Gå til innhold

Hvilke nettsider hang du mye på i din ungdom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 18.12.2019 den 2.18, AnonymBruker skrev:

Mujaffas BMW kommer stadig tilbake. I Køben er det en kebab som heter Mujaffas Kebab. Vel, var ikke mat i mine tanker da 😂

Anonymkode: 6a7d3...83a

Åh, takk for at du fikk meg til å le i en ellers stusselig hverdag. :laugh::blomst:

Anonymkode: 1415b...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.12.2019 den 17.48, AnonymBruker skrev:

Siden jeg uansett er anonym nå.. Husker jeg var med i et forum om psykisk helse. Det het stille-vann (tror jeg?). Fler som var der inne? Ganske stort forum. Var også medlem av et selvskadingsforum hvor folk la ut syke bilder av at de hadde skadet seg. Ikke noe problem for mannen i gata å finne det forumet, men hadde kanskje aldri fått bestå i 2019. Dette er sikkert 15-20 år siden.

Anonymkode: 191b5...970

Det er mye mer annet som ligger åpent på nett som er lett tilgjengelig for mindreårige, som selvmordsfilmer blant annet. Ganske brutalt. 

Anonymkode: 1415b...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

msn

icq

mIRC

var de mest besøkte, ellers var det sol.no og mange andre jeg ikke husker. Det mest interessante var på irc, jeg tilbrakte masse tid der! Fant min første kjæreste der, møtte mange folk der og til og med møtte mannen min der. Skjønte ikke at det var så skummelt den gangen, det kunne jo egentlig gått veldig ille med noen av de møtene selv om det alltid var på offentlige plasser i store byer og midt på dagen.😅

Anonymkode: 3d9c6...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dacini

VG chat og Spraydate. Var mot slutten av tenårene riktignok, da jeg er litt for gammel til å ha hatt internett før den tid 😉

-dacini-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spraychat, blink, nettby, diverse engelske forum, mumseby, bored dot com ellernoe, newgrounds, deviantart, myspace, hi5. Ja sikkert mye mer. Savner mange av stedene! 

Anonymkode: aa9d3...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett fantes ikke da jeg var ungdom, men jeg hang mye på blink og nettby som ung voksen. Må si jeg savner nettby, ble kjent med så mange ålreite mennesker, som jeg kunne tenkt meg å finne igjen :sukk: Fikk meg faktisk kjæreste på nettby, til og med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AltaVista, IMDB, FTP Search (søkte etter .zeraw ol.), en CD-butikk jeg ikke husker navnet på, muligens cd-wow.

Anonymkode: c3a83...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spraychat, blink, nettby, diverse engelske forum, mumseby, bored dot com ellernoe, newgrounds, deviantart, myspace, hi5. Ja sikkert mye mer. Savner mange av stedene! 

Anonymkode: aa9d3...3f6

Åh, Hi5 savner jeg!!😩😩❤️

Anonymkode: 3002e...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

AltaVista, IMDB, FTP Search (søkte etter .zeraw ol.), en CD-butikk jeg ikke husker navnet på, muligens cd-wow.

Anonymkode: c3a83...d19

Hysj hysj?

Anonymkode: 3002e...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blink.no, nettby, galtvortskolen , sol.no

Anonymkode: f7da5...f76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på popit-chat og lata som jeg var Benny eller Valborg fra Olsenbanden Jr., da klikka alltid pc-en fordi den takla ikke at så mange ville starte privat chat med meg :fnise:

Hang også veldig mye på Libresse-forum! Herregud, vi var en hel gjeng der som hadde det så fint sammen, fulgte hverandre i opp- og nedturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...