Gå til innhold

Rar gave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå vet jeg ikke hva du fikk, men er det klær f.eks kan du jo skylde på "feil størrelse" og bytte gaven. Er det en ting du aldri kommer til å vise frem offentlig bør du bare late som at alt er greit. 

Anonymkode: b25d4...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jo hva det er så jeg svarer på vegne av TS. Husker ikke om jeg skrev det før i denne tråden, men tror de aller, aller fleste ville reagert på denne.

Denne gaven fikk faktisk datteren min på 11 år ...og den er helt midt i blinken for henne som er i starten av puberteten og sånn... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Polly Ester skrev:

Jeg vet jo hva det er så jeg svarer på vegne av TS. Husker ikke om jeg skrev det før i denne tråden, men tror de aller, aller fleste ville reagert på denne.

Denne gaven fikk faktisk datteren min på 11 år ...og den er helt midt i blinken for henne som er i starten av puberteten og sånn... 

Nå ble jeg nysgjerrig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sofiapia
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ufint å ta det opp med ham, jeg, om det er en engangshendelse. Si takk, og ferdig med det. Om han spør hvorfor du ikke bruker den, kan du heller forklare at det ikke er helt din greie. Men å si når du får gaven at dette var en dårlig gave, det er utrolig uhøflig og dårlig folkeskikk. 

Jeg har også fått skuffende gaver av samboeren, men jeg takker pent, for det var godt ment. 

Anonymkode: 5f03a...766

kan du sende PM?? sykt nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi nå ble jeg skikkelig nyskjerrig! Ser for meg en sminkekoffert med ubrukelig sminke for barn 😅

Kan jeg også få vite hva det var? 🙈🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nysgjerrig! Send gjerne pm til meg også. 

Eneste jeg lurer på er om han vet/så du åpnet gaven? Hvis ikke, kan han ha byttet om på to gaver og er uvitende om det? 

Og hvis han så deg åpne, hvordan reagerte han? Type: likte du den? Tenkte det passet deg osv.

Endret av sølvdryss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og vite!!! 
bok om mensen? Bind? Barnesminkesett? Tegnebok? Dør av nyskjerrighet😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke så nysgjerrig av meg i forhold til hva slags gave det var, det jeg satt å tenkte på var om han hadde pakket inn feil gave eller skrevet feil lapp på? Altså en gave som egentlig skulle til en slektning i den alderen eller noe sånt, men så fikk TS den og niesen (f.eks) fikk en skikkelig voksengave? Håper det var noe slikt som var tilfelle. Jeg er litt nysgjerrig på hva kjæresten sa etterpå da.

Anonymkode: dc32f...bed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg så nysgjerrig jeg er jeg og... holder på å besvime faktisk..pliiiiis send pm😝😝😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...