Gå til innhold

Vi ønsker oss en liten en!


Fiva

Anbefalte innlegg

IKM i dag! Jeg bokstavelig talt spratt opp av sengen og løp på do i morges. Mens pleier alltid komme når jeg sitter på do om morgenen hos meg, og jeg kjente at jeg bare måtte få det overstått. Til nå - ingen blod 😃 Måtte feire med å ta hele TRE tester så jeg kunne sammenligne med de jeg har tatt tidligere. 
 

Ser stigning på alle, så det ga meg håp! 
Øverste er A1 fra torsdag og i dag. I midten er babyplan early fra torsdag og i dag. Nederst er CB early fra onsdag og i dag. 
 

Nå skal jeg snart slutte å teste tror jeg 😂

3C5FE94C-81AF-416F-A622-214D58957D62.jpeg


 

AC269A2C-6E21-4ABD-A0BA-1175CE886722.jpeg

DBF82777-78AC-4A4D-BEF5-29291B9D7FC0.jpeg

Endret av Fiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, plastfolien skrev:

Se på de strekene a! Når er termin?

Har foreløpig regnet meg frem til 30. august! Sommerbaby, så vidt :fnise:

Noen som har erfaringer med smerter i magen ved hosting/nysing? Har blitt ganske forkjølet, og innimellom føles det ut som jeg blir stukket av en kniv når jeg hoster eller nyser 🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Fiva skrev:

Har foreløpig regnet meg frem til 30. august! Sommerbaby, så vidt :fnise:

Noen som har erfaringer med smerter i magen ved hosting/nysing? Har blitt ganske forkjølet, og innimellom føles det ut som jeg blir stukket av en kniv når jeg hoster eller nyser 🙈 

Ligament smerter 😊 Helt ille vondt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sinsiew skrev:

Ligament smerter 😊 Helt ille vondt. 

Er det vanlig å få det så tidlig? Jeg er jo bare ca 4+2 🙈 Jeg må visst lese meg litt mer opp 😅

Endret av Fiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fiva skrev:

Er det vanlig å få det så tidlig? Jeg er jo bare ca 4+2 🙈 Jeg må visst lese meg litt mer opp 😅

Oh yes! Har vært det første tegnet hos meg. Det kjennes ut som å få en kniv stukket inn nederst i magen. 

Ligger du i senga, så krok deg sammen og hvis du står så bøy deg fremover. Eneste som har hjulpet her 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Fiva skrev:

Har foreløpig regnet meg frem til 30. august! Sommerbaby, så vidt :fnise:

Noen som har erfaringer med smerter i magen ved hosting/nysing? Har blitt ganske forkjølet, og innimellom føles det ut som jeg blir stukket av en kniv når jeg hoster eller nyser 🙈 

Hurra! Samme termin 💃🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Sinsiew skrev:

Oh yes! Har vært det første tegnet hos meg. Det kjennes ut som å få en kniv stukket inn nederst i magen. 

Ligger du i senga, så krok deg sammen og hvis du står så bøy deg fremover. Eneste som har hjulpet her 😅

Såpass! Jeg trodde at det var slikt som kom mye lenger ut i svangerskapet. Men takk skal du ha! Godt å få en bekreftelse på at det ikke er noe farlig. Er jo nervøs for så mye! 🙈 

Ja, det hennes ut som å bli knivstukket 😅 Veldig vondt. Men jeg skal ikke klage, har jeg bestemt meg for. Jeg har jo ønsket dette, og fått det til. Da får man også ta ubehaget som følger med 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, plastfolien skrev:

Hurra! Samme termin 💃🏽

Så gøy! 😃 Satser på at vi får hver vår friske august-baby 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg denne! Det senket skuldrene mine litt, og det hele begynner å synke inn 😍 

Jeg er ca 4+3 i dag, så det kan jo stemme godt! Skriver ned symptomer jeg opplever, sånn at jeg har oversikten til senere! 

Jeg har skikkelig tett nese. Så tett at jeg våkner hver morgen med vondt i halsen fordi jeg puster med åpen munn og tørker helt ut. Jeg er en skikkelig nesepuster til vanlig 🙈 

Har veldig ømme brystvorter, det pleier jeg aldri ha. Puppene er også ømme, men ikke mer enn de pleier. I tillegg har jeg fått tydeligere blodårer her. 

Føler meg generelt litt mer trøtt og sliten enn vanlig, men ikke sånn at det er en plage. Blir fort andpusten 🤷🏻‍♀️

Ellers har ømheten og murringen i korsryggen gitt seg, men jeg har hatt en helg der jeg har tatt det veldig rolig. Mye stillesitting! Blir spennende å se etter jobb i morgen, jobber i et fysisk yrke 😊 

ED0112EE-741C-4FB6-9D39-BECBFB578A2C.jpeg

Endret av Fiva
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2019 den 10.59, Fiva skrev:

I dag fikk jeg denne! Det senket skuldrene mine litt, og det hele begynner å synke inn 😍 

Jeg er ca 4+3 i dag, så det kan jo stemme godt! Skriver ned symptomer jeg opplever, sånn at jeg har oversikten til senere! 

Jeg har skikkelig tett nese. Så tett at jeg våkner hver morgen med vondt i halsen fordi jeg puster med åpen munn og tørker helt ut. Jeg er en skikkelig nesepuster til vanlig 🙈 

Har veldig ømme brystvorter, det pleier jeg aldri ha. Puppene er også ømme, men ikke mer enn de pleier. I tillegg har jeg fått tydeligere blodårer her. 

Føler meg generelt litt mer trøtt og sliten enn vanlig, men ikke sånn at det er en plage. Blir fort andpusten 🤷🏻‍♀️

Ellers har ømheten og murringen i korsryggen gitt seg, men jeg har hatt en helg der jeg har tatt det veldig rolig. Mye stillesitting! Blir spennende å se etter jobb i morgen, jobber i et fysisk yrke 😊 

ED0112EE-741C-4FB6-9D39-BECBFB578A2C.jpeg

Så bra å se 😍 Gleder meg til å følge med videre med den lille spiren som skal vokse og gro ❤️ For en julegave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en lett periode dette her altså! I dag har jeg tenkt og bekymret meg fra jeg stod opp. Ser for meg at jeg våkner av at jeg mister i morgen tidlig, og jeg er rett og slett skikkelig nervøs. Vet ikke hvorfor det plutselig ble sånn 🤷🏻‍♀️
 

Nei, jeg må skjerpe meg. Dette skal gå bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.12.2019 den 22.19, Fiva skrev:

Det er ikke en lett periode dette her altså! I dag har jeg tenkt og bekymret meg fra jeg stod opp. Ser for meg at jeg våkner av at jeg mister i morgen tidlig, og jeg er rett og slett skikkelig nervøs. Vet ikke hvorfor det plutselig ble sånn 🤷🏻‍♀️
 

Nei, jeg må skjerpe meg. Dette skal gå bra! 

Det er veldig naturlig at du er bekymret. Jeg tror og håper dette kommer til å gå helt fint❤️ Sender deg en god klem og håper du får til å nyte romjula til tross for tanker og bekymringer💫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Førstegangs skrev:

Det er veldig naturlig at du er bekymret. Jeg tror og håper dette kommer til å gå helt fint❤️ Sender deg en god klem og håper du får til å nyte romjula til tross for tanker og bekymringer💫

Ja, det er nok noe som jeg bare må lære meg å leve med fremover. Det går nok bedre etterhvert som tiden går. Jeg har jo enda ikke blødd, og det er jo alt jeg kan håpe på 🤞🏼(Og at det vokser et friskt og raskt frø i magen selvfølgelig).  
 

Ellers har jeg lite av symptomer for tiden. Kjenner jeg er trøtt, men ikke sånn ekstremt trøtt. Mer «sliten av familien»-trøtt 😅 Gleder meg til å reise hjem i morgen! Er veldig surrete da, hjernen min henger liksom ikke helt med på noen ting. 

Har fortsatt ikke noe særlig matlyst. Spiste en mini-porsjon av pinnekjøttet i går, og var mer enn nok forsynt. Kjenner jeg må presse i meg mat for å få i meg nok næring. Trodde det skulle være motsatt 😅 
 

Hadde planer om å vente en stund før jeg delte nyheten med familien, men ble avslørt i går etter å ha takket nei til vin for tredje gang i løpet av kvelden. Det er kanskje litt uvanlig for meg å være 😂 Så da kom spørsmålet direkte, og jeg orket rett og slett ikke lyge. Angrer nesten litt, føler presset av en eller annen grunn ble større. Selv om jeg understreket at det var veldig tidlig 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+0 i dag! Hver fulle uke blir som en milepæl fremover kjenner jeg! 
 

Ellers skulle jeg gjerne ønsket meg litt mer symptomer. Føler meg for vanlig. Men det er jo enda tidlig, og det kan godt hende jeg angrer på disse ordene senere 🙈  

I dag skal jeg hjem til samboer, etter julefeiring med familien. Det er ikke et sekund for tidlig! Elsker familien min, men det er så mange mennesker! Blir jo helt utslitt 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3+ på digital test i dag! Det passer vel bra i og med at jeg er ca 5+1 i dag. Nå kjenner jeg at jeg er klar for å slutte å teste, og bare tro på at jeg faktisk er gravid. 
 

Har fortsatt lite plager og symptomer. Det er nok derfor jeg sliter med å forstå at det faktisk skjer noe. Det er disse vonde og ømme puppene, men ingenting mer. Blir selvfølgelig stresset for at det skal være et dårlig tegn og. Men - enn så lenge er jeg gravid. Og egentlig har jeg en god følelse på dette 🤞🏼

ADE54E53-4D86-43D6-B79E-DBFB67EF4D7A.jpeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fiva skrev:

3+ på digital test i dag! Det passer vel bra i og med at jeg er ca 5+1 i dag. Nå kjenner jeg at jeg er klar for å slutte å teste, og bare tro på at jeg faktisk er gravid. 
 

Har fortsatt lite plager og symptomer. Det er nok derfor jeg sliter med å forstå at det faktisk skjer noe. Det er disse vonde og ømme puppene, men ingenting mer. Blir selvfølgelig stresset for at det skal være et dårlig tegn og. Men - enn så lenge er jeg gravid. Og egentlig har jeg en god følelse på dette 🤞🏼

ADE54E53-4D86-43D6-B79E-DBFB67EF4D7A.jpeg

Det er så herlig med 3+ 😁

Jeg sa det selv tidligere i svangerskapet at jeg håpet på kvalme og oppkast fordi jeg følte meg så lite gravid, men etter å ha vært syk i jula og faktisk kastet opp har jeg endret mening 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet jo at jeg helst ikke vil være kvalm 😅 De eneste gangene jeg blir kvalm nå er når jeg spiser for mye. Jeg får byger av ekstrem sult innimellom, der jeg sikkert kunne spist et helt brød om jeg hadde fått muligheten 😅 

Har bestilt tidlig ultralyd i dag 😱 Både gleder og gruer meg. Men gleder meg mest. Håper vi får se et bankende hjerte og en sprellende liten reke 🤞🏼 Håper midten av januar kommer fort fort fort 😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fiva skrev:

Ja, jeg vet jo at jeg helst ikke vil være kvalm 😅 De eneste gangene jeg blir kvalm nå er når jeg spiser for mye. Jeg får byger av ekstrem sult innimellom, der jeg sikkert kunne spist et helt brød om jeg hadde fått muligheten 😅 

Har bestilt tidlig ultralyd i dag 😱 Både gleder og gruer meg. Men gleder meg mest. Håper vi får se et bankende hjerte og en sprellende liten reke 🤞🏼 Håper midten av januar kommer fort fort fort 😄

Åå, spennende med TUL! 🤞 Vi har tenkt ul til uke 12, blir vel også ca.midten av januar 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...