Gå til innhold

Linemors nye tilværelse


Linemor

Anbefalte innlegg

Hehe, dagboka fantes enda, måtte lete litt, men så dukket den opp gitt.

Ja her står alt bra til. sommeren gikk fort den, men det regnet jeg nesten med at den ville. nå begynner det jo og bli tid for å jobbe litt igjen så det.

har fått meg ny jobb, er jo ferdig som lærling. selvom fagprøven aldri ble tatt. har også fått brev fra opplæringsnemda, at hvis jeg skal ha fagprøve så må jeg nok skaffe meg 25% mer praksis, og gå opp som privatist.

er dumt og planlegge svangerskap miste barn og så bli gravid igjen. uhørte greier det der, men det får så være. den nye jobben er bare en ørliten helgestilling. hver fjerde helg, men det passer veldig bra.

begynner som dagmamma for ei lita jenta nå om to uker, hun ble døpt likt med jørn are. og fra 1des så er det meningen at det skal komme en gutt på to år. og i begynnelsen av januar så er det meningen at det skal komme en liten gutt til som ble født samtidig med jørn, så da trenger jeg helt sikkert ikke å kjede meg.

ellers så har jeg fått en frisk og rask gutt denne gangen. som stort sett har mye godt humør, men som er sint som en tyrker når noe ikke går hans vei. men det får så være. nå har hele familien vært forkjøla, det begynte med gubben for noen dager siden, så begynte jørn for to netter siden blir det vel og jeg i natt. og i mellom der har jeg hatt ei ekstra nattevakt, så jeg er ganske så sliten akkurat nå-

har akkurat hatt besøk av den ene gutten jeg skal begynne og passe. og jeg gleder meg masse til å komme igang. blir sikkert endel stress de første dagene, men regner med at vi fort kommer inn i rutinene.

smen da får jeg gi meg for denne gang jeg. så hilser jeg til alle dere som leser og andre kjentfolk her inne.

ha en fortsatt fin uke.

titter innom igjen seinere en gang. hade bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...