hobbykokken Skrevet 20. juli 2020 #141 Del Skrevet 20. juli 2020 Jeg er fremdeles helt sjokka over det her.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merksi Skrevet 21. juli 2020 #142 Del Skrevet 21. juli 2020 Altså JEG syntes det stakk litt i hjertet når bildene ble sletta. Jeg kan ikke engang tenke meg til hvordan det føles for dem. Alle de fine minnene de hadde er nå slettet og skjult. Jeg får faktisk så vondt av dem! Jeg håper det går bra og nå er jeg veldig glad for at de har drøyd det så lenge med å inkludere sosiale medier. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 23. juli 2020 #143 Del Skrevet 23. juli 2020 Ser at Emil tilsynelatende lever et «normalt» liv. Reiser på turer osv. som han legger ut på insta. Hører ingenting fra Annette, så virker som hun kanskje tar det tyngst? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zokutine Skrevet 23. juli 2020 #144 Del Skrevet 23. juli 2020 17 minutter siden, Giselle skrev: Ser at Emil tilsynelatende lever et «normalt» liv. Reiser på turer osv. som han legger ut på insta. Hører ingenting fra Annette, så virker som hun kanskje tar det tyngst? 😕 Hun har da lagt ut små glimt igår og idag, lek med unga og båttur. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 23. juli 2020 #145 Del Skrevet 23. juli 2020 10 minutter siden, Zokutine skrev: Hun har da lagt ut små glimt igår og idag, lek med unga og båttur. Aha. Det hadde jeg ikke sett 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 23. juli 2020 #146 Del Skrevet 23. juli 2020 1 time siden, Giselle skrev: Aha. Det hadde jeg ikke sett 😊 Han virker hvertfall veldig opptatt av å vise at han ikke tar det så tungt... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 23. juli 2020 #147 Del Skrevet 23. juli 2020 1 time siden, Zokutine skrev: Hun har da lagt ut små glimt igår og idag, lek med unga og båttur. Takk for info, ikke alle har insta og snap. Håper hun har det bra 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 23. juli 2020 #148 Del Skrevet 23. juli 2020 Er jo trist med brudd. Men ungene er så små at de kommer jo aldri til å huske noe annet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 24. juli 2020 #149 Del Skrevet 24. juli 2020 12 timer siden, Clara80 skrev: Er jo trist med brudd. Men ungene er så små at de kommer jo aldri til å huske noe annet. Oi, det er jo faktisk ganske trist å aldri huske at dem var ilag engang 😕 å bare kunne se gamle bryllupsbilder av de.. Veldig trist når slikt skjer nybakte foreldre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 24. juli 2020 #150 Del Skrevet 24. juli 2020 13 timer siden, Giselle skrev: Oi, det er jo faktisk ganske trist å aldri huske at dem var ilag engang 😕 å bare kunne se gamle bryllupsbilder av de.. Veldig trist når slikt skjer nybakte foreldre. Enig. Når man tenker sånn på det så er det jo veldig trist. Kan jo si på en måte at det er til det beste at ungene er for små til å forstå, men samtidig så får de liksom aldri ta del i historien om at de en gang ble laget i kjærlighet. De har ho sikkert sine grunner til å gå fra hverandre, men håper det er mer alvorlig enn at småbarnslivet er tøft. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 25. juli 2020 #151 Del Skrevet 25. juli 2020 Leste at hun var redd for at folk skulle tro hun var en dårlig mor pga skilsmissen. Annette hvis du leser her: Du er selvfølgelig ingen dårlig mor fordi du skal skille deg 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 25. juli 2020 #152 Del Skrevet 25. juli 2020 17 minutter siden, WhiteSwan skrev: Leste at hun var redd for at folk skulle tro hun var en dårlig mor pga skilsmissen. Annette hvis du leser her: Du er selvfølgelig ingen dårlig mor fordi du skal skille deg Da er det mange dårlige mødre i såfall 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 27. juli 2020 #153 Del Skrevet 27. juli 2020 Husker de snakket om i en podepisode at de var to følelsesmennesker. Kanskje de bare trenger litt tid hver for seg liker de som par og heier! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 19. august 2020 #154 Del Skrevet 19. august 2020 Lurer litt på hvordan det går? Er selv like gammel som henne og har to tette barn slik som dem. Kjenner jeg blir kvalm av tanken hvis jeg og samboer skulle gjort det slutt i en slik fase i livet! 😕 Er nok utrolig kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hobbykokken Skrevet 21. august 2020 #155 Del Skrevet 21. august 2020 På 19.8.2020 den 20.59, Giselle skrev: Lurer litt på hvordan det går? Er selv like gammel som henne og har to tette barn slik som dem. Kjenner jeg blir kvalm av tanken hvis jeg og samboer skulle gjort det slutt i en slik fase i livet! 😕 Er nok utrolig kjipt.. Hun la ut bilde av seg selv på insta. Ser smashing ut som alltid!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Giselle Skrevet 21. august 2020 #156 Del Skrevet 21. august 2020 Jeg syntes hu så flott ut jeg og, men det synes at hun har gått ned i vekt. Ikke rart da... 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 28. september 2020 #157 Del Skrevet 28. september 2020 Håper hun er på restaurantbesøk og telttur med en ny flamme🥰 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebus Skrevet 28. september 2020 #158 Del Skrevet 28. september 2020 3 timer siden, Gresshoppa skrev: Håper hun er på restaurantbesøk og telttur med en ny flamme🥰 Det er hun! 🥰 ikke så vanskelig å finne ut på IG 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 29. september 2020 #159 Del Skrevet 29. september 2020 20 timer siden, rebus skrev: Det er hun! 🥰 ikke så vanskelig å finne ut på IG Det er i hvert fall en mann, ser litt av en mandig arm på det ene bildet😄 Så det er ikke spekulasjon☺️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 29. september 2020 #160 Del Skrevet 29. september 2020 53 minutter siden, Charminia skrev: Det er i hvert fall en mann, ser litt av en mandig arm på det ene bildet😄 Så det er ikke spekulasjon☺️ Håper hun finner lykken igjen 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå