Gå til innhold

Noen som kan ta en reading på meg?


Cinnamondiva

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om det er noen som kan ta en reading på meg? Hva bringer dette nye året meg? Blir jeg lykkeligere? Finner jeg en fast partner? Bare ordentlige og seriøse svar takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir lykkeligere, men finner deg ingen fast partner. Bare en elsker i en kort periode. Men så knuser han hjertet ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, jabx skrev:

Du blir lykkeligere, men finner deg ingen fast partner. Bare en elsker i en kort periode. Men så knuser han hjertet ditt.

Ok. Ser du hvem han er? Får jeg en fast partner senere? Når dukker den elskeren opp og når blir jeg lykkeligere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lese for deg hvis du ønsker det. Du kan  selv velge hvilket eventyr jeg skal lese for deg, men siden du lurer på hvordan kjærlighetslivet blir så vil jeg anbefale et kjærlighetseventyr.. Kanskje med jul som tilleggstema? 

Det har cirka samme troverdighet som de som utgir seg for å være klarsynte, men det du nok innerst inne i hjertet ditt. 

Anonymkode: cff23...1c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser at du er naiv. Dette vil gi deg økonomiske problemer. I kjærligheten sliter du, fordi folk syns det er vanskelig å ta deg seriøst. 

Anonymkode: 17904...562

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leser at du er naiv. Dette vil gi deg økonomiske problemer. I kjærligheten sliter du, fordi folk syns det er vanskelig å ta deg seriøst. 

Anonymkode: 17904...562

Vel, har lært å blitt mindre naiv nå. Blitt mer skeptisk nå. Men ser du om alt blir å ordne seg etterhvert? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb er det en mann, ser kledd i blått, der er det et eller annet, tror det har med jobb å gjøre og ikke elsker. Året starter litt i revers men så går det fremover. ser tvillinger, så i mai/juni noe på kjærlighet, så ser jeg vakkert blondt langt hår, men det er kanskje deg. 

Anonymkode: 192cf...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Ok. Ser du hvem han er? Får jeg en fast partner senere? Når dukker den elskeren opp og når blir jeg lykkeligere? 

@jabx er ikke synsk altså. Er vel en av de som er mest kritisk til sånn tror jeg😂

Anonymkode: f4b9c...b58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

@jabx er ikke synsk altså. Er vel en av de som er mest kritisk til sånn tror jeg😂

Anonymkode: f4b9c...b58

Hvorfor rakker du ned på synske? Hvorfor er du så trangsynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2019 den 1.38, AnonymBruker skrev:

På jobb er det en mann, ser kledd i blått, der er det et eller annet, tror det har med jobb å gjøre og ikke elsker. Året starter litt i revers men så går det fremover. ser tvillinger, så i mai/juni noe på kjærlighet, så ser jeg vakkert blondt langt hår, men det er kanskje deg. 

Anonymkode: 192cf...377

Ok har ikke noen fast jobb enda. Og har svart hår. Men håper ihvertfall at dette året skal bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.12.2019 den 1.16, jabx skrev:

Jeg ser at du bør jobbe litt mer med din kritiske sans.

Ja, jeg begynner ihvertfall å jobbe mer med den nå. Magefølelsen er også viktig. Har noen ganger motarbeidet den og da har det ikke gått så bra. Men SEr du om dette året blir mer bedre for meg? Ser du noen andre spesielle hendelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...