Gå til innhold

Hva er din favorittjulekalender på TV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er din favorittjulekalender på TV gjennom alle tider? 

Anonymkode: 7026c...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det må være The Julekalender. Tror hovedsaklig det er fordi jeg begynte å se det da jeg var to år og har sett det med faren min hver år fram til jeg flyttet for meg selv. Selv da fortsatte jeg å se den :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så gammel at jeg husker når "Jul i Skomakergata" var på TV for første gang. Og da var jeg allerede voksen. 

Selv om det påstås at serien er "gammeldags og utdatert", synes jeg fremdeles den har en herlig stemning av gammeldags jul 

Nr. 2 er "The Julekalender". Herlig humor og uforglemmelige språklige krumspring. 

Nr. 3 er "Jul i Blåfjell" (hehe, jeg var sikkert i midten av 40-årene da den ble sendt første gang, men bare måtte se!)

Anonymkode: 23125...340

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The julekalender😀

Skomakergata var en favoritt før, men da jeg så den igjen i voksen alder ble den for treg dessverre. 

Anonymkode: 0cded...381

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nissene på loven

Anonymkode: 2c995...171

Ehm.. på låven skulle det stå....

Anonymkode: 2c995...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Missbehave skrev:

Tror det må være The Julekalender. Tror hovedsaklig det er fordi jeg begynte å se det da jeg var to år og har sett det med faren min hver år fram til jeg flyttet for meg selv. Selv da fortsatte jeg å se den :)

Jeg syntes den nåsåen var så skummel. Og den skumle sangen som brukte å komme til slutt og av og til midt i episodene. The Julekalender er eneste kalenderen jeg synes var skummel og spennende i tillegg til morsom da jeg så den første gang. :)

Anonymkode: 7026c...c7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes den nåsåen var så skummel. Og den skumle sangen som brukte å komme til slutt og av og til midt i episodene. The Julekalender er eneste kalenderen jeg synes var skummel og spennende i tillegg til morsom da jeg så den første gang. :)

Anonymkode: 7026c...c7e

Ja! Samme her! Særlig bildene som hang i hulen! Og når Günther blir tysk rundt episode 12! 😂 Det var så skummelt at det var fascinerende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissene på Låven er best, med The Julekalender som en god nr. 2. Jul i Blodfjell II kan fint ta 3. plassen, men vi får nå se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Snøfall kjempegodt! Falt for den når den gikk første gang for noen år siden, og koser meg med hver episode denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også the Julekalender. Ellers syns jeg både Linus i Svingen og Snøfall er ganske bra. Usikker på hvilken som er min absolutte favoritt.

Anonymkode: 5e184...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...