Jaytee Skrevet 31. juli #321 Del Skrevet 31. juli Ryktes om at hun etterhvert skal flytte til Sverige, men hvordan det blir med barna er noe mer usikkert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 31. juli #322 Del Skrevet 31. juli 4 hours ago, Jaytee said: Ryktes om at hun etterhvert skal flytte til Sverige, men hvordan det blir med barna er noe mer usikkert. Barna må jo gå på skole i ett land, i den kommunen de er folkeregistrert i. De snakker norsk, så å gå på skole i Sverige blir jo litt rart. Hvordan får hun menn til å forlove seg med henne etter kort tid? Det må være noe hun gjør 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 31. juli #323 Del Skrevet 31. juli Marihone skrev (15 minutter siden): Barna må jo gå på skole i ett land, i den kommunen de er folkeregistrert i. De snakker norsk, så å gå på skole i Sverige blir jo litt rart. Hvordan får hun menn til å forlove seg med henne etter kort tid? Det må være noe hun gjør 😄 At de snakker norsk er jo ikke noe argument for at de ikke kan gå på skole i Sverige. At faren bor i Sverige og de har 50/50 (?) er vel mer utfordrende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. juli #324 Del Skrevet 31. juli Håper jo det går bra. 😌Bare lurer på om de faktisk også har testet ut hverdag med mine barn og dine barn og rotehus og barnehagelevering. For insta viser mest fete biler, trange kjoler og et litt annet liv.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 1. august #325 Del Skrevet 1. august Frøkenfryden skrev (13 timer siden): Håper jo det går bra. 😌Bare lurer på om de faktisk også har testet ut hverdag med mine barn og dine barn og rotehus og barnehagelevering. For insta viser mest fete biler, trange kjoler og et litt annet liv.. Ja, når jeg ser på Insta så ser det nesten ikke ut som hun har barn. Lever et ganske annet liv enn meg med mine barn for å si det sånn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 1. august #326 Del Skrevet 1. august Fenomen skrev (11 timer siden): Ja, når jeg ser på Insta så ser det nesten ikke ut som hun har barn. Lever et ganske annet liv enn meg med mine barn for å si det sånn Det er kjempefint at hun har roet ned barneeksponeringen 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. august #327 Del Skrevet 2. august Det er koselig at de har funnet hverandre men forstår ikke hvordan de skal klare å ha 50/50 med to barn hver når den ene bor i Sverige og den andre i Norge - og dermed partnerne også bor i Sverige og Norge. Hva med barnehage/sfo/skole? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 2. august #328 Del Skrevet 2. august Å skryte av forlovelsesringen flere ganger synes jeg er meget overfladisk. Vi har skjønt det nå - at status og penger er viktig for henne. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloms Skrevet 3. august #329 Del Skrevet 3. august Og den teksten da, om å endelig treffe personen i hennes liv som hun ikke trodde kom til å finne😂 Vet ikke om hun har skrevet noe slikt før, men har fulgt henne lenge fra tidligere og har vært med gjennom mange kjærester. Så tviler ikke på at noe sånt er blitt skrevet tidligere 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JessicaL Skrevet 3. august #330 Del Skrevet 3. august On 8/2/2024 at 5:52 AM, Justlooking said: Det er koselig at de har funnet hverandre men forstår ikke hvordan de skal klare å ha 50/50 med to barn hver når den ene bor i Sverige og den andre i Norge - og dermed partnerne også bor i Sverige og Norge. Hva med barnehage/sfo/skole? De må jo bare fortsette å pendle, finnes ingen annen løsning. Janni kommer aldri til å la Jon flytte til Oslo med barna, hun har akkurat kjøpt hus et steinkast unna Jons for barnas skyld. Antar at eksen til Anette heller ikke vil at ungene flytter så langt bort. Det kommer til å bli tøft etterhvert, tviler på at dette vil vare. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 3. august #331 Del Skrevet 3. august Søtt, men hva i himmelens navn er poenget med å gifte seg i ett sett? Hva med å bo sammen i noen år og BLI KJENT ?! I dont get it. Vil aldri skjønne denne mentaliteten med å rushe inn i ting som ikke varer. 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snoker45 Skrevet 4. august #332 Del Skrevet 4. august Det blir interessant å se når en av de må flytte:-) Håper virkelig ingen av eksene deres godtar at de flytter. Stakkars barn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 4. august #333 Del Skrevet 4. august Mange blir særboere pga barn i mange år, og møtes når de kan… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 4. august #334 Del Skrevet 4. august Hun har blitt alfor tynn synes jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 5. august #335 Del Skrevet 5. august Mariss@68 skrev (14 timer siden): Mange blir særboere pga barn i mange år, og møtes når de kan… Ja, jeg bare ser ikke for meg at det er noe de ønsker, og at de vil settes barnas behov først.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 6. august #336 Del Skrevet 6. august Jeg er riktig beskymret for hennes vekt. Skremmende på de siste bildene. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 6. august #337 Del Skrevet 6. august JessicaL skrev (På 3.8.2024 den 15.28): De må jo bare fortsette å pendle, finnes ingen annen løsning. Janni kommer aldri til å la Jon flytte til Oslo med barna, hun har akkurat kjøpt hus et steinkast unna Jons for barnas skyld. Antar at eksen til Anette heller ikke vil at ungene flytter så langt bort. Det kommer til å bli tøft etterhvert, tviler på at dette vil vare. Jeg bor 5t unna kjæresten min. Pendler annenhver uke og har gjort det i snart 7år nå. I tillegg har han jobbet på sjøen 4/4 turnus men gikk i land nå som vi fikk barn sammen. Mine barn var 3-4 når Vi ble sammen og jeg ser for meg å pendle fram til de er godt innpå videregående og ser at de har blitt selvstendige ansvarlige mennesker. Det fungerer fordi vi velger det og jeg har en arbeidssituasjon som er tilpasningsdyktig. Når jeg kan flytte til han skal vi feire med et stort bryllup med slagordet «we did it» for det er absolutt ikke enkelt. Men vi elsker hverandre og kunne ikke tenkt oss et liv uten den andre. Nå har vi et felles barn fordi jeg hadde vært langt oppi 40åra hvis jeg skulle ventet til flytting. Heier på kjærligheten! ❤️❤️🙌🏼💪🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. august #338 Del Skrevet 6. august Eyr skrev (57 minutter siden): Jeg bor 5t unna kjæresten min. Pendler annenhver uke og har gjort det i snart 7år nå. I tillegg har han jobbet på sjøen 4/4 turnus men gikk i land nå som vi fikk barn sammen. Mine barn var 3-4 når Vi ble sammen og jeg ser for meg å pendle fram til de er godt innpå videregående og ser at de har blitt selvstendige ansvarlige mennesker. Det fungerer fordi vi velger det og jeg har en arbeidssituasjon som er tilpasningsdyktig. Når jeg kan flytte til han skal vi feire med et stort bryllup med slagordet «we did it» for det er absolutt ikke enkelt. Men vi elsker hverandre og kunne ikke tenkt oss et liv uten den andre. Nå har vi et felles barn fordi jeg hadde vært langt oppi 40åra hvis jeg skulle ventet til flytting. Heier på kjærligheten! ❤️❤️🙌🏼💪🏼 Hvordan får dere dette til å fungere for fellesbarnet når det skal gå på skolen? Skal det bo hos far og se deg annenhver uke? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 7. august #339 Del Skrevet 7. august Fotballfluen skrev (6 timer siden): Hvordan får dere dette til å fungere for fellesbarnet når det skal gå på skolen? Skal det bo hos far og se deg annenhver uke? Det er en mulighet. Det er også 6 år til, de andre barna har startet på vgs innen den tid. Så det får vi egentlig ta når det kommer. Det meste går om man har rett innstilling og motivasjon for det☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 13. august #340 Del Skrevet 13. august Jeg har sett på deres nye vlog nå. Jeg synes hun virker så kald, frekk, arrogant og at det ikke finnes mye kjemi der. Hun har forandret seg mye. Jeg har fulgt hun fra start. Mannen virker barnslig og er snart 40. …og engelsken til begge to 😂 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå