AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #41 Skrevet 11. desember 2019 Jeg er 160 og har aldri fått noe negativt på det av det motsatte kjønn. Jeg opplever heller litt kleine situasjoner til helt andre ting som å gå på polet og få kommentarer som at "oj er du virkelig 24 år, du er så lav og søt" eller at bussjåfører spør om jeg virkelig er voksen og lurer på hvorfor jeg ikke kjøpte ungdomssbillett Anonymkode: 5c442...f25 1
Gjest 007_008_007 Skrevet 11. desember 2019 #42 Skrevet 11. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 162 cm på målestokken. I mine yngre dager var jeg kjent for å være den lille og søte i veninnegjengen. Men med årene føler jeg at denne oppfatningen til folk rundt meg har endret seg.Det er lange ben som gjelder over alt. Selv lave gutter i kategorien 1.70-80 meter vil gjerne ha jenter over 1.70 cm. Idag er jeg en ungdommelig kvinne på 29 år som tar godt vare på meg selv. Sminker meg omhyggelig,er velkledd og trener jevnlig osv. Men føler likevel at jeg kommer til for kort bokstaveligtalt, fordi jeg ikke har lange ben. De er slanke dog, men for korte. :gjeiper: Jeg går rundt på høye heler hver dag, og det er enkelte dager hvor jeg har så innmari vondt i leggene at jeg nesten er på nippet til å gråte. Er det flere kvinner/jenter som har det som meg der ute? Vil så gjerne føle meg attraktiv igjen på markedet...sukk... Anonymkode: 8f1a9...fe2 Spørsmålet er heller om du hadde datet en mann med samme høyde som deg. Jeg tror jeg vet svaret...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #43 Skrevet 11. desember 2019 For noe piss. Alle vet at menn foretrekker lave kvinner fordo de er så nette,søte og feminine. Menn klager over at kvinner har høydekrav men selv mener de kvinner over 175 er mandige,for høye osv og sier at lave kvinner er penere,søtere etc. Anonymkode: 0fb03...ff6 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #44 Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, OnFire skrev: Veldig spesielt, og lite rasjonelt. Når ble preferanser rasjonelt? Anonymkode: 102fd...dad
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #45 Skrevet 12. desember 2019 Menn foretrekker vakre kvinner, enten de er høye eller lave, tynne eller formfulle. Attraktivitet kommer i ulike utgaver. Jeg kan like en høy, rødhåret skjønnhet, jeg kan like en liten, søt brunette. Vil tro de fleste menn tenker sånn. Blir som å velge mellom iskrem eller sjokolade, er helheten bra så er det bra liksom Anonymkode: 8370f...6a8 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #46 Skrevet 12. desember 2019 Tror bare det er du som er sykelig opptatt av det med høyde... Anonymkode: 3f397...2d4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #47 Skrevet 12. desember 2019 Tror dere ikke at høyden man foretrekker hos det motsatte kjønn har veldig mye å gjøre med hvor høy man er selv? Fleste menn her sier de liker jenter på rundt 1,75 eller mer, men de er jo tydeligvis også nærmere 1,85 selv. Selv er jeg så vidt 1,67 og min samboer er vel 1,73 eller noe slikt, og for ham er høyden min perfekt. Er man som mann rundt 1,70 er det sikkert ikke alle som synes det er kult men ei dame på 1,80 Men heldigvis er det mange ting som stortsett rangerer høyere enn høyden. Anonymkode: 63064...fca
OnFire Skrevet 12. desember 2019 #48 Skrevet 12. desember 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Når ble preferanser rasjonelt? Anonymkode: 102fd...dad Man bør absolutt prøve å tenke litt rasjonelt.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2019 #49 Skrevet 12. desember 2019 Å være en dame over 175 cm er ganske maskulint, så foretrekker små kvinner. Anonymkode: e923f...bc2 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå