AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #1 Del Skrevet 23. desember 2019 Kjæresten til broren min har med egen treningsbag til jula hos foreldrene våre og har gitt beskjed om at hun må trene minst to ganger i løpet av de tre dagene vi skal være her. Jeg er glad i å trene selv og trener endel, men akkurat det med å trene i jula, når man er på besøk hos noen som står på hodet for at man skal kose seg og ha senke skuldrene, det skjønner jeg ikke. Anonymkode: c0dc3...5a0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 23. desember 2019 #2 Del Skrevet 23. desember 2019 Hva er problemet? Trene eller gå tur? Man må ikke sitte oppå hverandre hele tida. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 23. desember 2019 #3 Del Skrevet 23. desember 2019 Noen trener hver dag hele året og elsker det. Hva er problemet? Det er ikke noe andre skal blande seg opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #4 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg gjør det samme. Da føler jeg at jeg blir en bedre gjest, da jeg blir så slapp av all den salte, tunge maten. Anonymkode: a7648...fa6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 23. desember 2019 #5 Del Skrevet 23. desember 2019 I julen har man som regel god tid, med andre ord en ypperlig anledning til å trene! Og kjæresten til broren din slapper helt sikkert mye bedre av etter en treningsøkt. At å slappe av bare skal bety å sitte inne og spise forstår jeg ikke! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 23. desember 2019 #6 Del Skrevet 23. desember 2019 Skjønner ikke helt problemet. Skjønner godt at hun vil vedlikeholde treningen selv om det er jul. Hva om trening er hennes måte å senke skuldrene på? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #7 Del Skrevet 23. desember 2019 Ok, så er det sikkert jeg som er sær da. Synes bare det å trappe opp med egen treningsbag og klare treningsplaner til jula var litt desperat. Anonymkode: c0dc3...5a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 23. desember 2019 #8 Del Skrevet 23. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok, så er det sikkert jeg som er sær da. Synes bare det å trappe opp med egen treningsbag og klare treningsplaner til jula var litt desperat. Anonymkode: c0dc3...5a0 Desperat at noen liker å holde seg i form i jula også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #9 Del Skrevet 23. desember 2019 Det kan det da være mange grunner til. Kanskje det blir tyngre for henne å begynne på igjen etter en pause, enn hvis hun holder på rutinen? Kanskje treningen handler om mer enn treningsglede, enten det nå er tid helt for seg selv(ref Whistlers kommentar over her om å sitte oppå hverandre hele tida) eller psykisk pleie? Svigerinna mi sliter visst med vinterdepresjon eller noe i den gata, og har funnet ut at å gå en tur hver eneste dag, uansett vær, hjelper veldig. Samboeren min blir rastløs og rett og slett utrivelig å være i nærheten av hvis han ikke kan være utendørs og drive med noe fysisk arbeid i løpet av dagen. Du kan godt synes det er sært, men folk er forskjellige og har sine grunner. Jeg har møtt meg selv i døra på flere områder fordi min og samboers familie er ganske forskjellige. Anonymkode: 58328...7d2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 23. desember 2019 #10 Del Skrevet 23. desember 2019 Samme det vel. Julen betyr ikke at man må daffe og stappe i seg. Noen liker å holde seg i form uansett dag. Julen er intet unntak 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #11 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg får vondt i ryggen av å sitte stille for mye, så jeg MÅ trene for å klare å ha det bra når jeg slapper av. Så jeg skal trene hele jula og føler meg ikke desperat av den grunn, det gir meg livskvalitet. La folk få gjøre det de selv synes er best Anonymkode: b1b57...ee0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #12 Del Skrevet 23. desember 2019 Er det også galt nå? Om hun trener 2 av 72 timer? Herregud ikke rart det er krig i verden Anonymkode: 04bdc...62a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #13 Del Skrevet 23. desember 2019 Må vel være lov å irritere seg litt over ting andre gjør vel. Sikker på at dere irriterer dere over ting ved andre dere også, men tror at det gjør dere til supermennesker å aldri si det høyt. Hehe. For meg betyr julen å slappe av, spise og kose seg. Så jeg irriterer meg over folk som skal ødelegge det med treningsdesperasjon. Anonymkode: c0dc3...5a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 23. desember 2019 #14 Del Skrevet 23. desember 2019 Ja, du er sær! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #15 Del Skrevet 23. desember 2019 Trening i ferie er jo kjempe deilig, da har man god tid og kan slappe av etterpå. Jeg har med meg treningsbag til svigers i år (også) og trente i morges. Jeg trener året rundt så det er ingen som syns det er rart at jeg trener nå. Anonymkode: 64942...89a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 23. desember 2019 #16 Del Skrevet 23. desember 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten til broren min har med egen treningsbag til jula hos foreldrene våre og har gitt beskjed om at hun må trene minst to ganger i løpet av de tre dagene vi skal være her. Jeg er glad i å trene selv og trener endel, men akkurat det med å trene i jula, når man er på besøk hos noen som står på hodet for at man skal kose seg og ha senke skuldrene, det skjønner jeg ikke. Anonymkode: c0dc3...5a0 Hva om det å trene er en del av det å senke skuldrene, ha alenetid, kjenne på godfølelsen, osv.? Trening gir overskudd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 23. desember 2019 #17 Del Skrevet 23. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må vel være lov å irritere seg litt over ting andre gjør vel. Sikker på at dere irriterer dere over ting ved andre dere også, men tror at det gjør dere til supermennesker å aldri si det høyt. Hehe. For meg betyr julen å slappe av, spise og kose seg. Så jeg irriterer meg over folk som skal ødelegge det med treningsdesperasjon. Anonymkode: c0dc3...5a0 Fordi du har dårlig samvittighet, antagelig! Ikke ha det, er også sunt å kunne gi f en gang i blant! Men det er ikke så sympatisk å irritere seg over at andre ikke gjør det samme! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pratesjuk Skrevet 23. desember 2019 #18 Del Skrevet 23. desember 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Må vel være lov å irritere seg litt over ting andre gjør vel. Sikker på at dere irriterer dere over ting ved andre dere også, men tror at det gjør dere til supermennesker å aldri si det høyt. Hehe. For meg betyr julen å slappe av, spise og kose seg. Så jeg irriterer meg over folk som skal ødelegge det med treningsdesperasjon. Anonymkode: c0dc3...5a0 Er du ikke helt fornøyd med dama broren din har tatt med seg hjem? 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #19 Del Skrevet 23. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må vel være lov å irritere seg litt over ting andre gjør vel. Sikker på at dere irriterer dere over ting ved andre dere også, men tror at det gjør dere til supermennesker å aldri si det høyt. Hehe. For meg betyr julen å slappe av, spise og kose seg. Så jeg irriterer meg over folk som skal ødelegge det med treningsdesperasjon. Anonymkode: c0dc3...5a0 Om hun koser seg med trening, så tenker jeg at du faktisk bør unne henne å kose seg også i julen istedet for å irritere deg over det. Legg deg på sofaen, kos deg med julematen, og så lar du andre også få kose seg på sin måte. Anonymkode: 88d68...65c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #20 Del Skrevet 23. desember 2019 Jeg liker ikke å trene og gjør det aldri. Men hvorfor skulle det gjøre meg noe om en gjest hadde med seg treningsklær og ville trene litt? Med mindre hun insisterte på å stå å svette og stønne midt i stua så påvirker jo ikke dette deg i det hele tatt, TS. Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: e60a4...a42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå