AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #421 Del Skrevet 7. april 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Han dumpet meg fordi jeg stemte MDG... Herregud for en lattelig mann! 🤬 Anonymkode: 6d1fd...1e8 Det kommer an på deg, vil jeg si. Skal man dømme etter en annen tråd om dating og politiske preferanser nylig, er han dessuten ikke alene, latterlig eller ei. Anonymkode: ba668...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #422 Del Skrevet 7. april 2022 I min ungdom, ca 2002 (17 år). Dumpet ham fordi han aldri hadde sett på Friends😱 Jeg er fortsatt flau. Anonymkode: 7d6aa...8c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #423 Del Skrevet 7. april 2022 Var for kresen. Var for lav (gjelder for så vidt mange, jeg er 181 cm og kvinne) Sendte for mange meldinger. Prompet mye etter sex. Og lo av det. Anonymkode: f72d2...7c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #424 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg har to spesifikke rare grunner til to jeg dumpa tidlig i datingfasen: - Han manglet latter. - Jeg kjente bæsjlukta hans etter veldig kort tid på datern. Resten er vel mer solide grunner… Anonymkode: 6f69b...715 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #425 Del Skrevet 7. april 2022 Han hadde på seg et slangeskinnsbelte😬 Anonymkode: 47dde...4a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #426 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 7.12.2019 den 18.53): Jeg har latt en samtale med noen dø ut pga. han ikke hadde førerkort 😅 Han var 30 år gammel. I min verden fungerer det ikke, sorry. Anonymkode: 70316...22b Jeg var 34 😮 da jeg tok førerkortet, men har hatt 13 flotte år med gubben uten førerkort før jeg bestemte meg for å lære å kjøre. Synd å la er potensielt fint og godt forhold gå fløyten fordi en ikke har lappen Anonymkode: 7aa2b...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #427 Del Skrevet 7. april 2022 Jeg var 16/17 og møtte en på fest som var rundt 23/24. En kjekk en, som venninnen mine likte bedre enn hva jeg gjorde, men han viste jo stor interesse så tenkte la gå… skulle møtes igjen på ny fest dagen etter, hjemme hos han. Jeg og to venninner kom tidlig, og han sa vi kunne bare sette oss på stua. Jeg kjente en grusom lukt og klarte ikke tenke på noe annet enn denne lukta.. hva lukta det liksom?! Ble både flau og klein av å ikke vite hva det var… «dumpa» han denne samme kvelden pga dette. Lukta? Jo, det var en skål med ostepop som hadde stått fra kvelden før. Luktet jo tåfis i hele rommet, og jeg koblet lukten til at det måtte være han som var urenslig eller noe sånt 😂 Dumpegrunn = gammel ostepop! Anonymkode: 762fa...1d4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2022 #428 Del Skrevet 7. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6.4.2022 den 21.52):  Det er faktisk en legitim grunn i mine øyne.  Anonymkode: ea730...4c8 da kan det ikke være så veldig mange her på Kvinneguiden som har fast følge av en partner. tatt i betraktning av hvor mange som utelukkende sitter her på grunn av "rampelys" og skrive side opp og side ned om alt mulig fjas.  Anonymkode: 177b3...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #429 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg var 16/17 og møtte en på fest som var rundt 23/24. En kjekk en, som venninnen mine likte bedre enn hva jeg gjorde, men han viste jo stor interesse så tenkte la gå… skulle møtes igjen på ny fest dagen etter, hjemme hos han. Jeg og to venninner kom tidlig, og han sa vi kunne bare sette oss på stua. Jeg kjente en grusom lukt og klarte ikke tenke på noe annet enn denne lukta.. hva lukta det liksom?! Ble både flau og klein av å ikke vite hva det var… «dumpa» han denne samme kvelden pga dette. Lukta? Jo, det var en skål med ostepop som hadde stått fra kvelden før. Luktet jo tåfis i hele rommet, og jeg koblet lukten til at det måtte være han som var urenslig eller noe sånt 😂 Dumpegrunn = gammel ostepop! Anonymkode: 762fa...1d4 Herlig! Men ostepop lukter jo grusomt, så absolutt forståelig! Jeg har et vennepar som er veldig glad i ostepop. Jeg har faktisk måttet be dem være så snill og ikke ta med ostepop når vi drar på hyttetur sammen, for jeg brekker meg av den lukta. Anonymkode: 3c8b1...e3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #430 Del Skrevet 8. april 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Herlig! Men ostepop lukter jo grusomt, så absolutt forståelig! Jeg har et vennepar som er veldig glad i ostepop. Jeg har faktisk måttet be dem være så snill og ikke ta med ostepop når vi drar på hyttetur sammen, for jeg brekker meg av den lukta. Anonymkode: 3c8b1...e3b Da tror jeg du bør jobbe litt med deg selv. Dette er ikke normal oppførsel. Anonymkode: f22a8...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 8. april 2022 #431 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da tror jeg du bør jobbe litt med deg selv. Dette er ikke normal oppførsel. Anonymkode: f22a8...e69 Jeg sliter med det samme. Fikser ikke ostepop. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #432 Del Skrevet 8. april 2022 1 hour ago, -jk- said: Jeg sliter med det samme. Fikser ikke ostepop. Kanskje dere skal starte en samtalegruppe. Anonymkode: f22a8...e69 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #433 Del Skrevet 8. april 2022 Ikke direkte grunn til at jeg avsluttet "forholdet" men ble ekstremt overrasket over stemmen hans. Han så veldig tøff ut om man kan si det slik men hadde veldig lys stemme. Tror ikke det hadde plagd meg så mye hvis jeg hadde lys stemme selv men har en litt mørkere stemme så vil ikke føle meg så mandig haha. Det ble egentlig hovedsaklig slutt pga at han ikke klarte å knytte seg. Konstant varm og kald. Ene sekundet ble jeg introdusert til familie og neste sekund var det som jeg ikke eksisterte. Men den stemmen plagde meg nok mer enn jeg ønsket å innrømme haha Anonymkode: 6e3fe...b0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #434 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da tror jeg du bør jobbe litt med deg selv. Dette er ikke normal oppførsel. Anonymkode: f22a8...e69 Er det ikke normal oppførsel å be venner la være å ta med ting som gir meg brekninger? Hva mener du? Hvis du ikke liker gammalost, vil du da tvinges til å lukte på den? Anonymkode: 3c8b1...e3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #435 Del Skrevet 8. april 2022 Ikke akkurat date, mer kjæreste gjennom fem måneder. Dumpet ham fordi han hadde vært på horehus da han var på et jobboppdrag med kollegene sine i utlandet. Anonymkode: bda10...cc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #436 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er det ikke normal oppførsel å be venner la være å ta med ting som gir meg brekninger? Hva mener du? Hvis du ikke liker gammalost, vil du da tvinges til å lukte på den? Anonymkode: 3c8b1...e3b Det er sær og kontrollerende oppførsel😂🙈 Anonymkode: a5ea2...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 10. april 2022 #437 Del Skrevet 10. april 2022 (endret) 1: han sugde så hardt på brystvortene mine at jeg var helt blå dagen etter. Skikkelig sugemerker.  2: han kunne ikke si r. Navnet mitt har r i seg. Slemt, men ble bare rart. Endret 10. april 2022 av Kristanna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #438 Del Skrevet 10. april 2022 Fordi hun var tjukk. Og det ille er at jeg personlig hadde ikke noe imot at hun var tjukk. Hun var fantastisk vakker. Hun kunne gått inn i ethvert motemagasin om hun hadde vært slank. Men jeg var redd for hva kompiser skulle si. At jeg datet en tjukk jente. Joda…uten ryggrad der. Anonymkode: 86909...082 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #439 Del Skrevet 10. april 2022 Traff henne en onsdag på pub. Avtalte å møtes på samme sted lørdagen. Da stilte hun med avskallet neglelakk. Ekkelt! Vet ikke hva andre tenker, men jeg synes sånt ødelegger inntrykket av en dame. Anonymkode: 232ec...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2022 #440 Del Skrevet 10. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fordi hun var tjukk. Og det ille er at jeg personlig hadde ikke noe imot at hun var tjukk. Hun var fantastisk vakker. Hun kunne gått inn i ethvert motemagasin om hun hadde vært slank. Men jeg var redd for hva kompiser skulle si. At jeg datet en tjukk jente. Joda…uten ryggrad der. Anonymkode: 86909...082 Det er trist. Anonymkode: cbfd2...51e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå