Gå til innhold

Gutter/menn- kan dere SLUTTE med penisstørrelse-trådene??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne tråden kan ha reddet liv. Ikke mange vet at det finnes gutter der ute som seriøst vurderer å å avslutte livet på grunn av penisen sin.

Anonymkode: 601dd...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, men hvis én tråd kan gjøre en forskjell for et par stykker, er det bedre enn ingenting.

Anonymkode: 7e678...12f

Det hadde absolutt vært fint. Men nå skriver jo mange at størrelsen ikke er viktig, i de andre trådene. De blir gjerne beskyldt for å lyve. Så da er vi like langt, dessverre.

Anonymkode: 2aa70...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er god til å tenne meg ved fantastisk forspill, massasje, langvarig fingring og masse klining, god til å slikke niplene mine... Før du endelig tar meg... DA er du den ultimate sexpartner.

Takk for oppskriften, men den har jeg lært meg for lenge siden heldigvis. Jeg er en mann som elsker å få kvinnen til å stønne, gjør de det, vet jeg at hun har det deilig. Det finnes knapt noen bedre tilbakemeklding enn det. Og jeg har vel aldri hørt at den er for lang, heller at den bare er tykk og deilig.

Jeg yter maksimalt hver gang og prøver å gi henne så mange orgamser som mulig, gjør du det kommer de tilbake igjen som regel😉 og jeg er godt opplyst på hvordan man behandler kvinner etterpå. Det er nok mange som glemmer den delen, men det er ikke før da kvinnen ser hva slags mann hun har møtt🤫

Alle damer: Jo mere gutta skryter av ustyret, jo mindre er det i virkeligheten. Og det er faktisk dem som sjikanerer en mann med liten kuk. Ekte mannfolk gjør ikke det, banna bein!👌

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

For siste gang: vi jenter/damer BRYR oss ikke!!!

Hmm, mener å huske jeg har sett utallige tråder med "fyren jeg lå med hadde liten penis".

Folk bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, abc123detvardet skrev:

Hmm, mener å huske jeg har sett utallige tråder med "fyren jeg lå med hadde liten penis".

Folk bryr seg.

Jeg tror virkelig at ganske mange av de trådene (alltid skrevet av anonymt bruker) blir laget av menn, som en annen innfallsvinkel av «har jeg for liten penis?». De ønsker å se reaksjonene fra kvinner.
 

Jeg har derimot hatt utallige samtaler med venninner, og ingen av dem har brydd seg om små peniser. De har derimot brydd seg om egoistiske mannfolk i senga. 

Anonymkode: 7e678...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hadde absolutt vært fint. Men nå skriver jo mange at størrelsen ikke er viktig, i de andre trådene. De blir gjerne beskyldt for å lyve. Så da er vi like langt, dessverre.

Anonymkode: 2aa70...790

Ja, og det er utrolig frustrerende å bli beskyldt for å lyve. Men jeg vet jo selv som kvinne hvordan det er... Jeg har selv store pupper som henger litt, som jeg gjennom tenårene har hatt en del komplekser for. Jeg hørte ikke på noen av de guttene som faktisk så puppene mine og sa at de var sykt deilige, jeg hengte meg derimot opp i alle som mente at hengepupper var turn-off. En tråd på et diskusjonsforum der menn diskuterte at hengepupper er ekkelt, kunne ødelegge masse for meg. Så jeg skjønner følelsene mine.

Poenget er: Det tok meg mange år å bli kvitt kompleksene for puppene mine. Når man er ung er man usikker. Nå elsker jeg puppene mine, og jeg tror genuint på alle mennene jeg har vært borti som vil ta av bh-en min så fort de får mulighet så de kan leke med puppene mine, bli runket av dem og sprute ut over dem. 

Det er puppene mine, og de er ikke «perfekte» etter samfunnets standard, men jeg har ikke møtt én person som bryr seg. Det samme gjelder altså alle peniser som kommer i forskjellige størrelser og tykkelser. De aller færreste damer bryr seg!!! 

Anonymkode: 7e678...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Alle damer: Jo mere gutta skryter av ustyret, jo mindre er det i virkeligheten. Og det er faktisk dem som sjikanerer en mann med liten kuk. Ekte mannfolk gjør ikke det, banna bein!👌

Dette stemmer bare ikke. Min erfaring er at små menn i det hele tatt er veldig forsiktige når det gjelder å snakke om størrelse. Ofte er de veldig forsiktige rundt kvinner i det hele tatt. Og det som dytter oss mest ned, virker å være store menn som har et behov for å hevde seg, noen dårlige opplevelser med kvinner, samt andre menn som mener de er små og skal dra andre ned i gjørma også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Dette stemmer bare ikke. Min erfaring er at små menn i det hele tatt er veldig forsiktige når det gjelder å snakke om størrelse. Ofte er de veldig forsiktige rundt kvinner i det hele tatt. Og det som dytter oss mest ned, virker å være store menn som har et behov for å hevde seg, noen dårlige opplevelser med kvinner, samt andre menn som mener de er små og skal dra andre ned i gjørma også. 

Det er utrolig kjipt at noen dårlige opplevelser med kvinner skal prege i så stor grad... Men jeg vet det jo selv- selvtilliten får seg en kraftig knekk hvis man får dårlig respons også som kvinne. Men vi sliter nok ikke i like stor grad med at andre kvinner har behov for å hevde seg- det er liksom plass til oss alle. Det er veldig urettferdig at det ikke føles likt for menn.

Anonymkode: 7e678...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er utrolig kjipt at noen dårlige opplevelser med kvinner skal prege i så stor grad... Men jeg vet det jo selv- selvtilliten får seg en kraftig knekk hvis man får dårlig respons også som kvinne. Men vi sliter nok ikke i like stor grad med at andre kvinner har behov for å hevde seg- det er liksom plass til oss alle. Det er veldig urettferdig at det ikke føles likt for menn.

Anonymkode: 7e678...12f

Det er jo slik det dessverre er. EN negativ kommentar/opplevelse nuller ofte ut alle de gode opplevelsene/kommentarene. Vi burde alle vært flinkere til å legge merke til de gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sphere skrev:

Det er jo slik det dessverre er. EN negativ kommentar/opplevelse nuller ofte ut alle de gode opplevelsene/kommentarene. Vi burde alle vært flinkere til å legge merke til de gode. 

Jeg vet.... Det er så frustrerende. Selvtillit burde kun bygges av de positive opplevelsene.

Og når man henger mye på et seksualitetsforum som dette, får man jo inntrykk av at alt som egentlig er normalt er feil. Dette enorme fokuset på peniser, som er totalt uvesentlig IRL. Og nå istad snublet jeg over den idioten som skrev et håpløst innlegg om hvordan kvinner ikke er bra nok hvis de trenger klitorisstimuli til å komme. Tenker med gru på alle unge jenter som leser sånne innlegg og begynner å fake orgasmer for å være bra nok (som jeg selv gjorde da jeg var yngre). 

Anonymkode: 7e678...12f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liker dere kvinner stor penis?

 

23/18 over og ut.

Anonymkode: 55f15...92b

Jeeeez. Du har virkelig skjønt poenget.

Anonymkode: 7e678...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...