Gå til innhold

Rar gave


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pubertetsbok?? Enhjørning neglelakk tørk? Guuuuud, så nysgjerrig jeg er!! Jeg vil vite!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Thildamor skrev:

Pubertetsbok?? Enhjørning neglelakk tørk? Guuuuud, så nysgjerrig jeg er!! Jeg vil vite!!!

 

Anonymkode: 54e57...07c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.12.2019 den 15.50, Kim123 skrev:

Altså... tenk på de som sitter alene i jula og ikke får noe. Takknemlighet er en fin ting.

God jul!

Hvorfor skal hun tenke på det?  Hun må da få lov å være skuffet over en gave fordi det finnes ensomme i verden som ikke får gaver?? Teit svar!! 

Anonymkode: 952aa...ae2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun tenke på det?  Hun må da få lov å være skuffet over en gave fordi det finnes ensomme i verden som ikke får gaver?? Teit svar!! 

Anonymkode: 952aa...ae2

Teit svar? Så du synes ikke det er teit å klage på luksus, En gave hun fikk? Mens andre i verden må se barna sine sulte ihjel, og det eneste de vil, det eneste de ønsker, er litt mat og litt vann slik at barnet ikke dør i armene til denne stakkars moren/faren?  
Eller barn her hjemme i Norge som «bare» ønsker seg nye sko fordi de er for trange eller ødelagte? (Bare ett lite eksempel) 

Jeg klager aldri på gaver. Og jeg oppdrar barna mine til å være takknemlig for alt de får, friheten de har, klærne de har, kjærligheten de får. Og hjelpe de trengende så godt det lar seg gjøre. Kanskje du og Ts burde tenke litt sånn istedenfor å sutre over at luksusen ikke er bra nok?

Endret av Kim123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2019 den 19.43, AnonymBruker skrev:

Jeg ville spurt på en fin måte om du kunne bytte eller ta en hvit løgn og si takk og håp på bedre gave neste jul. Den aller første julen med kjæresten fikk jeg en rød mixmaster(retroversjon). Fikk nesten sjokk og ble fryktelig skuffa, men siden han sto og så på,måtte jeg bare ha pokerfjes og si takk... To år senere ga han meg en globus! Og året etter mange ting fra Enklere Liv, men da ga jeg beskjed om at det var skivebom,og at jeg ønsket noe romantisk. 

Anonymkode: 9a694...291

En rød retromixmaster ville jeg blitt kjempeglad for! 

Anonymkode: b0d1d...833

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en veldig merkelig gave som var upassende for en voksen kvinne, men perfekt for en preteen. Skjønner godt at Ts var skuffa 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en hamster 🐹 ?

Boka til sraad?

Sparkesykkel? 

Herregud, jeg får ikke sove før jeg får svaret, please pm meg 😥💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 10.1.2020 den 8.49, Kim123 skrev:

Teit svar? Så du synes ikke det er teit å klage på luksus, En gave hun fikk? Mens andre i verden må se barna sine sulte ihjel, og det eneste de vil, det eneste de ønsker, er litt mat og litt vann slik at barnet ikke dør i armene til denne stakkars moren/faren?  
Eller barn her hjemme i Norge som «bare» ønsker seg nye sko fordi de er for trange eller ødelagte? (Bare ett lite eksempel) 

Jeg klager aldri på gaver. Og jeg oppdrar barna mine til å være takknemlig for alt de får, friheten de har, klærne de har, kjærligheten de får. Og hjelpe de trengende så godt det lar seg gjøre. Kanskje du og Ts burde tenke litt sånn istedenfor å sutre over at luksusen ikke er bra nok?

Pass på så du ikke gjør at barna dine konstant lei seg for alt det grusomme som skjer i verden. At de skal være glade for at de fikk mat i dag for andre ikke får. Det kan fort bikke over til de får dårlig samvittighet og slutter å ta vare på seg selv.

Det er en grunn til at mye av det fæle som skjer rundt om i verden holdes skjult for andre. Normalt oppegående folk blir psykisk syke av å konstant høre eller se slike ting. 

Fælt. Men sant. 

Anonymkode: c71f2...22f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 8.49, Kim123 skrev:

Teit svar? Så du synes ikke det er teit å klage på luksus, En gave hun fikk? Mens andre i verden må se barna sine sulte ihjel, og det eneste de vil, det eneste de ønsker, er litt mat og litt vann slik at barnet ikke dør i armene til denne stakkars moren/faren?  
Eller barn her hjemme i Norge som «bare» ønsker seg nye sko fordi de er for trange eller ødelagte? (Bare ett lite eksempel) 

Jeg klager aldri på gaver. Og jeg oppdrar barna mine til å være takknemlig for alt de får, friheten de har, klærne de har, kjærligheten de får. Og hjelpe de trengende så godt det lar seg gjøre. Kanskje du og Ts burde tenke litt sånn istedenfor å sutre over at luksusen ikke er bra nok?

Kanskje du trenger en egen pupertetsbok til bursdag eller jul fra en som står deg nær for at du skal forstå deg på skuffelse.. 

Anonymkode: c0287...e6a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...