Gå til innhold

Nettenestea aka. Annette L. Haga


Gjest Giselle

Anbefalte innlegg

Marihone skrev (3 timer siden):

Jeg har sett på deres nye vlog nå. Jeg synes hun virker så kald, frekk, arrogant og at det ikke finnes mye kjemi der. Hun har forandret seg mye. Jeg har fulgt hun fra start.  Mannen virker barnslig og er snart 40.

…og engelsken til begge to 😂

Synes hun gjorde seg så mye til med stemmen sin. Hva er det som skjer med med disse influencerne? 😂

Endret av Blomster456
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist å se at hun bruker barna i reklame. Dette håper jeg barnets far har samtykket til. Hun blir bare verre og verre. Frekk er hun også til tider. Hva skjer med influencere? Jeg synes få er inspirerende i dag, slik de var for 10 år siden.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Marihone said:

Trist å se at hun bruker barna i reklame. Dette håper jeg barnets far har samtykket til. Hun blir bare verre og verre. Frekk er hun også til tider. Hva skjer med influencere? Jeg synes få er inspirerende i dag, slik de var for 10 år siden.

Jeg husker også Anette som en ganske oppegående ung dame som studerte og var naturlig, det er jo helt trist å se utviklinga. Hadde ikke hun også en veldig rik far? Så hun hadde ikke behøvd å selge seg selv og barna for billig relamepenger?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte faktisk vloggen, jeg! Fikk lyst til Maldivene selv, og ser jo at de er nyforelsket :D Det er litt skummelt å forlove og gifte seg før man har hatt noen år med hverdag sammen, men kanskje dette forholdet faktisk varer. Skuffet over at hun drar inn barna i reklame, dette er utrolig lavmål. Ellers håper jeg at de varer, og heller får inntekten fra vlogging/reklame uten barn i bildet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel hatt med barna i reklamer når de var små/babyer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sykt overfladisk å lage en reel der hun flasher forlovelsesringen. Gifte seg allerede neste år? Hvorfor har hun alltid så hastverk? Hvorfor ikke bruke tid med en mann og la relasjonen vokse? Man skulle nesten tro dette var ment som content. Hun får en del penger om det blir skilsmisse da. 🙂

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marihone skrev (1 time siden):

Sykt overfladisk å lage en reel der hun flasher forlovelsesringen. Gifte seg allerede neste år? Hvorfor har hun alltid så hastverk? Hvorfor ikke bruke tid med en mann og la relasjonen vokse? Man skulle nesten tro dette var ment som content. Hun får en del penger om det blir skilsmisse da. 🙂

Så sykt harry reel! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...