Gå til innhold

Mislykket botox


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle bli julefin og tenkte å ta botox ved øyerynkene. På hvert kinn. Legen jeg var hos satt de i kanten på øyelokket og nå er det vannannssamling og mer rynker i området jeg ikke ville fremheve. Blitt helt firkantet og rynkete. Kan ikke gå ut slik det er nå, er det noe jeg kan gjøre for at prosessen går raskere. Vil bare ha det bort. Julens festligheter er ihvertfall avlyst ☹️🙁 

Anonymkode: 3daf2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julefin med botox??? Hvem f*en tenker på denne måten. Kvinner må virkelig våkne opp snart å se hva dere holder på med, sprøyter inn gift i ansiktet for å se helt latterlig ut. Du fikk en GOD lærepenge, velfortjent.

Håper du lærte å ALDRI bruker injeksjoner igjen.

- Oppgitt mann.

Anonymkode: 193e2...8c7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri sett noen som ble fin med botox

Anonymkode: 9d47e...b04

Og jeg har sett mange. Er det gjort fint ser man bare mer fresh og uthvilt ut. Omtrent samtlige Hollywood stjerner er stygge mener du? 

Anonymkode: b9c5a...1bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.12.2019 den 16.53, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle bli julefin og tenkte å ta botox ved øyerynkene. På hvert kinn. Legen jeg var hos satt de i kanten på øyelokket og nå er det vannannssamling og mer rynker i området jeg ikke ville fremheve. Blitt helt firkantet og rynkete. Kan ikke gå ut slik det er nå, er det noe jeg kan gjøre for at prosessen går raskere. Vil bare ha det bort. Julens festligheter er ihvertfall avlyst ☹️🙁 

Anonymkode: 3daf2...9a3

Sånn rent til info... Dette er ikke en bivirkning av botox. Dette er vel heller at du har fått fokus på andre steder å ser annerledes ut når noen muskler er lammet. 

Også går den mest intense virkbingen ut om en 14 dagers tid. 

Anonymkode: 9adec...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg har sett mange. Er det gjort fint ser man bare mer fresh og uthvilt ut. Omtrent samtlige Hollywood stjerner er stygge mener du? 

Anonymkode: b9c5a...1bd

Hollywoodstjerner har jeg kun sett på bilder, så det ser jeg ikke på som veldig relevant. Alle jeg har sett i virkeligheten som jeg vet har gjort slikt, ser pløsete og syke ut. Ikke pent. Kan selvfølgelig være at fler har gjort sånt uten at jeg vet det, da.

Anonymkode: 9d47e...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn rent til info... Dette er ikke en bivirkning av botox. Dette er vel heller at du har fått fokus på andre steder å ser annerledes ut når noen muskler er lammet. 

Også går den mest intense virkbingen ut om en 14 dagers tid. 

Anonymkode: 9adec...013

Ble satt i huden sa han, så da er det ikke rart at det er vannannsamling. Vevet vil jo tiltrekke seg vann pga botoxen☹️ Ja, det går ut til slutt, heldigvis

Anonymkode: 3daf2...9a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...