Blomster456 Skrevet 13. august 2024 #341 Del Skrevet 13. august 2024 (endret) Marihone skrev (3 timer siden): Jeg har sett på deres nye vlog nå. Jeg synes hun virker så kald, frekk, arrogant og at det ikke finnes mye kjemi der. Hun har forandret seg mye. Jeg har fulgt hun fra start. Mannen virker barnslig og er snart 40. …og engelsken til begge to 😂 Synes hun gjorde seg så mye til med stemmen sin. Hva er det som skjer med med disse influencerne? 😂 Endret 13. august 2024 av Blomster456 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 18. august 2024 #342 Del Skrevet 18. august 2024 Trist å se at hun bruker barna i reklame. Dette håper jeg barnets far har samtykket til. Hun blir bare verre og verre. Frekk er hun også til tider. Hva skjer med influencere? Jeg synes få er inspirerende i dag, slik de var for 10 år siden. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 18. august 2024 #343 Del Skrevet 18. august 2024 15 minutter siden, Marihone said: Trist å se at hun bruker barna i reklame. Dette håper jeg barnets far har samtykket til. Hun blir bare verre og verre. Frekk er hun også til tider. Hva skjer med influencere? Jeg synes få er inspirerende i dag, slik de var for 10 år siden. Jeg husker også Anette som en ganske oppegående ung dame som studerte og var naturlig, det er jo helt trist å se utviklinga. Hadde ikke hun også en veldig rik far? Så hun hadde ikke behøvd å selge seg selv og barna for billig relamepenger? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 18. august 2024 #344 Del Skrevet 18. august 2024 Jeg likte faktisk vloggen, jeg! Fikk lyst til Maldivene selv, og ser jo at de er nyforelsket Det er litt skummelt å forlove og gifte seg før man har hatt noen år med hverdag sammen, men kanskje dette forholdet faktisk varer. Skuffet over at hun drar inn barna i reklame, dette er utrolig lavmål. Ellers håper jeg at de varer, og heller får inntekten fra vlogging/reklame uten barn i bildet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 19. august 2024 #345 Del Skrevet 19. august 2024 Hun har vel hatt med barna i reklamer når de var små/babyer også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 28. august 2024 #346 Del Skrevet 28. august 2024 Sykt overfladisk å lage en reel der hun flasher forlovelsesringen. Gifte seg allerede neste år? Hvorfor har hun alltid så hastverk? Hvorfor ikke bruke tid med en mann og la relasjonen vokse? Man skulle nesten tro dette var ment som content. Hun får en del penger om det blir skilsmisse da. 🙂 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 28. august 2024 #347 Del Skrevet 28. august 2024 Marihone skrev (1 time siden): Sykt overfladisk å lage en reel der hun flasher forlovelsesringen. Gifte seg allerede neste år? Hvorfor har hun alltid så hastverk? Hvorfor ikke bruke tid med en mann og la relasjonen vokse? Man skulle nesten tro dette var ment som content. Hun får en del penger om det blir skilsmisse da. 🙂 Så sykt harry reel! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet 6. oktober 2024 #348 Del Skrevet 6. oktober 2024 Ser ut som de skal bygge hus i Stockholm..? Ref siste stories pp Instagram. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica Jones Skrevet 24. november 2024 #349 Del Skrevet 24. november 2024 Ser ut som det blir Oslo-Stockholm på de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 25. desember 2024 #350 Del Skrevet 25. desember 2024 Det er så usjarmerende hvor mye hun skryter av hva hun gir og får. Hun har blitt så overfladisk. Jordnær er ikke ett ord man kan bruke for å beskrive henne akkurat 😄 Alt skal skrytes av og vises frem. Hvorfor? Hun har blitt mye verre etter Jon. Og måten hun svarer folk i kommentarfelt på hans konto. Ekkelt. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 25. desember 2024 #351 Del Skrevet 25. desember 2024 Jessica Jones skrev (På 24.11.2024 den 22.16): Ser ut som det blir Oslo-Stockholm på de også. Stakkars barn som må kjøre bil frem og tilbake annenhver helg/uke. Det er 6 timer i bil uten lading liksom. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 26. desember 2024 #352 Del Skrevet 26. desember 2024 Jessica Jones skrev (På 24.11.2024 den 22.16): Ser ut som det blir Oslo-Stockholm på de også. Hvordan da? Skal de bo i Stockholm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 26. desember 2024 #353 Del Skrevet 26. desember 2024 Marihone skrev (16 timer siden): Det er så usjarmerende hvor mye hun skryter av hva hun gir og får. Hun har blitt så overfladisk. Jordnær er ikke ett ord man kan bruke for å beskrive henne akkurat 😄 Alt skal skrytes av og vises frem. Hvorfor? Hun har blitt mye verre etter Jon. Og måten hun svarer folk i kommentarfelt på hans konto. Ekkelt. Synes hun alltid har vært overfladisk jeg. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stay Skrevet 26. desember 2024 #354 Del Skrevet 26. desember 2024 Hun fortalte jo alt om boplanene osv i episodene av "Chit chat med Helle" for noen uker siden. Dere som er interessert i henne bør høre dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 26. desember 2024 #355 Del Skrevet 26. desember 2024 Fenomen skrev (34 minutter siden): Synes hun alltid har vært overfladisk jeg. Hun er en golddigger uten like. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 26. desember 2024 #356 Del Skrevet 26. desember 2024 Stay skrev (2 timer siden): Hun fortalte jo alt om boplanene osv i episodene av "Chit chat med Helle" for noen uker siden. Dere som er interessert i henne bør høre dem. Jeg har hørt den. Det er jo ikke så mye konkret hun sier der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mekkapekka Skrevet 8. januar #357 Del Skrevet 8. januar Hvor mange hus skal de bygge? Norge, Sverige og Indonesia?😅 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 10. januar #358 Del Skrevet 10. januar Tatt mer silikon ser jeg også. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 10. januar #359 Del Skrevet 10. januar Marihone skrev (3 timer siden): Tatt mer silikon ser jeg også. Ser folk har skrevet dette lenge nå. Men tror ikke det er før ganske nylig, så et bilde fra 1 januar på insta hvor arret under brystet ser ferskt ut. (Ingen dømming herfra, har gamle implantater jeg gjerne skulle byttet ut men får nok aldri råd til det 🙈) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå