Gå til innhold

Hva skjer med bimbodamene når de blir eldre? Har du en bimbortid? Vet du om noen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De blir leger, advokater og astronauter. 

Neida 🙂 Storhetstiden deres er jo som unge, fram til ca. 30 år. Deres identitet og status er forbundet med å være pen og dum, når barn, karriere og familie blir det viktigste for folk flest sitter de vel igjen uten status.

Jeg er over 40 og har mange av de jeg gikk på skole med på Facebook. En del av bimboene legger fortsatt ut poseringsbilder, men de kan jo ikke konkurrere mot unge damer selv om de prøver. Synes synd på de av dem som ikke har klart å gå videre. 

Anonymkode: 369dd...2a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som er sånn tøffebarbie. Skal bli politi og prøvd i maaaaaaaaaaaaaaaaangr år. Er for pen for å få barn og har en ti år yngre kjekk mann. Ho er så tynn (men med muskler) at mora er bekymra, og ho opererte inn silikon når ho var 36. Fake vipper i ti år, selvbruning, fake negler, braz blow out på håret og tattovert eyliner. Ho har det ikke bra innvendig. Men innser ikke at ho er sin verste fiende. Jeg måtte kutte henne ut da ho også har behov for oppmerksomhet konstant og sørger om tremenningen til naboen hang seg. Da handler d om henne og hvor trist det er for henne. Har du en kronisk sykdom, har ho og den men er så tøff og biter tenna sammen. Og sender snap der ho beviser hvor tøff ho er som klarer d du ikke klarer. Det går stadig verre og verre for henne og regner med ho blir en alkoholisert bitter ensom dame snart. Som sin far. 

Anonymkode: b159a...808

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk som pirker på folk som stikker seg ut?

Vet dere ikke at det tross alt er underholdningen deres? Dvs, noe som får tiden til å gå? Vedder på at dere aldri får tiden til å gå ... står der og er mottakere. 
 

ew. 

Anonymkode: 8fea6...d80

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 40, og de som var bimboer på skolen, er fortsatt pene. De har tonet det ned siden da, men er fremdeles opptatt av å se fine ut. Var vel et par som ikke var så sympatiske, vet ikke om det har forandret seg.

Anonymkode: 83f65...f48

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes flere av de, som jeg vet om, fortsatt er bimboer. Bare eldre bimboer, de har liksom stoppet opp i utviklingen....

Anonymkode: 72ce4...4fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som var det i klassen min er lege, fysioterapeut, bibliotekar og bonde. Alle er gifte og har barn og ser ut til å trives bra. Så det skjedde med de, vi er snart 40.

Anonymkode: ccfa0...b73

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri kjent noen som har vært direkte bimboer, men var jo noen bekjente, de man bare "visste" det kom til å gå galt for. Og det gikk galt for de fleste; rus, psykiatri, utallige barn med utallige menn, lite utdanning. Men de som "bare" var pene, men veloppdragne og fra ordentlige hjem har det gått svært godt for. Ikke undervurder hvor mye et godt utseende har å si.

Anonymkode: c4e05...d71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.12.2019 den 11.18, AnonymBruker skrev:

Synes flere av de, som jeg vet om, fortsatt er bimboer. Bare eldre bimboer, de har liksom stoppet opp i utviklingen....

Anonymkode: 72ce4...4fc

Ja, kjenner flere sånne.  Skilt forlengst, barna begynner å bli store så nå er de begynt på sin "ungdom nr 2".  På byn hver helg og prøver seg på 25-åringer, patetisk.

Anonymkode: 4f07c...a76

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at veldig mange bimboer er kjedelige og uattraktive grå mus både i personlighet og utseende når bimboheten tones ned. Veldig få av dem er pene, og ofte er det nettopp derfor de har dratt den så hardt ut med bimbohet. Naturlig pene jenter er kanskje litt fjortiss i tenårene, men pleier å være ganske oppegående ikke-bimboete resten av livet. Bare det jeg personlig har erfart. Bor i Oslo.

Anonymkode: af225...306

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damen til en venn av meg var en bimbo og det er hun enda. Blondt hår, DDD pupper som hun alltid skal vise frem, høye støvletter og alltid i altfor trange bukser som viser både rumpa og fitta

Anonymkode: db3fe...d9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner til så har hun ene blitt advokat, hun andre høgskole ingeniør. Barn er det og ser ellers ut til å klare seg svært godt

Anonymkode: 02c60...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selvsagt falske øyevipper. Jeg har sett henne på byen og hun er utro som fy. Alltid noen nye menn som hun er med hjem. På dansegulvet lar hun alltid folk beføle seg.

Anonymkode: db3fe...d9d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 21.12.2019 den 1.20, AnonymBruker skrev:

Damen til en venn av meg var en bimbo og det er hun enda. Blondt hår, DDD pupper som hun alltid skal vise frem, høye støvletter og alltid i altfor trange bukser som viser både rumpa og fitta

Anonymkode: db3fe...d9d

Hehehehe...jeg traff på en blond bimbo på ca 70 år...i rød overdel og med svart lår kort skjørt med høye svarte støvletter. Hun har garantert vært lekker i 20 og 30 årene. Men har visst glemt at alderen har innhentet henne. Fremtoningen sto ikke helt i stil med alderen.

Anonymkode: d9775...306

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ekstremt opptatt av utseendet. Trange klær. Bleket hår. Gutter. Sminke. Festing. Er så glad Paradise og lignende ikke fantes den gangen. 

Tok to mastergrader, har prioritert karriere og har en veldig god jobb, giftet meg med en lege, og har et ekstremt godt liv nå når jeg passer 40. Er fortsatt i overkant opptatt av klær og sminke, opptatt av trening, og å ta meg ok ut. Men selvfølgelig på en helt annen, og mer gjennomtenkt, måte enn før. 

 

Anonymkode: fc78d...042

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2020 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Hehehehe...jeg traff på en blond bimbo på ca 70 år...i rød overdel og med svart lår kort skjørt med høye svarte støvletter. Hun har garantert vært lekker i 20 og 30 årene. Men har visst glemt at alderen har innhentet henne. Fremtoningen sto ikke helt i stil med alderen.

Anonymkode: d9775...306

Haha.... Kjenner typen.  Danskebåten og en noen dansebandsteder har en del sånne. For ikke å snakke om på Playa del Sol på Granca, ekstremt.  Litt underholdende å se på da.  Til lenger utpå kvelden og mere drinker, desto yngre blir mennene de prøver seg på. 30-40 år yngre ? Asj pytt, er vi desperate så er vi desperate    😁

Anonymkode: 4f07c...a76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bimbo, det som skjedde var at jeg ble voksen, tok en master, fikk mann og barn og lever et helt normalt liv. Er fortsatt opptatt av sminke og velvære men har ikke like mye tid til å sysle med det som før.

Anonymkode: 0d59e...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...