Marihone Skrevet 5. april #361 Skrevet 5. april Hun har også blitt mer overfladisk enn noensinne. Bare skryt og luksus i hennes kanaler. Hun lever et liv som er langt fra mannen i gata. Hva skjedde med å være jordnær og naturlig? 13 1
Frøken.stille Skrevet 5. april #362 Skrevet 5. april Marihone skrev (6 minutter siden): Hun har også blitt mer overfladisk enn noensinne. Bare skryt og luksus i hennes kanaler. Hun lever et liv som er langt fra mannen i gata. Hva skjedde med å være jordnær og naturlig? Skulle til å skrive dette selv.. 6
Hivju Skrevet 12. april #363 Skrevet 12. april Ramlet tilfeldig inn på snappen hennes! Oi! Får veldig sånn «Hollywood frue» vibes av både utseende hennes og attituden. Og av han også, bare det smilet hans er veldig sånn Amerika.. han er veldig Amerika🤣 nei artig!🤭 7
baldrian Skrevet 13. april #365 Skrevet 13. april Det er en lang artikkel om dem på VG+: https://www.vg.no/rampelys/i/4BKB8a/annette-haga-og-jon-olsson-om-bryllupet-inntektene-og-fremtidsplanene 1
cerruti Skrevet 24. april #366 Skrevet 24. april Gjest Hva sa de? skrev (På 13.4.2025 den 1.22): Han hadde hvite tenner gitt 😁 Han har jo nettopp kostet på dem 100.000kr. 5
bonsaijenta Skrevet 24. april #367 Skrevet 24. april Anette trenger virkelig ikke det hun har gjort med ansiktet sitt. Normalt har jeg sluttet å følge henne hver gang hun fikk seg ny mann for det blir for klissete for meg, men de er veldig søte sammen. Han virker som en ordentlig og avslappet type. Jeg ser at noen synes de flasher, men for dem er det hverdagen deres. 6
Mekkapekka Skrevet 24. april #368 Skrevet 24. april Skulle hun ikke fjerne fillers fra leppene? De virker større enn noen gang! Synes de to kler hverandre, virker som de har det veldig bra. 5
Marihone Skrevet 25. april #369 Skrevet 25. april Synd at influencere endrer utseendet sitt. Har de fleste komplekser? Nettenestea er veldig pen naturlig og med litt mørkere hår. Blond, store lepper og fillers kler henne ikke synes jeg da men. Hun har alltid vært vakker i mine øyne. 8 2
Flovef Skrevet 26. april #370 Skrevet 26. april Mekkapekka skrev (På 24.4.2025 den 17.58): Skulle hun ikke fjerne fillers fra leppene? De virker større enn noen gang! Synes de to kler hverandre, virker som de har det veldig bra. Jeg syns og det var rart, hun la jo ut at hun fjernet, så ble de dobbelt så store? Kan det være at når man fjerner migrering så fremstår leppene større? Så vidt jeg vet fjernet hun ikke fillers fra selve leppene, bare rundt.
l86 Skrevet 26. april #371 Skrevet 26. april Flovef skrev (20 minutter siden): Jeg syns og det var rart, hun la jo ut at hun fjernet, så ble de dobbelt så store? Kan det være at når man fjerner migrering så fremstår leppene større? Så vidt jeg vet fjernet hun ikke fillers fra selve leppene, bare rundt. Virker som hun har fjernet rundt og injisert på nytt i selve leppene.
Flovef Skrevet 26. april #372 Skrevet 26. april l86 skrev (1 time siden): Virker som hun har fjernet rundt og injisert på nytt i selve leppene. Ja, da gir det mening!
Panda202 Skrevet 26. april #373 Skrevet 26. april Når influencere har sånne overdådige utdrikningslag osv arrangert av «vanlige» venninner, betaler de selv for hele sjalabaiset?
Charminia Skrevet 1. mai #374 Skrevet 1. mai Jeg syntes Anette er så nydelig dame, men det hun har gjort med leppene nå er jo helt grusomt å se på😭 Hører hun sier det selv i en av filmene fra utdrikningslaget, men hvorfor røre noe som var helt fint fra før? Hun driver også med en haug «oppstrammende» behandlinger, hun som har en helt flott kropp allerede. Er ikke i mot behandlinger men det her er trist å se syntes jeg. 10
Laura84 Skrevet 4. mai #375 Skrevet 4. mai Det er ganske overfladisk hele opplegget. I tillegg overfylte lepper og en anorektisk kropp... Ikke noe godt forbilde. 7 2
Frøkenfryden Skrevet 10. mai #376 Skrevet 10. mai Syns det er helt lala-land å se hennes snapper. Hun planlegger bryllup som fulltidsjobb liksom. En uke i London for kjoletilpasning 4 3
Martinius123 Skrevet 10. mai #377 Skrevet 10. mai Hun er utrolig pen da! Overflatisk ja, men nydelig ytre! 3
Denrosakon Skrevet 11. mai #378 Skrevet 11. mai Jeg lurer veldig på hvordan fordelingen blir på kostnaden av dette megabryllupet. Vet ikke hvor mange hun har klaget på at ting er dyre og lar være å kjøpe dem. Og det virker som han åpner sin lommebok alt for ofte. Spesielt når det gjelder dyre ting. Jeg synes han virker veldig usikker på hele opplegget. 2
hvaduikkeser Skrevet 15. mai #380 Skrevet 15. mai bonsaijenta skrev (15 minutter siden): Nå må hun gi seg med å fylle leppene😮😮😮 Gud, så stygt🤮 6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå