Gå til innhold

Norge blir islamsk snart - la oss glede oss!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ali Nassir

Endelig kommer islam mer inn i skolene. Om 15 år er det forhåpentlig sharialover i Norge.

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle397934.ece

Man må begynne i en ende og nøste seg inn til et endelig mål om islamsk flertall i europa og islamsk styre. Da blir det enklere å straffe israel også.

Man får det ille til med krig - dette er måten å helbrede Norge fra uvitenheten. Med våre fødselsrater er det ingen vei utenom.

Allah Akbar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kenneth
Endelig kommer islam mer inn i skolene. Om 15 år er det forhåpentlig sharialover i Norge.

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle397934.ece

Man må begynne i en ende og nøste seg inn til et endelig mål om islamsk flertall i europa og islamsk styre. Da blir det enklere å straffe israel også.

Man får det ille til med krig - dette er måten å helbrede Norge fra uvitenheten. Med våre fødselsrater er det ingen vei utenom.

Allah Akbar

Forord:

Før du lefler med såkalt ironi, bør du forsikre deg om at grunnlaget for innlegget ditt ikke er av så dustete karakter. Det blir smått så dumt hvis du ironiserer med et tema du behersker såpass dårlig.

Hoveddel:

Jeg tror de fleste oppegående folk vil være enig i at kunnskap er et bra skap. Det er vel på det rene at fordommer på tvers av religioner ikke akkurat bidrar til mer fred i verden. Ting tyder på at du vel besitter noen av de selv.

Epilog:

Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn

KRL-faget bør uansett endres. Slik som det er i dag er det kr. dom med litt attåt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kristendommen har vært endel av skolelærdommen leeeeeeeenge, norge blir vel ikke særlig MER kristent av den grunn, hvorfor tror du lærdom om en annen religion vil gjøre at denne andre religionen vil ta over norge av pga kunnskap? :roll:

Dersom fler og fler pga kunnskap faktisk velger seg til islam fremfor kristendommen, så synes jeg forøvrig det er greit.

man må da få velge tro selv, og hadde vi fått kunnskap om de forskjellige religionene på likere linje med det vi lærer om kristendommen, så hadde kanskje de valgmulighetene vært større også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvorfor i alle ha religionsundervisning i skolen i det hele tatt? Må da være bedre med etikk o.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Avskaff religion fra skolene. Synes nå jeg, og da mener jeg feiring av høytider osv. For hvis foreldre vil prakke på barna sine en tro, så får man gjøre det på fritiden til barna... Jeg mener også at man må ha en vid religions undervisning, men akkuratt like stor vekt på alle religionene.

Og om man synes at det er så viktig at man skal lære om kristendom, siden det har hatt så stor betydning i Norge så legg det til historie i stedenfor.

Vet at dette ikke var det som ble fokusert på hos tråstarter, men jeg bare måtte få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I motsetning til de aller fleste muslimske land er Norge allerede i dag prestestyrt.

:wink:

KRL-faget virker litt klamt på meg, et slags vassent kompromiss mellom en haug med motstridende interesser. Og det er i beste fall et utslag av religiøs etnosentrisme dersom universelle verdier blir fremstilt som "kristne" slik det hevdes i artikkelen. Dersom dette er tilfelle, er vi dummere her til lands enn vi liker å tro.

I Bibelen står det forresten at "I min Fars hus er det mange rom." Koranen har en tilsvarende formulering. Tenk om de som forvalter og formidler disse religionene her på Jorden hadde klart å ta inn over seg den respekten for andres tro som ligger i disse versene..?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes religion absolutt bør være ett fag på skolen jeg, det er jo i aller høyeste grad noe man bør ha en viss kunnskap om som voksen, så at man lærer om religion på skolen er ett pluss dersom det blir lagt opp som faktisk lærdom om de forskjellige religionene!

men å ha religion som ett fag der det står en lærer og skal legge opp undervisningen slik at den fremstår som den eneste eller riktigste, synes jeg bør endres.

undervisning og kunnskap om de forskjellige religionene man faktisk vil møte, tror jeg er ett pluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ali Nassir

Forord:

Før du lefler med såkalt ironi, bør du forsikre deg om at grunnlaget for innlegget ditt ikke er av så dustete karakter. Det blir smått så dumt hvis du ironiserer med et tema du behersker såpass dårlig.

Hoveddel:

Jeg tror de fleste oppegående folk vil være enig i at kunnskap er et bra skap.

Epilog:

Huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommer islam mer inn i skolene. Om 15 år er det forhåpentlig sharialover i Norge.

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle397934.ece

Man må begynne i en ende og nøste seg inn til et endelig mål om islamsk flertall i europa og islamsk styre. Da blir det enklere å straffe israel også.

Man får det ille til med krig - dette er måten å helbrede Norge fra uvitenheten. Med våre fødselsrater er det ingen vei utenom.

Allah Akbar

Interessant at slikt nå blir stående her på KG.

Forstemmende, men interessant. Det sier mye om hva som har forandret seg de siste åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Interessant at slikt nå blir stående her på KG.

Forstemmende, men interessant. Det sier mye om hva som har forandret seg de siste åra.

Sensurskrulling.

At Europa er på vei mot Eurabia er rimelig klart. Det må bekjempes. Desverre er vest Europa til de grader feminisert, man får satse på Usa, Øst-Europa og Australia for å stå imot. Vest-Europa er en skygge av seg selv og fortjener nesten å gå under.

Allan Snackbar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Jeg synes muslimene skal ha folkeskikk nok til å lære seg litt kristendom og den etikk vår sivilisasjon er bygget på. Da vil det kanskje ikke bli så veldig mange misforståelser heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Er ikke islamisering fint tiltak mot feminisering da?

Jo det er sant, men det følger desverre undertrykkelse med på kjøpet på utallige områder. Dessuten er ikke feminisering så farlig hvis man ikke lenger har en fiende.

Har man en fiende som vil ødelegge deg er feminisering livsfarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes muslimene skal ha folkeskikk nok til å lære seg litt kristendom og den etikk vår sivilisasjon er bygget på. Da vil det kanskje ikke bli så veldig mange misforståelser heller.

for det er bare de som missforstår mener du?

jeg synes norge, som frivillig lar mennesker tro på hva de vil, skal lære seg litt om andre religioner en kristendom også jeg, så blir det kanskje mindre missforståelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest sexysadie

for det er bare de som missforstår mener du?

jeg synes norge, som frivillig lar mennesker tro på hva de vil, skal lære seg litt om andre religioner en kristendom også jeg, så blir det kanskje mindre missforståelser.

Det gjør vi da også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi da også.

jaha, så islam er endel av religionsundervisningen allerede? (det var ikke det når jeg gikk på skolen, og siden dette innlegget ble lagt ut, så virket det ikke som om det er har vært det hittil heller)

dersom islam allerede er i skolen, hvorfor denne tråden i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Islam er vel i krl..og i religion på videregående. Jeg måtte besøke en moske også på videregående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...