Jævla fyllekalas ! Skrevet 15. desember 2019 #21 Skrevet 15. desember 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har kvinner i Estland eller Irland en annen farge enn deg? Anonymkode: 1526e...e3a Nei ikke helt en annen farge, men ser på de at de ikke er fra Skandinavia
Dalmatian Skrevet 15. desember 2019 #22 Skrevet 15. desember 2019 Bare landsforrædere velger asiakvinner over Europeiske. Synd for jeg er snill og tålmodig med menn på Tinder. Det er dem som avviser meg. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #23 Skrevet 15. desember 2019 1 minutt siden, Jævla fyllekalas ! said: Nei ikke helt en annen farge, men ser på de at de ikke er fra Skandinavia Kanskje på noen, men definitivt ikke på alle Anonymkode: 1526e...e3a
Jævla fyllekalas ! Skrevet 15. desember 2019 #24 Skrevet 15. desember 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje på noen, men definitivt ikke på alle Anonymkode: 1526e...e3a Jeg gikk muligens litt hardt ut, men de aller aller fleste ser jeg forskjell på, jeg ser faktisk ofte forskjell på norske og svenske tilogmed særlig norske og svenske jenter. Synes rett og slett svenske jenter er hakket penere enn norske, men har jobbet med svensker tidligere og de synes motsatt, rart det der 😛
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #25 Skrevet 15. desember 2019 10 minutter siden, Jævla fyllekalas ! said: Jeg gikk muligens litt hardt ut, men de aller aller fleste ser jeg forskjell på, jeg ser faktisk ofte forskjell på norske og svenske tilogmed særlig norske og svenske jenter. Synes rett og slett svenske jenter er hakket penere enn norske, men har jobbet med svensker tidligere og de synes motsatt, rart det der 😛 Synes det er noe du innbiller deg. Genetisk sett er finske folk nærmere estlendere enn nordmenn, så litt merkelig at du ser forskjell på den ene gruppen, men ikke på den andre. Og nordmenn og svensker er nesten identiske, så det er et enda større mysterium. Men mindre du snakker om stil. https://brilliantmaps.com/the-genetic-map-of-europe/ Anonymkode: 1526e...e3a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #26 Skrevet 15. desember 2019 20 hours ago, Dalmatian said: Bare landsforrædere velger asiakvinner over Europeiske. Synd for jeg er snill og tålmodig med menn på Tinder. Det er dem som avviser meg. Jeg fikk null oppmerksomhet fra norske kvinner for noen år tilbake, men ble sjekka opp (i Norge) av ei flott og godt utdanna dame med asiatisk bakgrunn. Da var valget lett. Jeg tror jeg anses som kjekk i Øst-Europa og Asia, men ikke av skandinavere. Heldigvis for meg finnes det flotte og smarte kvinner fra de fleste bakgrunner, så da er det jo null stress. Anonymkode: 4864a...78a 2
Vinterjenta Skrevet 16. desember 2019 #27 Skrevet 16. desember 2019 Mange rasister og mannssjåvinister her gitt. Just sayin’. Forøvrig syns jeg at man bør heller gå i seg selv om det er vanskelig å finne partner, heller enn å legge skylda på halve befolkningen for at de er ‘kresne’. Type ‘hva kan jeg gjøre selv, ut i fra de forutsetningene jeg har.’ Det er en god start. 3
Bamseklemmer Skrevet 16. desember 2019 #28 Skrevet 16. desember 2019 Jeg elsker alle typer kvinner, uansett hudtone, fattig eller rik. Det eneste jeg forlanger er at hun snakker norsk og at vi elsker hverandre❤️ 3 timer siden, Vinterjenta skrev: Forøvrig syns jeg at man bør heller gå i seg selv om det er vanskelig å finne partner, heller enn å legge skylda på halve befolkningen for at de er ‘kresne’. Type ‘hva kan jeg gjøre selv, ut i fra de forutsetningene jeg har.’ Det er en god start. Dette er vakkert❤️Ikke bruk tid på å rakke ned på andres valg, gjør kloke endringer i stedet, da forblir du ikke forevig singel🤫 1
GrønnNellik68 Skrevet 16. desember 2019 #29 Skrevet 16. desember 2019 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg elsker alle typer kvinner, uansett hudtone, fattig eller rik. Det eneste jeg forlanger er at hun snakker norsk og at vi elsker hverandre❤️ Dette er vakkert❤️Ikke bruk tid på å rakke ned på andres valg, gjør kloke endringer i stedet, da forblir du ikke forevig singel🤫 Nåh d vet jeg ikke da... kloke valg er å legge kravene helt bort. Da blir du ikke single lenge. Men om det vil vare eller om det noen gang kommer til å bli noe forelskelse tviler jeg på.
Bamseklemmer Skrevet 16. desember 2019 #30 Skrevet 16. desember 2019 Det er nok derfor jeg ikke er på tinder, jeg liker å velge dem jeg vil ha og ikke motsatt😉😂
Vinterjenta Skrevet 16. desember 2019 #31 Skrevet 16. desember 2019 24 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det er nok derfor jeg ikke er på tinder, jeg liker å velge dem jeg vil ha og ikke motsatt😉😂 Tinder er jo virkelig kjøttmarked da. Du sitter jo og shopper folk. Mye bedre å møte folk ute i hverdagen. 2
kbr Skrevet 16. desember 2019 #32 Skrevet 16. desember 2019 På 14.12.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev: Ja, dette har jeg absolutt merka på Tinder, i noe mindre grad ellers. Får mindre oppmerksomhet fra helt norske kvinner, og det er vanskeligere å føre en samtale med dem. Min erfaring er helt motsatt når det kommer til utenlandskfødte kvinner, inkludert adopterte som ellers er praktisk talt norske. De gir mer av seg selv, deltar mer i samtalen og er mer nysgjerrige. Det er for få eksempler til å kunne konkludere, men min erfaring er definitivt sånn. Anonymkode: 4864a...78a Pussig å lese denne tråden, for jeg (skilt mann ca. 50) har faktisk observert og fundert på noe av det samme. Det virker lettere både å matche med og å kommunisere videre med opprinnelig utenlandske damer enn med "innfødte" norske damer. Skal ikke lenger enn til de svenske bosatt i Norge før de virker mer åpne, positive og imøtekommende. Det er liksom i alle ledd: - Større sjanse for match allerede i utgangspunktet - Større sjanse for å få svar hvis man tar kontakt - Større sjanse for en positiv dialog/samtale. De utenlandske virker mer åpne for å bidra i samtalen og gi av seg selv, svare utfyllende, stille spørsmål selv, mens norske i større grad svarer med ja/nei/ok og andre enstavelsesord og en selv må dra dialogen videre til man går lei. Evt. at man i større grad føler å være på jobbintervju hos de norske hvis de gidder å skrive til deg i fulle setninger. Litt skummelt å skrive dette. Man stiller seg jo lagelig til for hugg av typen at det er en selv som er så lite attraktiv at det er bare utenlandske damer (les asiatiske damer) man har sjans på....... Men føler altså at jeg har observert noe generelt her på tvers av hvorvidt de utenlandske damene kommer fra Norden/Europa eller fra en annen verdensdel, og på tvers av utseende, yrke, sosial status osv. (mao. uavhengig av den berømmelige "ligaen"). Det føles å være noe kjøligere og mer avvisende over de "etnisk norske".... 2
Bamseklemmer Skrevet 16. desember 2019 #33 Skrevet 16. desember 2019 16 minutter siden, Vinterjenta skrev: Mye bedre å møte folk ute i hverdagen. Helt enig, tror folk har sett seg blind på tinder, det er kanskje mere single og utroskap i dag enn før. Det er bestandig flere tapere enn vinnere, ikke så ulik gambling apper. Tendensen ser du også på jakten på kjærligheten, der de offentlig vraker andre fremfor hun ene, som tilslutt velger å trekke seg. Jeg er glad jeg er gammeldags, som liker å prate med damer på byen😊
danbanan Skrevet 16. desember 2019 Forfatter #34 Skrevet 16. desember 2019 (endret) 1 time siden, kbr skrev: Pussig å lese denne tråden, for jeg (skilt mann ca. 50) har faktisk observert og fundert på noe av det samme. Det virker lettere både å matche med og å kommunisere videre med opprinnelig utenlandske damer enn med "innfødte" norske damer. Skal ikke lenger enn til de svenske bosatt i Norge før de virker mer åpne, positive og imøtekommende. Det er liksom i alle ledd: - Større sjanse for match allerede i utgangspunktet - Større sjanse for å få svar hvis man tar kontakt - Større sjanse for en positiv dialog/samtale. De utenlandske virker mer åpne for å bidra i samtalen og gi av seg selv, svare utfyllende, stille spørsmål selv, mens norske i større grad svarer med ja/nei/ok og andre enstavelsesord og en selv må dra dialogen videre til man går lei. Evt. at man i større grad føler å være på jobbintervju hos de norske hvis de gidder å skrive til deg i fulle setninger. Litt skummelt å skrive dette. Man stiller seg jo lagelig til for hugg av typen at det er en selv som er så lite attraktiv at det er bare utenlandske damer (les asiatiske damer) man har sjans på....... Men føler altså at jeg har observert noe generelt her på tvers av hvorvidt de utenlandske damene kommer fra Norden/Europa eller fra en annen verdensdel, og på tvers av utseende, yrke, sosial status osv. (mao. uavhengig av den berømmelige "ligaen"). Det føles å være noe kjøligere og mer avvisende over de "etnisk norske".... Ja, dette er dessverre min erfaring og jeg er visst nok en "kjekk" kar i midten av 30 årene. Vet ikke helt hva som er greia med tinder og norske jenter jeg. Virker som de har mer fordommer en del av de utenlandske. Vi nordmenn er jo generelt ganske fordomsfulle og lite åpne, så det gjenspeiler seg nok i tinder. Men når det kommer til dating og forhold, så er det, etter mine erfaring, absolutt best å finne seg ei norsk jente. De utenlandske har mye andre "rare" krav og forventninger. Jeg sitter også med inntrykket av at asiatiske og øst europeiske damer finner meg mye mer attraktiv sånn fysisk sett, en hva norske jenter gjør. Dette har jeg også erfart på andre arenaer en tinder(feks på byen, når jeg har vært ute å reist osv). Merkelig det der. Kan godt hende det er noe biologisk bak dette, selv om jeg har fått mye skryt av norske damer her inne på bilder jeg har delt. Kan også hende det er noe med personligheten min som faller mer i smak hos feks øst europeiske kvinner. Uansett, ett interessant tema. Jeg klarer også å møte norske jenter via tinder, men de blir også raskere skuffet merker jeg av diverse årsaker. Men klager ikke så mye egentlig, mange mannfolk som har mye lavere suksess rate på tinder en meg selv. Endret 16. desember 2019 av danbanan
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #35 Skrevet 16. desember 2019 15 minutter siden, danbanan skrev: Ja, dette er dessverre min erfaring og jeg er visst nok en "kjekk" kar i midten av 30 årene. Vet ikke helt hva som er greia med tinder og norske jenter jeg. Virker som de har mer fordommer en del av de utenlandske. Vi nordmenn er jo generelt ganske fordomsfulle og lite åpne, så det gjenspeiler seg nok i tinder. Men når det kommer til dating og forhold, så er det, etter mine erfaring, absolutt best å finne seg ei norsk jente. De utenlandske har mye andre "rare" krav og forventninger. Jeg sitter også med inntrykket av at asiatiske og øst europeiske damer finner meg mye mer attraktiv sånn fysisk sett, en hva norske jenter gjør. Dette har jeg også erfart på andre arenaer en tinder(feks på byen, når jeg har vært ute å reist osv). Merkelig det der. Kan godt hende det er noe biologisk bak dette, selv om jeg har fått mye skryt av norske damer her inne på bilder jeg har delt. Kan også hende det er noe med personligheten min som faller mer i smak hos feks øst europeiske kvinner. Uansett, ett interessant tema. Jeg klarer også å møte norske jenter via tinder, men de blir også raskere skuffet merker jeg av diverse årsaker. Men klager ikke så mye egentlig, mange mannfolk som har mye lavere suksess rate på tinder en meg selv. Ofte er det slik at man bare er mer direkte i andre land, og da er kvinnene det også. Man trenger ikke reise så langt for å se det, f. eks. Tyskere er rimelig direkte sett opp mot typisk norsk "gå rundt grøten mentalitet". Spiller det egentlig noen rolle hvor de kommer fra hvis du treffer ei utenlandsk dame det klaffer med? Så lenge de bor i Norge allerede, så har mange av dem tatt med seg en del verdier herfra også, og du kan vel bare spørre dem om det er noe du lurer på vedrørende forventninger til et forhold. Anonymkode: 8f1b8...6eb 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #36 Skrevet 16. desember 2019 Det som er spesielt med norske damer er nok kravet om å være veldig stor, både i høyde og bredde. Norske damer er større enn i resten av verden stort sett. Så om du ikke er stor kan du slite selv om du er pen Anonymkode: 3b619...ca3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2019 #37 Skrevet 16. desember 2019 Jeg trur ikke dette er kvinners feil, eller menns feil. Jeg trur nordmenn generelt er ekstremt bortskjemte. Vi lever så godt på egenhånd at vi ikke trenger noen partner, og dermed er vi bare villig til å slå oss ned om drømmemannen/kvinnen dukker opp. Utlendinger er mer realistiske i sine krav. Og kombinert med at de gjerne er eksotiske og vakre, og så er det plutselig veldig vanskelig for en nordmann å hevde seg. Det er i hvert fall min teori. Anonymkode: 26b54...915 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #38 Skrevet 30. desember 2019 En liten brannfakkel: jeg tror også en bidragende faktor er at norske kvinner raskere merker en mangel på sosiale antenner og lignende da en snakker samme språk. Derfor kan det være noe lettere å føre samtalen lengre med en som ikke er like drevet i språket en har. Anonymkode: 00896...145 2
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2019 #39 Skrevet 30. desember 2019 På 14.12.2019 den 18.08, danbanan skrev: hei, ut ifra erfaing etter å ha vært litt av og på tinder i ett par år, så virker det mye lettere å bli kjent med damer med utenlandsk opprinnelse der. Feks damer fra asia, øst europa og Brasil. Mange av disse damene ser bra ut og virker oppegående. Men hvorfor er det så mye lettere å komme i dialog med disse damene kontra norske jenter? Noen menn her inne som har samme erfaring? Får en del match med norske jenter også, men mye vanskelige å holde samtalen gående. De virker rett og slett mindre interessert en de utenlandske. Lurer litt på hvorfor det er slik, skulle da tro at en pen utenlands dame er like kresen som en pen norsk dame, eller tar jeg feil? Hvis det er noen trøst så er det sånn for oss damer også. De utenlandske mennene er rett og slett flinkere til å holde en samtale gående og er mer interessert i å finne ut noe om meg. Jeg sveiper bare hvite menn til høyre. Det føles innimellom som at det er flere utenlandske menn rundt her enn norske, på tinder i hvert fall. Og med utenlandske mener jeg alle som ikke er norske. Mange svensker, polakker og andre østeuropeere, noen amerikanere og canadiere, og noen grekere og tyskere. Hvor alle de som ikke er hvite er fra er ikke så nøye for meg for jeg sveiper de rett til venstre uansett. Til og med svenskene er merkbart bedre på å føre en samtale. Anonymkode: 5ba75...709
Gjest Lasox Skrevet 30. desember 2019 #40 Skrevet 30. desember 2019 (endret) På 14.12.2019 den 18.08, danbanan skrev: hei, ut ifra erfaing etter å ha vært litt av og på tinder i ett par år, så virker det mye lettere å bli kjent med damer med utenlandsk opprinnelse der. Feks damer fra asia, øst europa og Brasil. Mange av disse damene ser bra ut og virker oppegående. Men hvorfor er det så mye lettere å komme i dialog med disse damene kontra norske jenter? Noen menn her inne som har samme erfaring? Får en del match med norske jenter også, men mye vanskelige å holde samtalen gående. De virker rett og slett mindre interessert en de utenlandske. Lurer litt på hvorfor det er slik, skulle da tro at en pen utenlands dame er like kresen som en pen norsk dame, eller tar jeg feil? Merker det samme. Så personlig har jeg mere lyst til å prøve meg på ei utenlands dame fremfor norske kvinner. Attraktive er dem også! Og nei, har ikke tenkt meg på noe Thai-dame... Norske damer har jeg rett og slett gitt opp... nesten umulig å få kontakt med noen av dem og en umulighet å bli sammen med noen. Endret 30. desember 2019 av Lasox
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå