AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #41 Del Skrevet 23. desember 2019 Muskler og kondisjon er ferskvare. Hvis jeg dropper å trene på en uke, så merker jeg det. Og to uker uten trening er krise. Da er det nesten som å begynne på nytt. Anonymkode: 3f2fe...2ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 23. desember 2019 #42 Del Skrevet 23. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ødelegger og ødelegger. Det irriterer meg bare. Akkurat som mange tydeligvis lar seg irritere av mine innlegg i denne tråden. Det er en naturlig ting å irritere seg litt over ting ved andre. Det er dere, ikke jeg, som tydeligvis mener at litt irritasjon er ensbetydende med å få jula ødelagt eller forlange at hun skal endre atferd. Anonymkode: c0dc3...5a0 DU skrev vitterlig "folk som skal ØDELEGGE med sin treningsdesperasjon", så det med ødelegging av jula kommer fra deg. Irriter deg i vei, det går bare utover deg selv. ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #43 Del Skrevet 23. desember 2019 4 minutter siden, Rainstorm said: DU skrev vitterlig "folk som skal ØDELEGGE med sin treningsdesperasjon", så det med ødelegging av jula kommer fra deg. Irriter deg i vei, det går bare utover deg selv. ☺ Virker faktisk som om det går mer utover dere andre. Haha. Anonymkode: c0dc3...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 23. desember 2019 #44 Del Skrevet 23. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker faktisk som om det går mer utover dere andre. Haha. Anonymkode: c0dc3...5a0 Jeg tror egentlig du bare kjeder deg i jula og lager denne tråden for å irritere på deg gråstein. Det er jo kjipt for deg at du har det behovet. 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 23. desember 2019 #45 Del Skrevet 23. desember 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker faktisk som om det går mer utover dere andre. Haha. Anonymkode: c0dc3...5a0 Er vel heller du som går i barnslig angrepsposisjon fordi du ikke fikk responsen du ønsket. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rytz Skrevet 23. desember 2019 #46 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg trener også i jula. Synes det er digg med la gkjøring ute, og hunden skal jo luftes hun også. Blir dårlig av å sitte i ro og spise. Har behov for å bevege meg og ha litt alenetid ute. Høre på litt god musikk og kose meg. Da blir kosen etterpå så mye bedre også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 23. desember 2019 #47 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg tar treningsfri 1 juledag, og muligens 3. Men har to treningsfrie dager per uke uansett. Jeg elsker å trene, det er litt terapi også. TS burde passe på seg selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #48 Del Skrevet 23. desember 2019 Du kan jo bare ta deg ei økt selv så får du bedre samvittighet.Virker som det eneste som irriterer deg ved dette er at hun ødelegger gleden din ved å fråtse uten å tenke på kropp og helse. Synes du bruker unødvendig tid på dette. Det er mange folk som trener i julen inkludert meg selv. Jeg skal allikevel spise og kose meg som alle andre. Anonymkode: 5bb68...e21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #49 Del Skrevet 23. desember 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Må vel være lov å irritere seg litt over ting andre gjør vel. Sikker på at dere irriterer dere over ting ved andre dere også, men tror at det gjør dere til supermennesker å aldri si det høyt. Hehe. For meg betyr julen å slappe av, spise og kose seg. Så jeg irriterer meg over folk som skal ødelegge det med treningsdesperasjon. Anonymkode: c0dc3...5a0 JEG syns det er irriterende med folk som klarer sitte i flere dager. Kroppen er det viktigste man har, hvorfor ødelegge den med latskap Anonymkode: 32a0f...801 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #50 Del Skrevet 23. desember 2019 Feirer jeg jul her jeg bor så er treningssenteret helt tomt i jula, det er kjempedeilig! Og er jeg bortreist så syns jeg det er gøy å løpe ute på et nytt sted eller teste ut et nytt treningssenter. Syns det er innafor. Anonymkode: 394c1...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #51 Del Skrevet 23. desember 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, du som alle andre misforstår. Det går an å irritere seg over folks atferd uten å mene at de skal endre den atferden. Akkurat som du sikkert gjør ti ganger om dagen, du vil bare være et supermenneske som holder det inni deg, Anonymkode: c0dc3...5a0 Missforstår ikke. Du må jobbe med deg selv mentalt så du ikke irriterer deg over hva andre gjør i livet som ikke oåvirker deg. Jeg går ikke rundt å irriterer meg over hva andre gjør, det har jeg ikke noe med. Om noen trener, sykkler, går tur, lager snømann, synger en sang, står på hendene, you name it. Betyr ingenting for deg. Anonymkode: 1e02c...e36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #52 Del Skrevet 23. desember 2019 Trener HVER dag hele jula jeg, selv om jeg er på ferie i varmere strøk! Velger hotell etter hvilket som har best treningsrom. Du er sær som legger deg borti andres treningsrutiner. Anonymkode: 6719e...56e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #53 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg har autoimmun sykdom som forverres betraktelig av inaktivitet. Heldigvis har jeg en jobb hvor jeg går og står mye, men i julen, med så mye sitting og "kos" som du kaller det, så er jeg helt avhengig av å ta meg en treningsøkt en time hver dag. Ellers blir jeg sur og gretten av smerter, og det ødelegger i hvert fall kosen. Anonymkode: a07dc...bb3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #54 Del Skrevet 23. desember 2019 Det forstår jeg godt. Trente i dag og skal trene 1. juledag. Jul er mye spising og stillesitting. Anonymkode: 5c4a2...78b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lønnesirup01 Skrevet 23. desember 2019 #55 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg tipper at dette handler like mye om at hun vil ha fri fra all familietiden. Hvis det er slik at hele familien din liker å sitte inne og kose seg hele julen, så blir tre dager fort lenge. Og du vet hva man sier - gjester er som fisk. Det gjelder vertskap også, spesielt svigerfamilie. Jeg synes alle initiativer til å "bryte opp" litt er positive. Enten noen stikker på trening, går seg en tur i skogen eller noe annet. Da kan man treffes igjen til middag og ha det hyggelig og med litt mer positiv innstilling enn når man har sittet i godstolen hele dagen, fått vondt i setemuskulaturen og irritert seg grønn over onkel Runes smatting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #56 Del Skrevet 23. desember 2019 Helt forjævlig å måtte sitte på ræva hele jula og tykke innpå uten å få trene noe, JA!! Anonymkode: de0f8...3d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #57 Del Skrevet 23. desember 2019 Irriter deg over henne dersom hun ikke hjelper til, skaper sur stemning eller har en generell ufordragelig oppførsel. Men å bruke et par timer på 3 hele dager til trening er da vitterlig ikke noe å henge seg opp i. Sannsynligvis slapper hun bare bedre av og koser seg mer når hun får trent. Anonymkode: a07dc...bb3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 24. desember 2019 #58 Del Skrevet 24. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ødelegger og ødelegger. Det irriterer meg bare. Akkurat som mange tydeligvis lar seg irritere av mine innlegg i denne tråden. Det er en naturlig ting å irritere seg litt over ting ved andre. Det er dere, ikke jeg, som tydeligvis mener at litt irritasjon er ensbetydende med å få jula ødelagt eller forlange at hun skal endre atferd. Anonymkode: c0dc3...5a0 Det er ikke noe galt i å la seg irritere som sådan. Men å la seg irritere over at noen gjør noe de liker å gjøre, og som faktisk ikke skader noe men som derimot er veldig sunt for vedkommende?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2019 #59 Del Skrevet 24. desember 2019 Så sant det ikke går ut over familie selskap o.l ser jeg ikke problemet. Skulle gjerne trent selv i morgen (trener faste dager og tirsdag er en av de) men er alene med barn og da kommer selvfølgelig julekos foran TV først. Men det blir garantert en gåtur og trening senere i julen. Trening gjør godt i sjela 🤗 Anonymkode: 97e48...247 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy- Skrevet 26. desember 2019 #60 Del Skrevet 26. desember 2019 Jeg synes det ikke er desperat å skulle trene i ferien. Jeg er på besøk hos foreldrene mine hele julen og begynner å kjenne på lysten til å dra på trening. Hadde treningssenteret mitt ligget litt nærmere hadde nok jeg også tatt meg en treningsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå