AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #21 Skrevet 18. desember 2019 4 timer siden, jokke1 skrev: Hva er det med at flere i forskjellige tråder mener at en skal vente til en blir eldre som mann? Dersom man er ca. 35, har ting på stell og ser ok ut, har man plutselig draget på verpesyke damer på rundt 30...? 😉 Anonymkode: 02603...84c 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #22 Skrevet 18. desember 2019 Men jeg har et konstruktivt forslag: be om å møte disse damene ganske kjapt. Dersom de ikke vil møte deg, vet du at det ikke er noe poeng i å chatte videre? Anonymkode: 02603...84c 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #23 Skrevet 18. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har et konstruktivt forslag: be om å møte disse damene ganske kjapt. Dersom de ikke vil møte deg, vet du at det ikke er noe poeng i å chatte videre? Anonymkode: 02603...84c Menn som virker gira på og møtes veldig kjapt kan bli mistenkt for å bare være ute etter sex. Anonymkode: e4dc0...727 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #24 Skrevet 18. desember 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvem hun er eller hvordan hun ser ut i virkeligheten. Jeg vet ikke en dritt om henne, men det forventes alikevel at jeg skal ta initiativ, føre hele samtalen, virke interessert uten at hun har gjort en innsats i det hele tatt for å virke interessant. Jeg må bruke masse tid og energi på en totalt fremmed jeg ikke aner om jeg liker for å overbevise henne om å dra på en date. I tillegg må jeg gjøre alt perfekt fordi konkurransen er stor og hun svømmer i menn som prøver på å også dra på date. Hvis jeg er heldig og får svar må jeg fortsatt vente en dag mellom hvert svar og en samtale som hadde vart i 20 sekunder i virkeligheten tar fort en uke. Hvert svar må være perfekt og skreddersydd for å forsikre at samtalen fortsetter. Spør om et normalt ,kjedelig spørsmål og du er ikke verd de 10 sekundene det tar å svare fordi hun har en skikkelig player i innboksen som er rutinert og vet nøyaktig hvordan man spiller spillet. De drar på date også blir hun overrasket over at han vil knulle på første date. Selvfølgelig vil han det. Han er en mester på å skaffe tinderdates og har linet opp en date til hver dag i uka. Hun har skrevet at hun ikke er ute etter ons, men hva så? Tinder får meg til å føle meg så jævlig verdiløs. Jeg klarer ikke å svelge stoltheten min nok til å selge meg så billig... Det måtte ut, sorry. Slett tinder og dra på fylla med oss andre. Ha ons og bli kjent etterpå. the norwegian way. Anonymkode: cb90c...a67 Si til henne ‘hei, jeg er jo litt kjedeligere og jeg selv velger alltid den jenta det er mest synd på... *HINT HINT KAN DU SYNES SYND PÅ MEG?????? PLEAZE’, veldig diskret og smakfullt. Finnes ikke bedre måte å nærme seg en kvinne på. stå der i dørkarmen og putt en finher i munnen mens du ser ‘drømmende’ på henne, fordi du vil vise henne ESSENSEN av deg, ikke sant... og husk å ha på litt dilldall for å fortrylle henne ytterligere. nå er øyeblikket ditt til å SJARMERE! Men heldigvis slipper du å sjarmere, for det er et unntak for deg. Det skal bare fungere uansett, ikke sant? Akkurat som når du bipper inn varene selv. Maskinen bipper jo JA til deg, så da må tinderdamer gjøre det og. Beeeep beeeeep skjønner du blir frustrert når du ikke får respons ass. Det er muligens en ny menneskerettighet i spe...? OG DET ER TAKKET VÆRE DEG. ❤️ Anonymkode: 0d242...072
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #25 Skrevet 18. desember 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn som virker gira på og møtes veldig kjapt kan bli mistenkt for å bare være ute etter sex. Anonymkode: e4dc0...727 Kommer vel litt an på hva man foreslår å finne på? En lunsj uten alkohol midt på dagen lyser ikke akkurat rett i seng? 🤔 Anonymkode: 02603...84c 2
Gjest Fuff Skrevet 18. desember 2019 #26 Skrevet 18. desember 2019 12 timer siden, visp skrev: Jeg syns det er ganske dårlig gjort å sløse bort tiden til folk som ser etter en partner. De legger jo ned tid og energi i dette her. Du hadde kanskje tenkt å møte noen om den riktige følelsen kom kanskje, men å bruke andres søken som tidsfordriv bør man vel holde seg for god til? Det kan sies om ufattelig mange, både menn og kvinner, som kun bruker Tinder til tidsfordriv (eller for å se hvor attraktive de er). BTDT, men Tinder var ikke noe for meg. Samboer fant jeg her inne.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #27 Skrevet 18. desember 2019 Oh the bitterness og nedverdigelse av kvinner da . Ikke så rart du ikke har så mye suksess på kvinnefronten Anonymkode: a909a...e55
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #28 Skrevet 18. desember 2019 Som skrevet rett ut av rumpa på en incel. Eller en Brad som en sjalu på Chad og Stacy eller hvordan det språket deres går. Anonymkode: a909a...e55
Sykkelkopp Skrevet 18. desember 2019 #29 Skrevet 18. desember 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oh the bitterness og nedverdigelse av kvinner da . Ikke så rart du ikke har så mye suksess på kvinnefronten Anonymkode: a909a...e55 Så han er blitt bitter over at jenter ikke svarer ham, og grunnen til at jenter ikke svarer ham er at han er bitter? Sterk logikk som vanlig fra AB 2
visp Skrevet 18. desember 2019 #30 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, Fuff skrev: Det kan sies om ufattelig mange, både menn og kvinner, som kun bruker Tinder til tidsfordriv (eller for å se hvor attraktive de er). BTDT, men Tinder var ikke noe for meg. Samboer fant jeg her inne. Ja, men man bør jo reagere på sånt uansett. Jeg skjønner egentlig ikke at folk har samvittighet til å holde på sånn; om de vet at de ikke skal følge opp noe som helst. Hva skal de få bekreftet? At filteret på telefonkameraet virker? Koselig at du fant samboer her inne da:) BTDT vet jeg ikke hva er. 2
visp Skrevet 18. desember 2019 #31 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oh the bitterness og nedverdigelse av kvinner da . Ikke så rart du ikke har så mye suksess på kvinnefronten Anonymkode: a909a...e55 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som skrevet rett ut av rumpa på en incel. Eller en Brad som en sjalu på Chad og Stacy eller hvordan det språket deres går. Anonymkode: a909a...e55 Han ordlegger seg som en veldig oppegående fyr! Hva du snakker om er heller uklart. 5
Gjest Fuff Skrevet 18. desember 2019 #32 Skrevet 18. desember 2019 2 timer siden, visp skrev: Ja, men man bør jo reagere på sånt uansett. Jeg skjønner egentlig ikke at folk har samvittighet til å holde på sånn; om de vet at de ikke skal følge opp noe som helst. Hva skal de få bekreftet? At filteret på telefonkameraet virker? Koselig at du fant samboer her inne da:) BTDT vet jeg ikke hva er. De vil ha bekreftelse på at de er attraktive. Har mer enn en gang hørt om folk som skryter av å ha mange på listen sin, men som sletter om det kommer spørsmål eller «Hei». Gjerne også klager på at de er single 🙄 Been There Done That.
Gjest bloody Skrevet 18. desember 2019 #33 Skrevet 18. desember 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Dersom man er ca. 35, har ting på stell og ser ok ut, har man plutselig draget på verpesyke damer på rundt 30...? 😉 Anonymkode: 02603...84c Å dersom man IKKE vil ha en verpesjuk eller alenemor da?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #34 Skrevet 18. desember 2019 Jeg var på Tinder ( dame) og mange menn evner ikke å vise interesse og å spørre om noe, de svarte kun på det de ble spurt om - da ble de slettet rimelig kjapt. Jeg fant en mann der med et flott utseende og tilsvarende oppførsel, og har fått en super kjæreste 💖 Anonymkode: e6964...dd4 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #35 Skrevet 18. desember 2019 1 time siden, bloody skrev: Å dersom man IKKE vil ha en verpesjuk eller alenemor da? Poenget er vel at du har draget på damer som vil etablere seg. Mange damer som studerer til de blir 27-28, og så skal de finne en mann. Alenemødre sa jeg ingenting om. Anonymkode: 02603...84c
Kågebruker Skrevet 18. desember 2019 #36 Skrevet 18. desember 2019 Tinder er bortkastet tid. Bruk heller tiden på noe du liker. 2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #37 Skrevet 18. desember 2019 1 hour ago, Kågebruker said: Tinder er bortkastet tid. Bruk heller tiden på noe du liker. Han vil vite hvor han skal møte damer uten å kaste bort tid på tinder... Anonymkode: c91be...846 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #38 Skrevet 19. desember 2019 Du må ingen ting. Du må ikke skrive de perfekte svarene, spørsmålene eller noe. Du må være deg selv, kjenn etter, hva gir relasjonen med denne damen deg? Og bare for å si det, er også konkurranse for kvinner. Selv om en er pen nok, så finnes det alltid en penere rundt neste hjørnet. Kjenner at sånt "pes" ikke er noe for meg. 😊 Anonymkode: 87dd2...b57
OnFire Skrevet 19. desember 2019 #39 Skrevet 19. desember 2019 På 18.12.2019 den 4.07, jokke1 skrev: Hva er det med at flere i forskjellige tråder mener at en skal vente til en blir eldre som mann? Damene senker kravene noe og blir mer fornuftige, mye på grunn av at de selv ikke er like attraktive lenger. Men da er det ikke sikkert at vi menn er like ivrige på forhold som da vi var yngre.
jokke1 Skrevet 19. desember 2019 #40 Skrevet 19. desember 2019 2 timer siden, OnFire skrev: Damene senker kravene noe og blir mer fornuftige, mye på grunn av at de selv ikke er like attraktive lenger. Men da er det ikke sikkert at vi menn er like ivrige på forhold som da vi var yngre. Artig, føler vel kanskje ikke tinder er stedet for damer å senke noen som helst krav da de får likes langt over sin egen "liga" her. Men kanskje en da har fått noen erfaring gjennom årenes løp eller blitt mer obs på hva de faktisk er ute etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå