Gå til innhold

Snakket med ei synsk dame, fikk svar men så ba hun meg vippse 200 kroner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes det var litt rart! Har pratet med henne mye før, både betalt og ikke betalt. Det her er over messenger på Facebook og er ei jeg stoler på da hun alltid har rett. Jeg sendte en melding i dag for å høre om jeg har besøk av et familiemedlem som gikk bort i 09. Det ble ikke skrevet om penger før etter at hun skrev ha en fin dag, så skrev jeg det samme tilbake, men så skrev hun "Vipps 200 kr til ********🥰❤️" 🙄 Jeg som har 500 kr på kortet mitt nå, hadde ikke trengt svar om det kostet penger 🙄 jeg spurte om jeg kunne vippse når jeg får penger, men når jeg får penger er det kun 6000 som skal vare i en måned. Hva ville dere gjort? Hun svarte" Nei det er greit😙" på når jeg skulle betale men vet ikke hvordan jeg skal tolke det? At jeg ikke skal betale eller betale når jeg får penger? 

Screenshot_20191209_113232.jpg

Anonymkode: 44c55...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du henvendte deg til henne, som du vet driver butikk, og tror det er gratis? Selvfølgelig må du betale.

Anonymkode: 9e3c8...e6d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer overrasket at du tenker det skal være gratis.  

Anonymkode: 7b179...1c2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

du henvendte deg til henne, som du vet driver butikk, og tror det er gratis? Selvfølgelig må du betale.

Anonymkode: 9e3c8...e6d

Med spørsmål, hadde ikke avtalt betaling! Hun har ikke noe prislister eller noe firma.. Har kun betalt når hun skal gå dypt inn på ting, og healing en gang, men det var forskuddsavtalt.. 

Anonymkode: 44c55...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette må du slutte med. Det er svindel og bedrag.

Anonymkode: 363ac...657

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spåkjerringa der virka jo veldig seriøs da, med hjerter og kyssefjes 😂

Anonymkode: 1e5c6...868

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker det som at det går greit at du ikke betaler. Du spurte "Kan jeg betale 13?" Hun sier "Nei, det går greit." Er bare å la være å betale og hvis hun vil ha penger så sier hun det. Men jeg syns det er veldig spesielt å ta 200 kroner for et spørsmål. Høres ut som tull for meg. Hvordan kan du få det bekreftet at hun har rett? 
Du må slutte å betale folk for slike ting. De kan ikke bare sitte hjemme og skru på sine evner og finne ut om et spøkelse besøker huset ditt. :nei: Det er bare tull og fanteri. 

Anonymkode: 9e252...0bb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun spåkjerringa der virka jo veldig seriøs da, med hjerter og kyssefjes 😂

Anonymkode: 1e5c6...868

Det er ei koselig dame, hun skriver sånn til alle 🙈

Anonymkode: 44c55...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tolker det som at det går greit at du ikke betaler. Du spurte "Kan jeg betale 13?" Hun sier "Nei, det går greit." Er bare å la være å betale og hvis hun vil ha penger så sier hun det. Men jeg syns det er veldig spesielt å ta 200 kroner for et spørsmål. Høres ut som tull for meg. Hvordan kan du få det bekreftet at hun har rett? 
Du må slutte å betale folk for slike ting. De kan ikke bare sitte hjemme og skru på sine evner og finne ut om et spøkelse besøker huset ditt. :nei: Det er bare tull og fanteri. 

Anonymkode: 9e252...0bb

Hmm ja var slik jeg tolket det også, men vil ikke skrive mer til henne nå, siden hun plutselig ba om betaling 🙈 200 kr er ikke såå mye, men ut av min månedlig inntekt er det mye.. , men tenk om en ba om 1000 kr. Syntes sånt skal avtales først..😥 Skrev et spørsmål om det er bestefaren min som kommer på besøk, fikk svar, men så skrev hun at jeg kommer til å bli mamma til tre jenter uten at jeg spurte om det, gravid om 1-2 år så kanskje hun brukte litt ekstra energi på det, og vil ha betalt🙈 jeg vil ikke bli gravid før utdanningen er i boks, så skal på hormonspiral nå! 

Anonymkode: 44c55...26f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ei koselig dame, hun skriver sånn til alle 🙈

Anonymkode: 44c55...26f

Det er ikke koselig å lyve til og svindle folk.

Anonymkode: 363ac...657

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint å se at skattepengene mine, som ødsles ut via Lånekassen, går til viktige ting.

Jeg trenger ikke en takk, dere kan heller vippse det som eventuelt er til overs tilbake til 950 xx xxx. Ja, det går bra. Takk 😘

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

200 kr er ikke såå mye, men ut av min månedlig inntekt er det mye.. , men tenk om en ba om 1000 kr. Syntes sånt skal avtales først..😥

Nettopp. Ikke betal en kr. Ingen avtale er inngått

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, A-hunter skrev:

Fint å se at skattepengene mine, som ødsles ut via Lånekassen, går til viktige ting.

Jeg trenger ikke en takk, dere kan heller vippse det som eventuelt er til overs tilbake til 950 xx xxx. Ja, det går bra. Takk 😘

Det jeg får av lånekassen er jo gjeld, jeg må betale tilbake. Det er vel de som får stipend som "får av skattebetalere"? 🤔 Jeg ville ikke spurt om spørsmål om jeg måtte betalt hvertfall.. 

Anonymkode: 44c55...26f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er at "synske" folk som er i direkte fysisk kontakt med deg spår deg men å bli spådd på messenger??   Dette virker jp som god butikk, kanskje jeg skal lage meg en side på face og ta 200 kr pr spørsmål og bare finne opp noe i farta og bli kjemperik på reinspikka jug.  

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å folk går på slik svindel gang på gang 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 31212...345

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...