Gjest Warrior Skrevet 11. desember 2019 #21 Skrevet 11. desember 2019 Det er ikke høyden som betyr noe..
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #22 Skrevet 11. desember 2019 Var 163 før, men målte 162 ved siste måling. Har ALDRI hørt noen si at jeg er lav.... Anonymkode: 3ae37...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #23 Skrevet 11. desember 2019 Mann 190cm her, hatt damer fra 160 til 176. Om jeg skal velge så synes jeg 170 er fint 🙂 Men godtar det meste. Anonymkode: 3fd7e...74b
Virrevirrevapp Skrevet 11. desember 2019 #24 Skrevet 11. desember 2019 Hvis du er spinkel, tror folk ofte at du også er lav. Og motsatt, tror at du er høy om du har muskler. 1
wintergirl Skrevet 11. desember 2019 #25 Skrevet 11. desember 2019 Noen liker høye og noen liker lave. For noen så er du for lav , mens for andre er du perfekt. Jeg har draget selv om jeg knapt er 160 cm jeg. 2
Svartfugl Skrevet 11. desember 2019 #26 Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 162 cm på målestokken. I mine yngre dager var jeg kjent for å være den lille og søte i veninnegjengen. Men med årene føler jeg at denne oppfatningen til folk rundt meg har endret seg.Det er lange ben som gjelder over alt. Selv lave gutter i kategorien 1.70-80 meter vil gjerne ha jenter over 1.70 cm. Idag er jeg en ungdommelig kvinne på 29 år som tar godt vare på meg selv. Sminker meg omhyggelig,er velkledd og trener jevnlig osv. Men føler likevel at jeg kommer til for kort bokstaveligtalt, fordi jeg ikke har lange ben. De er slanke dog, men for korte. :gjeiper: Jeg går rundt på høye heler hver dag, og det er enkelte dager hvor jeg har så innmari vondt i leggene at jeg nesten er på nippet til å gråte. Er det flere kvinner/jenter som har det som meg der ute? Vil så gjerne føle meg attraktiv igjen på markedet...sukk... Anonymkode: 8f1a9...fe2 Har ikke lagt merke til det. Hvor har hørt det? Det er sikkert mange menn som liker lange bein, men har aldri hørt mange menn uttrykke at dette er et krav. Selv synes jeg det er så greit å være lav, for da kan jo jeg ta alle de flotte gutta på 1.70 som noen kvinner synes er for lave. 😂
Chryssi Skrevet 11. desember 2019 #27 Skrevet 11. desember 2019 Må ærlig si det er trist å høre det er slik for deg, for meg personlig har jeg alltid hatt en veldig svak side for lave kvinner, er jo bare 1.75 selv så over det føler jeg blir rart.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #28 Skrevet 11. desember 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: 5 cm. Snitthøyde for norske kvinner er 167. Anonymkode: b0603...0e3 Nei. Den er 165. 165,6 om du vil være nøyaktig. Anonymkode: b3904...88a
Gjest Familytree Skrevet 11. desember 2019 #29 Skrevet 11. desember 2019 Jeg har hørt mange gutter si at de elsker små hender. Jeg vet ikke hvorfor ...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #30 Skrevet 11. desember 2019 Trådstarter er ikke lav en gang... Jeg er 1.55, har blitt undervurdert, snakket til som en skjør skapning (oftest av gamle menn/pensjonister), at folk plutselig løfter meg opp, at de lener albuen oppå hodet mitt fordi hahaha det er jo kjempemorsomt at jeg er like lav som en talestol. Å ha draget på menn har derimot aldri vært et problem, heller en enorm styrke. Har ikke blitt dumpa eller avvist siden jeg var en nerdete tenåring. Knipser nærmest med fingrene. Da jeg jobbet som bartender i begynnelsen av 20årene, fikk jeg 200lapper i tips for de ville ha oppmerksomheten min, og menn hang utenfor etter stengetid for å få nummeret mitt (sykt creepy). Nå må folk skjønne at man må ha drag, og dette har ingenting med diverse kroppstrekk å gjøre. Søstera mi har en hval av en venninne, ser ut som en baby i trynet. Hun har sugemerker på halsen etter hver helg fordi hun elsker livet og menn dras mot den gleden, de vil være nær og oppleve henne. Så maser de på henne på telefonen etterpå, men hun ignorerer fordi hun vil ikke ha kjæreste. Samboer er 1.80. Før jeg møtte han, hadde jeg en elsker på 1.90. Anonymkode: 8f0e5...8a9 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #31 Skrevet 11. desember 2019 Jeg er 1.57 og kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Alle mennene jeg har datet og tidligere ekser har vært i snitt 180-190 høye. Har heller aldri sett på meg selv som "lav" da det er mange damer rundt omkring på min høyde. Anonymkode: 23743...684 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #32 Skrevet 11. desember 2019 Noen liker høye, andre liker lave og andre igjen liker gjennomsnittlig høye damer. Men det inntrykket jeg har er at kvinner som er veldig høye, dvs 180 og over har større problemer med å få ser partner enn de som er lavere enn gjennomsnittet. Anonymkode: 2bd44...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #33 Skrevet 11. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 162 cm på målestokken. I mine yngre dager var jeg kjent for å være den lille og søte i veninnegjengen. Men med årene føler jeg at denne oppfatningen til folk rundt meg har endret seg.Det er lange ben som gjelder over alt. Selv lave gutter i kategorien 1.70-80 meter vil gjerne ha jenter over 1.70 cm. Idag er jeg en ungdommelig kvinne på 29 år som tar godt vare på meg selv. Sminker meg omhyggelig,er velkledd og trener jevnlig osv. Men føler likevel at jeg kommer til for kort bokstaveligtalt, fordi jeg ikke har lange ben. De er slanke dog, men for korte. :gjeiper: Jeg går rundt på høye heler hver dag, og det er enkelte dager hvor jeg har så innmari vondt i leggene at jeg nesten er på nippet til å gråte. Er det flere kvinner/jenter som har det som meg der ute? Vil så gjerne føle meg attraktiv igjen på markedet...sukk... Anonymkode: 8f1a9...fe2 Kjenner meg ikke igjen, og jeg er 153. Anonymkode: 09cb8...e28 3
Skogkatten Skrevet 11. desember 2019 #34 Skrevet 11. desember 2019 Interessant at vi har flere høydetråder her inne nå, og det er et par helt nye brukere, som kun har svart i disse trådene. Kan virke som de registrerte seg kun for å snakke dritt om lave kvinner, siden norsken tidvis er litt haltende hos dem begge mistenker jeg nesten at det er samme person, kanskje en som har en eller annen sprø agenda. Forøvrig er trådstart i disse trådene også ganske lik, en jente på rett over 160 som klager på at hun blir avvist. Mulig det også er samme person, som enten har en agenda eller et kompleks så alvorlig at hun burde skaffe hjelp. 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #35 Skrevet 11. desember 2019 Eksen var 163, samboer er 174 med lange herlige slanke ben. Går aldri tilbake til de kortbenede for å si det slik. Er selv 184 Anonymkode: 102fd...dad 2
youcancallmejune Skrevet 11. desember 2019 #36 Skrevet 11. desember 2019 14 minutter siden, Skogkatten skrev: Interessant at vi har flere høydetråder her inne nå, og det er et par helt nye brukere, som kun har svart i disse trådene. Kan virke som de registrerte seg kun for å snakke dritt om lave kvinner, siden norsken tidvis er litt haltende hos dem begge mistenker jeg nesten at det er samme person, kanskje en som har en eller annen sprø agenda. Forøvrig er trådstart i disse trådene også ganske lik, en jente på rett over 160 som klager på at hun blir avvist. Mulig det også er samme person, som enten har en agenda eller et kompleks så alvorlig at hun burde skaffe hjelp. Det er alltid mange som haker på, og det går hardt ut over både de høye og de lave i disse trådene. Folk har visst sterke meninger omkring dette.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #37 Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, wintergirl skrev: Noen liker høye og noen liker lave. For noen så er du for lav , mens for andre er du perfekt. Jeg har draget selv om jeg knapt er 160 cm jeg. Du har draget fordi du er smoking hot 😉 Anonymkode: 53514...fdb 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #38 Skrevet 11. desember 2019 Tror ikke menn flest foretrekker høye damer. Tror det enkelt og greit er slik "Menn flest foretrekker kvinner på samme høyde eller lavere". "Kvinner flest foretrekker menn på samme høyde eller høyere". Så har vi de som går i mot normen, og foretrekker det motsatte. Tror nok ikke du blir til å ha problem med at menn velger deg bort pga høyde. Tror nok du må ned på 1.20-130m før du kommer i fare for det. Anonymkode: f0cc7...98b 3
OnFire Skrevet 11. desember 2019 #39 Skrevet 11. desember 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eksen var 163, samboer er 174 med lange herlige slanke ben. Går aldri tilbake til de kortbenede for å si det slik. Er selv 184 Anonymkode: 102fd...dad Veldig spesielt, og lite rasjonelt. 3
wintergirl Skrevet 11. desember 2019 #40 Skrevet 11. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har draget fordi du er smoking hot 😉 Anonymkode: 53514...fdb Hvordan visste du det?😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå