Gå til innhold

Hvordan ta det valget om å få et barn til


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har et barn på snart 2 år, og vi klarer ikke å bestemme oss for om vi vil ha et til. Var et hardt svangerskap sist og mye våken netter om igjen og bekymeingene jeg hadde for krybbe død de første mnd, så jeg sov nesten ingenting når babyen sov heller. Men så kommer alt det fine, at ungen vi har får et søsken, og det at vi egentlig hvis vi ser bort ifra det strevsomme har lyst på et til, Og det at vi har mye kjærlighet å gi. Men så kommer tankene igjen, at vi tre nå har det helt komplett og veldig fint! Det er så vanskelig og velge! Noen gode argumenter på det ene og det andre? 

Anonymkode: df5bb...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ca 3,5 år mellom våre barn, og selv om det tidvis er slitsomt, så er jeg veldig glad vi gikk for nr 2. Jeg er glad de har hverandre og at vi ga eldste et søsken. Så var det også veldig spesielt å oppleve det å få en helt unik liten person til i familien ❤️ mye går på rutiner og etterhvert finner man flyten med å ha 2 barn. Ting har blitt enklere og enklere med vår eldste i forhold til å bli ferdig med bleier, trass, bli mer selvstendig osv, og da har jeg mer overskudd til minste som trenger mer hjelp. 

Anonymkode: f858b...e8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg har nå tre barn på under 4 år. Aldri angret er sekund. Er hardt men er så koselig å ser søskenbånd vokse frem. Du angrer aldri på et barn du har fått.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hvis dere er så usikre så kos dere litt til med den ene, med mindre det haster pga alder. Hvis du syns svangerskap og babytid var heftig sist, så bør du kanskje ikke satse på tette barn for det er beinhardt. 

Anonymkode: bca00...266

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...