AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #1 Del Skrevet 16. desember 2019 Hei. Jeg skal feire jul med oldefar i år, fordi han ikke har noen å feire jul med etter at oldemor gikk bort tidligere i år. Han har tidligere vært møbelsnekker og vært utrolig flink i jobben sin. Jeg har alltid hatt en en ørliten interesse for snekkerfaget, spesielt når dere gjelder å snekre små prosjekter (hunde seng osv) eller trefjøl. I jula skal jeg være hos han i en uke og har et hav av tid til å produsere noe gøy i snekkerbua. Oldefar har ikke lunger til å arbeide i den type støv lenger og kan derfor bare hjelpe/veilede innimellom. Har noen forslag til hva jeg kan lage i snekkerbua? Han har det meste av utstyr man trenger, både verktøy, sager, høvler osv. Interessert i både store og små prosjekter Anonymkode: 1e120...960 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #2 Del Skrevet 16. desember 2019 Hva med et fuglebrett, som han kan ha utenfor vinduet sitt? Kan gjøre det litt fancy, med nivåer, et lite hus osv. Anonymkode: a5c8d...9f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2019 #3 Del Skrevet 17. desember 2019 Krakk. Det er noe helt eget med en god, hjemmesnekra trekrakk Nøkkelskap, eller nøkkelboks. Anonymkode: 7faf0...b2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #4 Del Skrevet 18. desember 2019 Ååå, ja, fuglebrett ❤️ Småfuglene trenger all den hjelp de kan få, om han orker å mate de hver dag. Og kanskje et fuglehus! dette hørtes så koselig ut, så snill du er som skal feire med han ❤️ Anonymkode: cf561...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #5 Del Skrevet 18. desember 2019 Og kanskje bilderammer? Jeg ville ha laget en benk til å ha hjemme, som du alltid kan ha som et fantastisk minne. Du må lære det du kan av han, er jo en fantastisk mulighet ❤️ Anonymkode: cf561...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2019 #6 Del Skrevet 18. desember 2019 En postkasse, et enkelt skap til å henge på veggen, en juletrefot, et matbrett (sånn litt stort til å ha frokosten på i senga eller bære tallerkner og pålegg fra det ene stedet til det andre.) Anonymkode: de6a6...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå