Gå til innhold

The Witcher hadde premiere på Netflix i går


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett den?

Synes dere den var bra eller dårlig?

Hva synes dere om at det er en adapsjon av bøkene og ikke spillene?

Anonymkode: aad36...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så første episode i går. Har aldri lest bøkene eller vært borti spillene, og liker ikke favtasy, men gleder meg til å se episode 2 i kveld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noen bøker eller spill, visste ikke at det var bøker eller spill engang.

Jeg så de fire første episodene i går. Det går opp og ned, for det meste syns jeg serien er teit. Nå ser jeg bare for å se hva som skjer, men jeg syns ikke dette var noen god serie. 

Anonymkode: 38f22...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være en serie med navnet "The Witcher" synes jeg den var fryktelig dårlig, og enormt sløseri av tittel og potensiale.OM det hadde vært en serie som het noe helt annet,hadde det vært en sånn helt ok-ish fantasy-serie. 5-6/10:vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Til å være en serie med navnet "The Witcher" synes jeg den var fryktelig dårlig, og enormt sløseri av tittel og potensiale.OM det hadde vært en serie som het noe helt annet,hadde det vært en sånn helt ok-ish fantasy-serie. 5-6/10:vetikke:

Når du sier serien er fryktelig dårlig og gir den 5-6/10 så blir det nesten som å motsi seg selv, 5-6 er gjennomsnittlig fryktelig dårlig da burde du gi den fra 1 til 3. 

Anonymkode: aad36...308

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier serien er fryktelig dårlig og gir den 5-6/10 så blir det nesten som å motsi seg selv, 5-6 er gjennomsnittlig fryktelig dårlig da burde du gi den fra 1 til 3. 

Anonymkode: aad36...308

Jeg ga den 5-6-ish som en serie med tilfeldig navn...  Det burde du jo klare å tyde, evt. resonnere deg fram til selv, mtp. at du har skjønt hva 0-10 betyr...

Som "The Witcher" gir jeg den stryk, om du fortsatt var usikker...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Beeblebrox skrev:

Jeg ga den 5-6-ish som en serie med tilfeldig navn...  Det burde du jo klare å tyde, evt. resonnere deg fram til selv, mtp. at du har skjønt hva 0-10 betyr...

Som "The Witcher" gir jeg den stryk, om du fortsatt var usikker...

Du vet tydeligvis ikke hvordan rangering fungerer. 

Anonymkode: aad36...308

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må Netflix røre absolutt alt å gjøre det om til en serie?

 

Anonymkode: c3b39...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nesten to episoder før jeg sovnet. Den gjorde absolutt ikke noe for meg. Jeg tror ikke jeg gidder å se mer.

Årets mest overhypete serie? Jeg kan tenke meg at bøkene er bedre.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke lest noen bøker eller spill, visste ikke at det var bøker eller spill engang.

Jeg så de fire første episodene i går. Det går opp og ned, for det meste syns jeg serien er teit. Nå ser jeg bare for å se hva som skjer, men jeg syns ikke dette var noen god serie. 

Anonymkode: 38f22...42c

Jeg har ikke sett den selv enda, men et par av anmeldelsene påstår at ting begynner å ta seg opp fra sånn ca. der du er i serien nå. :) 

Anonymkode: da67e...45b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke akkurat imponert. Dårlige effekter, havner langt nede på lista mi. Men har bare sett to episoder. Blir nok å se de siste siden jeg først har begynt. Men noen ny got er det ikke. 

Kjenner ikke til bøkene og spillet. Mannen min har spilt spillet og kjente igjen litt. Så mulig det er morsommere da? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må Netflix røre absolutt alt å gjøre det om til en serie?

Anonymkode: c3b39...22b

Nei da. De vil aldri gjøre en serie med Muhammed.

Anonymkode: 78198...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. episode, under middels. 2. episode, fryktelig kjedelig. 3. episode, noe bedre, men jeg er fortsatt ikke særlig engasjert. Har ikke lest bøkene eller prøvd spillet, så hele universet er nytt for meg. Synes er litt forvirrende, særlig nå når jeg forstår at de hopper litt hit og dit i tid.
Som andre har påpekt, er det «spådd» at serien vil ta seg opp etter episode 4, så jeg gir meg ikke helt enda. Jeg har juleferie og god tid...

Anonymkode: b9d07...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den godt. Tok litt tid før jeg klarte å sette sammen de ulike «historiene», men det virker som om det var gjort med vilje, at man ikke skal forstå alt.

Jeg bare synes det var trist med kun 8 episoder :( kunne godt å ha hatt noen til.

Gleder meg til en evt. sesong 2 😄

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treg start, blir bedre fra halvveis og ut.

Ser frem til sesong 2!

Anonymkode: 1cd0e...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett hele sesongen og spilt spillene. Jeg er veldig fornøyd!👌🏼

Anonymkode: 0e743...07b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett den selv enda, men et par av anmeldelsene påstår at ting begynner å ta seg opp fra sånn ca. der du er i serien nå. :) 

Anonymkode: da67e...45b

Har sett hele nå og er fortsatt ikke noe særlig entusiastisk. Da det begynte å bli litt enklere å følge med i tidshoppene så ble det enklere å følge med på selve historien, men jeg tror ikke jeg fikk med meg alt. 

Så jeg leste litt på Witcher Wiki og det begynner å "gro" på meg nå. Så kanskje jeg ser sesong 1 om igjen for å se om jeg får med meg mer av handlingen og tidshoppene osv. 

Enig med den over her som oppsummerte episodene - 2'ern var virkelig en nedtur. 3'ern tok seg litt opp. 

(Første gang jeg har følt at jeg trenger å se en serie om igjen for å skjønne stort av handlingen.)

Anonymkode: 38f22...42c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt ambivalent! Liker den, men det er mye rart også. Og må si jeg er skuffet over en del av effektene. Det der vesenet med horn f.eks., ufattelig dårlig laget. Så langt så liker jeg alle historiene/karakterene bedre en selve hovedrollen. Han er litt før Fabio, har litt før mørk stemme, er litt før "mann-uten-følelser". Men samtidig så er han jo castet bra ut fra hvordan karakteren er i spillet da.

Nei, vi får se, men jeg kommer til å se hele sesongen. Men en by got er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

2'ern var virkelig en nedtur. 

Anonymkode: 38f22...42c

.....sa brura.

Sorry, jeg måtte! :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...