AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #1 Skrevet 17. desember 2019 Jeg vet ikke hvem hun er eller hvordan hun ser ut i virkeligheten. Jeg vet ikke en dritt om henne, men det forventes alikevel at jeg skal ta initiativ, føre hele samtalen, virke interessert uten at hun har gjort en innsats i det hele tatt for å virke interessant. Jeg må bruke masse tid og energi på en totalt fremmed jeg ikke aner om jeg liker for å overbevise henne om å dra på en date. I tillegg må jeg gjøre alt perfekt fordi konkurransen er stor og hun svømmer i menn som prøver på å også dra på date. Hvis jeg er heldig og får svar må jeg fortsatt vente en dag mellom hvert svar og en samtale som hadde vart i 20 sekunder i virkeligheten tar fort en uke. Hvert svar må være perfekt og skreddersydd for å forsikre at samtalen fortsetter. Spør om et normalt ,kjedelig spørsmål og du er ikke verd de 10 sekundene det tar å svare fordi hun har en skikkelig player i innboksen som er rutinert og vet nøyaktig hvordan man spiller spillet. De drar på date også blir hun overrasket over at han vil knulle på første date. Selvfølgelig vil han det. Han er en mester på å skaffe tinderdates og har linet opp en date til hver dag i uka. Hun har skrevet at hun ikke er ute etter ons, men hva så? Tinder får meg til å føle meg så jævlig verdiløs. Jeg klarer ikke å svelge stoltheten min nok til å selge meg så billig... Det måtte ut, sorry. Slett tinder og dra på fylla med oss andre. Ha ons og bli kjent etterpå. the norwegian way. Anonymkode: cb90c...a67 18
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #2 Skrevet 17. desember 2019 😅 Du har følgende muligheter: -Bli veldig pen (på magisk vis) -Vent til du blir eldre, ca 40 -Flytt til et annet land -Kjøp prostituerte -Gi opp, og fokuser på karriere, venner og hobbyer Ha et fint liv! Anonymkode: cdd07...328 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Skrevet 17. desember 2019 Hvorfor bruker du masse tid og energi på en totalt fremmed? Anonymkode: 0a0c0...89f 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #4 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 😅 Du har følgende muligheter: -Bli veldig pen (på magisk vis) -Vent til du blir eldre, ca 40 -Flytt til et annet land -Kjøp prostituerte -Gi opp, og fokuser på karriere, venner og hobbyer Ha et fint liv! Anonymkode: cdd07...328 Du glemte det viktigste: slutt å prøve deg på den peneste dama på Tinder. Anonymkode: 02603...84c 16
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #5 Skrevet 17. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke hvem hun er eller hvordan hun ser ut i virkeligheten. Jeg vet ikke en dritt om henne, men det forventes alikevel at jeg skal ta initiativ, føre hele samtalen, virke interessert uten at hun har gjort en innsats i det hele tatt for å virke interessant. Jeg må bruke masse tid og energi på en totalt fremmed jeg ikke aner om jeg liker for å overbevise henne om å dra på en date. I tillegg må jeg gjøre alt perfekt fordi konkurransen er stor og hun svømmer i menn som prøver på å også dra på date. Hvis jeg er heldig og får svar må jeg fortsatt vente en dag mellom hvert svar og en samtale som hadde vart i 20 sekunder i virkeligheten tar fort en uke. Hvert svar må være perfekt og skreddersydd for å forsikre at samtalen fortsetter. Spør om et normalt ,kjedelig spørsmål og du er ikke verd de 10 sekundene det tar å svare fordi hun har en skikkelig player i innboksen som er rutinert og vet nøyaktig hvordan man spiller spillet. De drar på date også blir hun overrasket over at han vil knulle på første date. Selvfølgelig vil han det. Han er en mester på å skaffe tinderdates og har linet opp en date til hver dag i uka. Hun har skrevet at hun ikke er ute etter ons, men hva så? Tinder får meg til å føle meg så jævlig verdiløs. Jeg klarer ikke å svelge stoltheten min nok til å selge meg så billig... Det måtte ut, sorry. Slett tinder og dra på fylla med oss andre. Ha ons og bli kjent etterpå. the norwegian way. Anonymkode: cb90c...a67 Så ikke kun ta kontakt med disse isprinsessene da? Er så lei å høre at det liksom skal være vanskelig å ta kontakt med kvinner når de kvinnene dere tar kontakt med er de dritpene som har bedre alternativer å velge mellom og selvfølgelig velger de da kjekkasene. Det er 0 problem hvis dere bare gidder å ta kontakt med vanlige jenter. Snakker ikke om alenemor-burugla på 150kg, men helt vanlige jenter. Når de fleste menn går etter de samme damene som er typiske instagram-babes så takk dere selv. Dere burde skjønne at disse dropper menn for den minste ting, er kravstore,har issues osv. Også sier dere nok "går ikke etter dem" jo det gjør du når du i neste setning sier hun faller for fuckboys. Normale jenter som ikke er fulle av issues holder seg langt unna fuckboys. Anonymkode: 77f0b...232 12
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #6 Skrevet 17. desember 2019 Haha, slutt å bruk energi og tid på kvinnfolk som ikke viser gjensidig interesse. Evner hun ikke å oppføre seg som et medmenneske, så thank you next. Anonymkode: d2d41...a47
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #7 Skrevet 17. desember 2019 Svarer hun kort og kjedelig tilbake, er hun enten ikke intressert, eller rett og slett kort og kjedelig 😅 Ikke kast bort mye tid. Skriv vanlig normalt høflig, og forvent samme tilbake. Har dere kjemi, vil det automatisk vises i samtalen etter de vanlige høflighetsfrasene. Anonymkode: 447f9...838 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #8 Skrevet 17. desember 2019 Man trenger ikke være kreativ, bare man virker hyggelig. Som kvinne vil man ofte matche alle man trykker liker på, så blir fort endel meldinger. Anonymkode: 447f9...838
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 17. desember 2019 #9 Skrevet 17. desember 2019 Føler meg truffet🙈 men det er bare fordi det tar litt tid å fange interessen min. Er jeg interessert blir jeg like på selv - det trenger ikke ta lang tid.
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 17. desember 2019 #10 Skrevet 17. desember 2019 Det var feks en mann som jeg skrev såvidt med, men jeg var ikke så veldig på. Det var til gjengjeld han, han skrev opptil fire meldinger før jeg svarte noen ganger... men til slutt fanget han interessen min og nå er vi like på begge to. (til mitt forsvar skrev jeg at jeg beklaget at jeg var så treg, og at jeg var usikker på hele tinderopplegget. Så prøver å spille med åpne kort i hvert fall.)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #11 Skrevet 17. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Du glemte det viktigste: slutt å prøve deg på den peneste dama på Tinder. Anonymkode: 02603...84c Dette er jo tinder, man kan ikke sende melding til damer som ikke har liket en. Pene damer liker nesten ingen, til og med helt vanlige damer liker nesten ingen. Så ts er tydeligvis pen nok til at noen har likt han, og det er etter all sannsynlighet ikke snakk om fotomodeller 🙂 Så dette er nok et godt råd generelt sett, men ikke for menn på tinder. Her går det ikke an å bare prøve seg på alle og enhver. Anonymkode: cdd07...328 5
MiniMjau Skrevet 17. desember 2019 #12 Skrevet 17. desember 2019 Kvinne her. Hadde en kort karriere på tinder. Var aldri på date med noen. Mest foedi det egentlig ikke passer i livet mitt nå. Chattet med mange mange, men var naturlig nok tilbakeholden, siden jeg egenrlig ikke ville treffes. Svarte nok kort på enkelte spørsmål. For meg var det bare tidsfordriv på kveldstid, sitte og sveipe og chatte. Sant, noen få ordvekslingen kunne ta dagesvis, hvis jeg ikke gadd/rakk logge meg på. Men mennene var ikke alltid så kjappe og PÅ de heller da. Kunne få kanskje 30 "likes" på en dag...kanskje chattet jeg med 5 av de...
Kjæregutt Skrevet 17. desember 2019 #13 Skrevet 17. desember 2019 (endret) Ærlig talt, før du tar dette initiativet ... Tror du har ditt eget liv og den andre personen også. Hvis personen svarer ikke etter en dag, de er ikke interessert! Gå videre! Endret 17. desember 2019 av Kjæregutt
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #14 Skrevet 17. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Så ikke kun ta kontakt med disse isprinsessene da? Er så lei å høre at det liksom skal være vanskelig å ta kontakt med kvinner når de kvinnene dere tar kontakt med er de dritpene som har bedre alternativer å velge mellom og selvfølgelig velger de da kjekkasene. Det er 0 problem hvis dere bare gidder å ta kontakt med vanlige jenter. Snakker ikke om alenemor-burugla på 150kg, men helt vanlige jenter. Når de fleste menn går etter de samme damene som er typiske instagram-babes så takk dere selv. Dere burde skjønne at disse dropper menn for den minste ting, er kravstore,har issues osv. Også sier dere nok "går ikke etter dem" jo det gjør du når du i neste setning sier hun faller for fuckboys. Normale jenter som ikke er fulle av issues holder seg langt unna fuckboys. Anonymkode: 77f0b...232 Jeg er ikke TS, men ingen jeg matcha med da jeg hadde Tinder var "dritpene". Helt vanlige kvinner med lite sminke og vanlige jobber. Opplevde likevel akkurat det samme. Hvis noen først svarte (det var ikke alle) var det nesten som å snakke til en vegg. Virka som alle var der kun for å bli underholdt uten å gi noe som helst tilbake. Jeg sletta til slutt hele appen, og dater nå en fantastisk flott kvinne jeg ikke fant der. Anonymkode: bb2a2...959 2
visp Skrevet 17. desember 2019 #15 Skrevet 17. desember 2019 49 minutter siden, MiniMjau skrev: Kvinne her. Hadde en kort karriere på tinder. Var aldri på date med noen. Mest foedi det egentlig ikke passer i livet mitt nå. Chattet med mange mange, men var naturlig nok tilbakeholden, siden jeg egenrlig ikke ville treffes. Svarte nok kort på enkelte spørsmål. For meg var det bare tidsfordriv på kveldstid, sitte og sveipe og chatte. Sant, noen få ordvekslingen kunne ta dagesvis, hvis jeg ikke gadd/rakk logge meg på. Men mennene var ikke alltid så kjappe og PÅ de heller da. Kunne få kanskje 30 "likes" på en dag...kanskje chattet jeg med 5 av de... Jeg syns det er ganske dårlig gjort å sløse bort tiden til folk som ser etter en partner. De legger jo ned tid og energi i dette her. Du hadde kanskje tenkt å møte noen om den riktige følelsen kom kanskje, men å bruke andres søken som tidsfordriv bør man vel holde seg for god til? 10
OnFire Skrevet 18. desember 2019 #16 Skrevet 18. desember 2019 Så rett, TS, og det verste er at man nesten er tvunget til å akseptere dette, om man vil komme noen vei. Enten akseptere det, eller så må man på et eller annet vis bli en av de 20 % mest attraktive mennene, som kan tillate seg å være drittsekker og likevel vasse i damer. Disse mennene som man leser om her inne. 2
jokke1 Skrevet 18. desember 2019 #17 Skrevet 18. desember 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 😅 Du har følgende muligheter: -Bli veldig pen (på magisk vis) -Vent til du blir eldre, ca 40 -Flytt til et annet land -Kjøp prostituerte -Gi opp, og fokuser på karriere, venner og hobbyer Ha et fint liv! Anonymkode: cdd07...328 Hva er det med at flere i forskjellige tråder mener at en skal vente til en blir eldre som mann?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #18 Skrevet 18. desember 2019 4 hours ago, jokke1 said: Hva er det med at flere i forskjellige tråder mener at en skal vente til en blir eldre som mann? Man får ikke bedre sjans på damer i 20-årene, men det blir mye lettere å få jevnaldrende damer. Naturlig nok, da det er langt mindre konkurranse om dem. Anonymkode: cdd07...328 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #19 Skrevet 18. desember 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man får ikke bedre sjans på damer i 20-årene, men det blir mye lettere å få jevnaldrende damer. Naturlig nok, da det er langt mindre konkurranse om dem. Anonymkode: cdd07...328 Når du blir så gammel som meg, så ser det ut som Tinder kan funke bra for en mann. Men så har jeg ikke sammenligningsgrunnlag fra da jeg var 20-30 heller. Jeg er litt sånn som hun over, som ikke dro på date, men bare brukte det som tidsfordriv og bekreftelse. Men jeg opplever det som enkelt å komme i kontakt med kvinner +-5 år fra mine egne 50. Anonymkode: ba819...e8b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #20 Skrevet 18. desember 2019 4 timer siden, jokke1 skrev: Hva er det med at flere i forskjellige tråder mener at en skal vente til en blir eldre som mann? Det er en ekstremt misvisende ting å si. Det har som regel ikke noe med utseendet å gjøre. Damer som er ute etter noe seriøst er ute etter menn med livet på stell. Bil, bolig... Større sannsynlighet for å ha dette som 40. Noen veldig pene unge menn kan derimot gjøre det bedre på dating-markedet ved å få litt mer grovere trekk i ansiktet. Noen menn blir kjekkere i 30-40 årene, mange ikke. Anonymkode: f8f3c...523 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå