Gå til innhold

Hva angrer du på ved siste kjøp i butikk?


tussi680

Anbefalte innlegg

 Denne tråden  gjelder for hele året, ikke bare nå ved juletider.

Sjokoladen og  en litt dyr julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var så dum å kjøpe kinogodtesnop i kinokiosken da jeg så Star Wars her om dagen og det var dyyyyyyyyyyrt! 🙀 Trodde det var bensinstasjonpriser jeg, men var mye dyrere enn det. Jeg kjøper alltid på en butikk på forhånd, men kinoselskapet ble forsinket og vi skulle spise først og maten ble også forsinket, så rakk ikke. Bare noen små ting og en brus kom på 180 kr! Brusen kostet sikkert 70 kr bare den :P Men nå har jeg lært, aldri mer godtesnop i kinokiosken. Stakkars Ronja om hun skulle handlet der, da hadde hun blitt bankerott :fnise: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpte noe jeg angra på i ettertid, så det må være flere år siden.

..Det hender at jeg tenker at jeg ikke skulle ha spist opp sjokoladen eller godteriet så fort, men angrer ikke på selve kjøpet 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Jeg kjøpte et påsmurt horn på kafe igår - det sto ingen pris der, hvis jeg hadde visst på forhånd hvor dyrt det var hadde jeg nok ikke kjøpt det!! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte for få blomster til det nye bedet så må ut og kjøpe mer etter jobb....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et glasslokk til stekepanna. Kosta 259 kroner. Etterpå fant jeg ut at glasslokket på 10-literskaserollen i boden passet perfekt til panna.

Så kan jeg lokke noen til å kjøpe et pent brukt lokk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Angrer på at jeg ikke kjøpte red bull på butikken  isted 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angrer på at jeg IKKE kjøpte et kolli med pølser, brunost og ananasbrus sist jeg var hjem i Norge. Sutter nå på siste flaska med Solo, utrolig trasig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...