kommer enda mer på kartet ❤️ 

Er det kongefamilien som gikk ut med dødsårsaken? Det håper jeg var hans egen familie som var først med.

• Liker 13
Skrevet

Bare bare trist. Kjenner han ikke, men har møtt han. Hadde en to timers samtale med han for mange år siden , så inderlig og spesiell. Vil aldri glemme møte med han, fin fyr❤️

• Liker 10
Skrevet
14 timer siden, loveli skrev:

Han snakket vel om psykisk helse et år, tror kanskje han tar det opp igjen. Hvis han holder tale da. Tror han gjør det, det er vel en del av hans plikt som konge, men... jeg hadde forstått det dersom det heller ble sendt ut noe skriftlig i år.

Er kongen fortsatt sykemeldt? Eller hvorfor skulle han ikke holdt tale?

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, minister-mio skrev:

Er det kongefamilien som gikk ut med dødsårsaken? Det håper jeg var hans egen familie som var først med.

Det var det nok, men tror nok begge familiene har vært i dialog om det. Barna hans er jo midt oppi dette. 😕 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Noe av det som er mest trist når en person tar livet sitt, er at de frarøver alle rundt seg alle andre minner om dem.

Det er ikke sant; minnene lever videre.

Det mest triste er at noen er død og at de hadde det så vondt i livet at de ikke greide å leve videre.

Endret av Dalmatian
  • Liker 27
Skrevet
14 hours ago, HalldirV2 said:

Snublet over en annen svensk tråd. Der ble det linket til en artikkel i en svensk avis fra 2009, hvor Ari visstnok fortalte om psykiske problemer og at de før eller senere kom til å ta knekken på han. 

https://www.svd.se/prinsessmake-fruktar-skilsmassa

Huff stakkars.

• Liker 1
Skrevet

Les dagens nyheter. De som uttaler seg, har stort sett kun positive ting å si om Ari Behn. På meg virker det som om de som kjente han, minnes ham med glede, til tross for sorgen over hans bortgang.

• Liker 12
Skrevet

Mine tanker går til hans nærmeste familie og venner, spesielt barns hans 😭 Så ufattelig trist! 

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...