Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk i dag gavene av min samboer (vi feirer med hver vår familie). Han hadde skrevet en liten kjærlighetserklæring på kortet som jeg hadde syntes hadde vært litt pinlig å få lest opp høyt, så jeg bestemte meg for å åpne gaven i ro og mak alene.

Jeg (nærmere 30 år) har fått en gave ganske tydelig beregnet for jenter i alderen 12-15.. 

Er veldig skuffet, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.. ikke følger det med byttelapp heller. Han vet jo ikke at jeg har åpnet den enda.

Han har også en historie over å bli veldig lei seg når jeg ikke liker gaven.

Noen tips til hva jeg gjør?

Anonymkode: 801fa...c56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva fikk du?

Anonymkode: 2f11d...0eb

• Liker 10
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva fikk du?

Anonymkode: 2f11d...0eb

Det blir veldig identifiserbart hvis jeg skriver hva det er. Post med brukernavnet ditt så kan jeg sende deg pm.

Skrevet

Er det et smykke?

Jeg tror jeg ville takket for gaven og samtidig sagt at det var veldig hyggelig, men passet ikke helt, så du lurer på hvor det er kjøpt så du kan kjøpe noe som passer bedre? 

Hvis han blir veldig lei seg så blir han det, men jeg syns ikke du skal bruke en ting som passer for en tenåring. Jeg hadde nok fått dårlig samvittiget for at kjæresten blir lei seg, men jeg hadde nok sagt det allikevel. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det blir veldig identifiserbart hvis jeg skriver hva det er. Post med brukernavnet ditt så kan jeg sende deg pm.

*Fryktelig nysgjerrig*

• Liker 19
Skrevet

Altså... tenk på de som sitter alene i jula og ikke får noe. Takknemlighet er en fin ting.

God jul!

• Liker 4
Skrevet

Haha uff. Jeg vil gjerne vite hva du fikk 😅

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ahhh vil gjerne vite!

Skrevet

Neste år ønsker du deg en konkret ting og sier at du vil han skal kjøpe det. Han er mann, og må ha det inn med tskje.

Anonymkode: bcb16...608

• Liker 7
Gjest 007_008_007
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk i dag gavene av min samboer (vi feirer med hver vår familie). Han hadde skrevet en liten kjærlighetserklæring på kortet som jeg hadde syntes hadde vært litt pinlig å få lest opp høyt, så jeg bestemte meg for å åpne gaven i ro og mak alene.

Jeg (nærmere 30 år) har fått en gave ganske tydelig beregnet for jenter i alderen 12-15.. 

Er veldig skuffet, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det.. ikke følger det med byttelapp heller. Han vet jo ikke at jeg har åpnet den enda.

Han har også en historie over å bli veldig lei seg når jeg ikke liker gaven.

Noen tips til hva jeg gjør?

Unnskyld, men jeg begynte å le for meg selv da jeg leste det du skrev. Så for meg selv og hvordan jeg hadde reagert om jeg fikk en gave jeg ikke likte eller syntes var rar. Håper det bedrer seg for deg :)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Neste år ønsker du deg en konkret ting og sier at du vil han skal kjøpe det. Han er mann, og må ha det inn med tskje.

Anonymkode: bcb16...608

Han har fått en konkret ønskeliste :) 

Anonymkode: 15f19...960

Skrevet

Du takker høflig, men selvsagt uten å lyve ved å si at du synes gaven var kjempefin. Dersom han spør hva du synes om gaven tar du det opp med ham. Svar på en diplomatisk måte at det kanskje ikke var AKKURAT noen innertier. Det er ikke sikkert at det er åpenbart for ham at gaven passer best for jenter tidlig i tenårene.

Hvis han ikke spør: la det ligge. Nytt år og nye muligheter neste år. Alle kan ikke være heldige hver gang. 

• Liker 7
Skrevet
57 minutter siden, Ullvott skrev:

Du takker høflig, men selvsagt uten å lyve ved å si at du synes gaven var kjempefin. Dersom han spør hva du synes om gaven tar du det opp med ham. Svar på en diplomatisk måte at det kanskje ikke var AKKURAT noen innertier. Det er ikke sikkert at det er åpenbart for ham at gaven passer best for jenter tidlig i tenårene.

Hvis han ikke spør: la det ligge. Nytt år og nye muligheter neste år. Alle kan ikke være heldige hver gang. 

Jeg har egentlig bestemt meg for å ta det opp med han (etter å ha pratet med et par stk på pm her). Det burde være veldig åpenbart at gaven er til den gruppen. 

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har egentlig bestemt meg for å ta det opp med han (etter å ha pratet med et par stk på pm her). Det burde være veldig åpenbart at gaven er til den gruppen. 

oppdatert oss :) 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, NKK skrev:

oppdatert oss :) 

Skal gjøre det :)

Skrevet

Jeg ville spurt på en fin måte om du kunne bytte eller ta en hvit løgn og si takk og håp på bedre gave neste jul. Den aller første julen med kjæresten fikk jeg en rød mixmaster(retroversjon). Fikk nesten sjokk og ble fryktelig skuffa, men siden han sto og så på,måtte jeg bare ha pokerfjes og si takk... To år senere ga han meg en globus! Og året etter mange ting fra Enklere Liv, men da ga jeg beskjed om at det var skivebom,og at jeg ønsket noe romantisk. 

Anonymkode: 9a694...291

• Liker 1
Gjest førstedamen
Skrevet

Jeg er også nysjerrig på hva du fikk 😅

Skrevet

Lurer også veldig på hva det var 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...