Gå til innhold

Tinder og utenlandske damer

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

hei,

ut ifra erfaing etter å ha vært litt av og på tinder i ett par år, så virker det mye lettere å bli kjent med damer med utenlandsk opprinnelse der. Feks damer fra asia, øst europa og Brasil. Mange av disse damene ser bra ut og virker oppegående. Men hvorfor er det så mye lettere å komme i dialog med disse damene kontra norske jenter? Noen menn her inne som har samme erfaring? 

Får en del match med norske jenter også, men mye vanskelige å holde samtalen gående. De virker rett og slett mindre interessert en de utenlandske. Lurer litt på hvorfor det er slik, skulle da tro at en pen utenlands dame er like kresen som en pen norsk dame, eller tar jeg feil? :)

Endret av danbanan
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de øyner et håp om å få komme til Norge?

Anonymkode: 7f8ae...c2d

• Liker 9
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje de øyner et håp om å få komme til Norge?

Anonymkode: 7f8ae...c2d

Tenkte på damer som allerede bor i norge. Typisk vært gift med norsk mann, så skilt!

• Liker 2
Skrevet

Norske damer er generelt mer feminister og mer kresne, på godt og vondt, tror jeg.

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg har lagt merke til det samme. Dette gjelder alle andre damer enn norskfødte, inkludert damer fra andre vesteuropeiske land. Forskjellen er rett og slett enorm, får kontakt med dem og de er faktisk hyggelige og imøtekommende!

Det har blitt en kultur i Norge med at damene blir mer og mer kresne, først og fremst på utseende. Sikkert pga økonomisk frihet for kvinner.

Det går ikke an å få kontakt med normale norske damer for meg i hvert fall, jeg er sammen med ei dame fra et annet europeisk land. Anbefales på det sterkeste 😊 Ikke rart Norge er det landet i verden med høyest andel menn som aldri får dame eller barn. 

Anonymkode: 3b619...ca3

• Liker 12
Skrevet

Du vet at det finnes utenlandske menn på Tinder også? Du er ikke eneste mannen der. Norske jenter får mye henvendelser, så du konkurrerer mot menn fra hele verden. Og merker du at kontakter dabber av så er det fordi du blir silt ut som ikke interessant. Noen andre har gjort en bedre jobb enn deg.

Anonymkode: 80606...134

• Liker 4
Skrevet

Tror det handler like mye om kommunikasjon generelt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har også lavere kriterier på utenlandske menn som for eksempel amerikanske, australske osv, fordi det i seg selv gjør de litt mer attraktive

Anonymkode: 87dc0...5b7

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også lavere kriterier på utenlandske menn som for eksempel amerikanske, australske osv, fordi det i seg selv gjør de litt mer attraktive

???? 

• Liker 10
Skrevet

Ja, dette har jeg absolutt merka på Tinder, i noe mindre grad ellers. Får mindre oppmerksomhet fra helt norske kvinner, og det er vanskeligere å føre en samtale med dem. Min erfaring er helt motsatt når det kommer til utenlandskfødte kvinner, inkludert adopterte som ellers er praktisk talt norske. De gir mer av seg selv, deltar mer i samtalen og er mer nysgjerrige. Det er for få eksempler til å kunne konkludere, men min erfaring er definitivt sånn.

Anonymkode: 4864a...78a

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet at det finnes utenlandske menn på Tinder også? Du er ikke eneste mannen der. Norske jenter får mye henvendelser, så du konkurrerer mot menn fra hele verden. Og merker du at kontakter dabber av så er det fordi du blir silt ut som ikke interessant. Noen andre har gjort en bedre jobb enn deg.

Anonymkode: 80606...134

Ok så det du sier er jo at norske menn ikke er bra nok for deg, det er jo akkurat det denne tråden handler om. Det er jo greit det, og det er veldig merkbart.

Anonymkode: 3b619...ca3

Skrevet

Handler vel kanskje om at nordmenn generelt er litt inadvente og ikke spesielt sosiale av oss. Når en part er mer utadvent blir det lettere å få kontakt. Det er ikke spesielt for kvinner, det gjelder nok menn også, og det er heller ikke bare noe som skjer på Tinder.

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, OnFire said:

???? 

Bare har en greie for amerikanske og australske menn 😅 så de kan være mindre attraktive enn en norsk mann, men fremdeles virke mer attraktiv pga etnisiteten i seg selv

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare har en greie for amerikanske og australske menn 😅 så de kan være mindre attraktive enn en norsk mann, men fremdeles virke mer attraktiv pga etnisiteten i seg selv

Jeg tror at dette er en fiks idé som sitter i ditt eget hode, og ikke har så mye med disse mennene å gjøre 😄

Endret av OnFire
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, danbanan skrev:

hei,

ut ifra erfaing etter å ha vært litt av og på tinder i ett par år, så virker det mye lettere å bli kjent med damer med utenlandsk opprinnelse der. Feks damer fra asia, øst europa og Brasil. Mange av disse damene ser bra ut og virker oppegående. Men hvorfor er det så mye lettere å komme i dialog med disse damene kontra norske jenter? Noen menn her inne som har samme erfaring? 

Får en del match med norske jenter også, men mye vanskelige å holde samtalen gående. De virker rett og slett mindre interessert en de utenlandske. Lurer litt på hvorfor det er slik, skulle da tro at en pen utenlands dame er like kresen som en pen norsk dame, eller tar jeg feil? :)

Jeg har aldri matchet med ei utenlandsk jente utenfor Norge, Sverige, Finland, danmark og Tyskland pga jeg aldri liker noen med annen hudfarge enn det jeg selv har. Men har dog blitt likt men krysser de bare bort

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, OnFire said:

Jeg tror at dette er en fiks idé som sitter i ditt eget hode, og ikke har så mye med disse mennene å gjøre 😄

Kanskje. Har bare hatt norske kjærester, men datet en amerikaner og to australske menn. Var helt på tuppa etter de to sistnevnte og tilla de gode egenskaper som egentlig ikke helt eksisterte 😂 farlige greier.

Skrevet

Jeg bare lurte, for jeg hører hele tiden at norske damer er så kresen og jeg tror det er noe sannhet i dette. Dette er i hvert fall min erfaring og jeg har også ett ok utseende, men mye større suksess rate med utenlandske kvinner. Men vanskelig å si hva det er, det kan jo være noe med meg som ikke faller i smak hos en del norske kvinner. Blir oftest avvist etter første eller andre date, til tross for at samtalen har gått greit osv. Virker som en del utenlandske damer er mer åpne for eventuelle "feil" man måtte gjøre eller ha.

Litt synd, for jeg ønsker en  norsk dame, da man ofte har mer like verdier og det ikke blir noe kultur "kræsj" osv. Erfart at en del utenlandske dame har litt andre verdier og syn på ting, dessverre.

• Liker 4
Skrevet
6 hours ago, Jævla fyllekalas ! said:

Jeg har aldri matchet med ei utenlandsk jente utenfor Norge, Sverige, Finland, danmark og Tyskland pga jeg aldri liker noen med annen hudfarge enn det jeg selv har. Men har dog blitt likt men krysser de bare bort

For alle utenfor de landene du nevner har en annen hudfarge :icon_lol:

Anonymkode: 1526e...e3a

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For alle utenfor de landene du nevner har en annen hudfarge :icon_lol:

Nei, men det blir for langt for meg, og da begynner de å få en litt annen farge og fasong ja, glemte for øvrig å skrive Russland, hvertfall nordvestlige Russland har fine damer jeg kan like 

Skrevet
2 minutter siden, Jævla fyllekalas ! said:

Nei, men det blir for langt for meg, og da begynner de å få en litt annen farge og fasong ja, glemte for øvrig å skrive Russland, hvertfall nordvestlige Russland har fine damer jeg kan like 

Har kvinner i Estland eller Irland en annen farge enn deg?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...