Gå til innhold

FUCK TINDER

Fremhevede innlegg

Skrevet
On 12/18/2019 at 4:07 AM, jokke1 said:

Hva er det med at flere i forskjellige tråder mener at en skal vente til en blir eldre som mann? 

Bare vås. Hvorfor skal man liksom vente..?

Tanken er vel at man som 40 år gammel (mindre kjekk) mann har bedre sjans på 35 år gamle damer og eldre som har pult kjekkaser de aldri fikk slått seg til ro med? 

On 12/18/2019 at 8:24 AM, AnonymBruker said:

Man får ikke bedre sjans på damer i 20-årene, men det blir mye lettere å få jevnaldrende damer. Naturlig nok, da det er langt mindre konkurranse om dem.

Anonymkode: cdd07...328

Tenker du slik at fra 18-30 år er menn underlegne jevnaldrende kvinner på markedet, mens fra 30-40 er det likt før man kanskje fra 40-60 er mer attraktiv som mann enn kvinne for jevnaldrende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meh, pikk finnes i overflod og har lav verdi. Dere menn må virkelig gjøre en innsats for at vi kvinner skal gidde med dere. Sånn er det bare.

Anonymkode: 96f04...64e

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meh, pikk finnes i overflod og har lav verdi. Dere menn må virkelig gjøre en innsats for at vi kvinner skal gidde med dere. Sånn er det bare.

haha du er jo en herlig sjel. Poenget ditt er valid, men de som har vært i faste og fine forhold vet jo at verdien på det som finnes mellom bena deres kun er en minimal del av samholdet og betyr absolutt ikke så veldig mye.. Synes det er morsomt at flertallet på dette forumet skriver som anonyme brukere. For alt jeg vet så er det samme brukere som svarer på egne tråder.. 

Skrevet
2 minutter siden, jokke1 said:

haha du er jo en herlig sjel. Poenget ditt er valid, men de som har vært i faste og fine forhold vet jo at verdien på det som finnes mellom bena deres kun er en minimal del av samholdet og betyr absolutt ikke så veldig mye.. Synes det er morsomt at flertallet på dette forumet skriver som anonyme brukere. For alt jeg vet så er det samme brukere som svarer på egne tråder.. 

Om en bruker svarer seg selv i sin egen tråd så vil det vises på anonymkoden. Det er ikke lov å utgi seg for to forskjellige i samme tråd, så om du ser det er det bare å rapportere.

Anonymkode: 0a0c0...89f

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om en bruker svarer seg selv i sin egen tråd så vil det vises på anonymkoden. Det er ikke lov å utgi seg for to forskjellige i samme tråd, så om du ser det er det bare å rapportere.

Åja, flott det da. Hilsen j_12

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, jokke1 said:

Åja, flott det da. Hilsen j_12

Hva mener du med det?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pikk størrelse har alt å si for dere damer. En stor penis fyller dere opp og skiller menn fra uekte menn.

Anonymkode: 737c3...05b

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Pikk størrelse har alt å si for dere damer. En stor penis fyller dere opp og skiller menn fra uekte menn.

Anonymkode: 737c3...05b

Har du lyst til å si hvor gammel du er?

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette vil jevne seg ut noe etter hvert som vi blir eldre og damene "synker litt i verdi".

Mange damer med råtne holdninger, og da er det kanskje best å poste som AB. 

• Liker 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Kvinner må gjøre like stor innsats her i gården, ellers blir det ingenting. Det funker det også, så jeg involverer meg bare med kvinner som er veldig greie å ha med å gjøre. Vi er jevnbyrdige, og ingen har noen tåpelige ideer om det andre kjønnet.

Anonymkode: bb2a2...959

Skrevet
2 timer siden, OnFire skrev:

Dette vil jevne seg ut noe etter hvert som vi blir eldre og damene "synker litt i verdi".

Mange damer med råtne holdninger, og da er det kanskje best å poste som AB. 

Synker i verdi.

Og du sier damer har råtne holdinger? 🙄

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, OnFire skrev:

Damene senker kravene noe og blir mer fornuftige, mye på grunn av at de selv ikke er like attraktive lenger. 

Men da er det ikke sikkert at vi menn er like ivrige på forhold som da vi var yngre. 

Jeg vil si jeg har bare blitt mer kresen. Gidder ikke bruke tida mi på feil fyr lizm.

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, Vinterjenta skrev:

Synker i verdi.

Og du sier damer har råtne holdinger? 🙄

Anførselstegn. Må lese innleggene nøyaktig slik de er skrevet. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, OnFire skrev:

Anførselstegn. Må lese innleggene nøyaktig slik de er skrevet. 

Du skrev at damene synker i attraktivitet i det andre innlegget jeg siterte. Så den unnskyldninga holder ikke.

Endret av Vinterjenta
  • Liker 1
Skrevet

Du skrev at damene synker i attraktivitet i det andre innlegget jeg siterte. Så den unnskyldninga holder ikke.

Ja, det gjorde jeg, og ser ikke noe galt i det. Er nok ganske bred enighet om at damer under 40 jevnt over er mer attraktive enn de over. 

(Så du siterte egentlig feil innlegg tidligere) 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det?

Var ikke vondt ment, takk for info! Skulle være en liten vits om at jeg var to personer på samme konto som hadde glemt ar jeg postet som reg bruker 😅

Skrevet (endret)
11 minutter siden, OnFire skrev:

Ja, det gjorde jeg, og ser ikke noe galt i det. Er nok ganske bred enighet om at damer under 40 jevnt over er mer attraktive enn de over. 

(Så du siterte egentlig feil innlegg tidligere) 

Nei. 

Ser det er kun du som har brukt begrepet ‘synker i verdi’, det er dermed ikke et sitat. Så hvorfor valgte du å bruke det? 

Menn er også generelt mer attraktive under 40. De «synker« dermed like mye «i verdi.»

Endret av Vinterjenta
  • Liker 1
Skrevet

Nei. 

Ser det er kun du som har brukt begrepet ‘synker i verdi’, det er dermed ikke et sitat. Så hvorfor valgte du å bruke det? 

Menn er også generelt mer attraktive under 40. De «synker« dermed like mye «i verdi.»

Aldri påstått at det er et sitat, men jeg har brukt anførselstegn for at det ikke skal leses bokstavelig 🤦‍♂️

Menns attraktivitet synker nok også noe, men vil påstå at menn holder seg bedre, og menns utseende er ikke like vesentlig som damers utseende. Er en grunn til at menn i 40-årene vil ha damer i 30-årene, og ofte lykkes med det. 

Skrevet
2 minutter siden, OnFire skrev:

Aldri påstått at det er et sitat, men jeg har brukt anførselstegn for at det ikke skal leses bokstavelig 🤦‍♂️

Menns attraktivitet synker nok også noe, men vil påstå at menn holder seg bedre, og menns utseende er ikke like vesentlig som damers utseende. Er en grunn til at menn i 40-årene vil ha damer i 30-årene, og ofte lykkes med det. 

Aha? Ment at man skal ta det som en metafor eller hva? Hvordan skal vi tolke det? Når det er tydelig du står inne for det med holdningene dine?

Jeg er fullstendig uenig. Mange menn har rett og slett ikke tatt vare på seg selv, og forfaller allerede i 30-års alderen. Mange av mine venninner har elskere yngre enn dem selv, og nyter livet med det. 
Og dessuten? Legg av deg hersketeknikkene. De er usmakelige. 

Angående tråden i seg selv: Dropp tinder hvis du ikke føler du har noe lykke med det. Fins fortsatt muligheter utenfor apper og Internett. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
22 minutter siden, Vinterjenta skrev:

Aha? Ment at man skal ta det som en metafor eller hva? Hvordan skal vi tolke det? Når det er tydelig du står inne for det med holdningene dine?

Jeg er fullstendig uenig. Mange menn har rett og slett ikke tatt vare på seg selv, og forfaller allerede i 30-års alderen. Mange av mine venninner har elskere yngre enn dem selv, og nyter livet med det. 
Og dessuten? Legg av deg hersketeknikkene. De er usmakelige. 

Angående tråden i seg selv: Dropp tinder hvis du ikke føler du har noe lykke med det. Fins fortsatt muligheter utenfor apper og Internett. 

Tror det er best om du leser deg opp på anførselstegn, så slipper vi å ta en språkdiskusjon i tillegg. Ikke i nærheten av å være en metafor. 

Ja, mange menn forfaller før de er 40. Mange før de er 30 også. Men det er mange som holder seg relativt godt, og som vil merke at det blir lettere å få seg dame etter man har passert 40.

Vil anbefale Tinder for alle single som vil ha kjæreste/sex, også om man ikke lykkes i særlig stor grad, bare man tåler å gå på noen nederlag og ikke går helt i kjelleren. 

Endret av OnFire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...