AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #41 Skrevet 30. desember 2019 Er det samme med utenlandske gutter. Så mulig det har noe med norsk kultur å gjøre generelt? Anonymkode: b4fda...321
Coronas Skrevet 30. desember 2019 #42 Skrevet 30. desember 2019 På 14.12.2019 den 18.08, danbanan skrev: hei, ut ifra erfaing etter å ha vært litt av og på tinder i ett par år, så virker det mye lettere å bli kjent med damer med utenlandsk opprinnelse der. Feks damer fra asia, øst europa og Brasil. Mange av disse damene ser bra ut og virker oppegående. Men hvorfor er det så mye lettere å komme i dialog med disse damene kontra norske jenter? Noen menn her inne som har samme erfaring? Får en del match med norske jenter også, men mye vanskelige å holde samtalen gående. De virker rett og slett mindre interessert en de utenlandske. Lurer litt på hvorfor det er slik, skulle da tro at en pen utenlands dame er like kresen som en pen norsk dame, eller tar jeg feil? Jeg tenker at de utenlandske damene er mer interessert i familieliv enn i karrierejag. Så da liker de å prate med menn som er lik dem. Du har jo fordelen ved å være norsk mann. De er ettertraktet i utlandet og her hjemme. Norske menn er best etter min mening. Jeg er ikke utenlandsk hvis ikke Bergen teller da 😂
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #43 Skrevet 30. desember 2019 10 minutter siden, Coronas said: Jeg tenker at de utenlandske damene er mer interessert i familieliv enn i karrierejag. Så da liker de å prate med menn som er lik dem. Du har jo fordelen ved å være norsk mann. De er ettertraktet i utlandet og her hjemme. Norske menn er best etter min mening. Jeg er ikke utenlandsk hvis ikke Bergen teller da 😂 Bergen teller! Jeg tror du er inne på noe, jeg opplever utenlandske kvinner som veldig interesserte i stabile forhold og barn. Mens norske kvinner er litt mer opptatt av hva man jobber med og hva man har studert, er de utenlandske mer opptatt av omsorgsevner og empati. Jeg mener ikke at en gruppe bare bryr seg om det ene eller det andre, men jeg opplever at det er betydelig forskjell i hva man vektlegger hvor mye generelt sett. Jeg er ikke en person man ville valgt av økonomiske årsaker, men tiltrekker meg likevel utenlandske kvinner med god utdanning. Anonymkode: 4864a...78a 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #44 Skrevet 30. desember 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bergen teller! Jeg tror du er inne på noe, jeg opplever utenlandske kvinner som veldig interesserte i stabile forhold og barn. Mens norske kvinner er litt mer opptatt av hva man jobber med og hva man har studert, er de utenlandske mer opptatt av omsorgsevner og empati. Jeg mener ikke at en gruppe bare bryr seg om det ene eller det andre, men jeg opplever at det er betydelig forskjell i hva man vektlegger hvor mye generelt sett. Jeg er ikke en person man ville valgt av økonomiske årsaker, men tiltrekker meg likevel utenlandske kvinner med god utdanning. Anonymkode: 4864a...78a Jeg tror at norske kvinner spør hva du jobber med for å bli bedre kjent rett og slett. For å finne ut hva slags type du er. Hva jeg jobber med er i hvertfall en stor del av min identitet, og det er jo en stor del av hverdagen min. Anonymkode: b4fda...321 1
Stylish24 Skrevet 30. desember 2019 #45 Skrevet 30. desember 2019 På 16.12.2019 den 13.06, danbanan skrev: Ja, dette er dessverre min erfaring og jeg er visst nok en "kjekk" kar i midten av 30 årene. Vet ikke helt hva som er greia med tinder og norske jenter jeg. Virker som de har mer fordommer en del av de utenlandske. Vi nordmenn er jo generelt ganske fordomsfulle og lite åpne, så det gjenspeiler seg nok i tinder. Men når det kommer til dating og forhold, så er det, etter mine erfaring, absolutt best å finne seg ei norsk jente. De utenlandske har mye andre "rare" krav og forventninger. Jeg sitter også med inntrykket av at asiatiske og øst europeiske damer finner meg mye mer attraktiv sånn fysisk sett, en hva norske jenter gjør. Dette har jeg også erfart på andre arenaer en tinder(feks på byen, når jeg har vært ute å reist osv). Merkelig det der. Kan godt hende det er noe biologisk bak dette, selv om jeg har fått mye skryt av norske damer her inne på bilder jeg har delt. Kan også hende det er noe med personligheten min som faller mer i smak hos feks øst europeiske kvinner. Uansett, ett interessant tema. Jeg klarer også å møte norske jenter via tinder, men de blir også raskere skuffet merker jeg av diverse årsaker. Men klager ikke så mye egentlig, mange mannfolk som har mye lavere suksess rate på tinder en meg selv. Jeg er sikker på at du vil ha suksess på byn. Jeg så deg i den tidligere tråden, og du er helt klart over gjennomsnittet hva gjelder utseende. Dropp tinder og kjør på på byn i stedet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå