Dalmatian Skrevet 9. desember 2019 #61 Skrevet 9. desember 2019 Høyden til menn har ingen betydning for meg
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #63 Skrevet 9. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det blir mer et problem når gjennomsnittsmannen oppfattes som lav (og motsatt, gjennomsnittsdama som høy), og man higer etter en forskjell på 20 cm eller mer. Anonymkode: 045a3...f43 Sant nok, jeg har jo aldri engang data noen som ikke har vært minst 20 cm lavere enn meg selv, men det har aldri stått på meg. Alle som har vist interesse har vært 170 eller lavere så vidt jeg vet. Jeg er over 190. Da jeg var på Tinder likte jeg massevis av høye kvinner, men fikk aldri et eneste likerklikk tilbake fra dem. De vil kanskje ha en på to meter, hva vet jeg. Med 20-25 cm forskjell når jeg er i forhold vil nødvendigvis noen ende opp med langt mindre. Anonymkode: ee4c2...657
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #64 Skrevet 9. desember 2019 Ulempen med gode tider, er at kvinner velger menn som ikke fungerer når det hardner til. For høye menn er ikke overlevelsesdyktige i krig og når det blir mangel på ressurser. Vi som er mellom 170 og 185 fungerer best. Anonymkode: e0ad5...5c2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #65 Skrevet 9. desember 2019 On 12/8/2019 at 1:02 PM, Thyra said: Dustete? Ja, om de lave damene stiller som krav at menn må være to meter. Men om to personer finner tonen, er det vel like dumt at hun avviser han fordi han er for høy som om hun avviser han fordi han er for lav? Ja, mente selvsagt bare om det er et krav og det er det jeg stusser på, jeg tenker ellers ikke på høyden til par 😄 Merkelig når damer på 155-160 cm MÅ ha en på 190 , men dem om det. Anonymkode: 8763b...335
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #66 Skrevet 9. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ulempen med gode tider, er at kvinner velger menn som ikke fungerer når det hardner til. For høye menn er ikke overlevelsesdyktige i krig og når det blir mangel på ressurser. Vi som er mellom 170 og 185 fungerer best. Anonymkode: e0ad5...5c2 ja nå velger vi hverandre ut i fra kun høyde med premisset om at det kanskje blir krig🤣 Anonymkode: 51a95...ffa 1
MortenMinstelønn Skrevet 9. desember 2019 #67 Skrevet 9. desember 2019 På 6.12.2019 den 18.50, I'm just a girl skrev: 🤣 Og ydmykhet kler dem ikke. Jeg gjør mitt beste. Men det er fryktelig tøft når en er født så perfekt. Jeg jobber ofte som budbringer for Leger uten grenser for å gi Gudene en opplevelse av at jeg balanserer mellom det perfekte og det å bety noe mer. Skal holde foredrag om dette under moteuken i Milano.
I'm just a girl Skrevet 9. desember 2019 #68 Skrevet 9. desember 2019 2 timer siden, MortenMinstelønn skrev: Jeg gjør mitt beste. Men det er fryktelig tøft når en er født så perfekt. Jeg jobber ofte som budbringer for Leger uten grenser for å gi Gudene en opplevelse av at jeg balanserer mellom det perfekte og det å bety noe mer. Skal holde foredrag om dette under moteuken i Milano. Det er vanskelig å være beskjeden, når man er helt uten feil. Og hver gang jeg ikke kan se meg, så lengter jeg hjem til mitt speil Og alle som ser meg de sier, for et prakteksemplar av en mann. Nei det er vanskelig å være beskjeden, Men jeg prøver det beste jeg kan. 😘 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #69 Skrevet 9. desember 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare til opplysning. Mike Tyson var 179 cm høy og "the badest man on the planet". Hvordan skal en mann på 190 beskytte deg mot en sånn "lav" mann?😂 De som tror høyde har noe å si for hvor sterk en mann er ganske enkle i tankegangen.😜 Anonymkode: 67d84...6c3 En proff bokser vil uansett om han er 165 cm knocke out 99% lett. Anonymkode: c3590...21f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #70 Skrevet 9. desember 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: En proff bokser vil uansett om han er 165 cm knocke out 99% lett. Anonymkode: c3590...21f 99% av menn* Anonymkode: c3590...21f
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2019 #71 Skrevet 9. desember 2019 Jeg er 176 cm og er sammen med en på 178. Selv om han er 2 cm høyere, ser vi ca like høye ut. Men det går fint fordi han har brede skuldre og kraftig, mens jeg har smal benbygning. Eksen min er 192, og foretrekker vel at han er 10cm+ høyere enn meg. Men bytter selvsagt ikke kjæresten min ut for det. Det er mange ting man kan "foretrekke" men som ikke betyr så mye likevel når du er forelsket og glad i en person. Anonymkode: 128b5...687
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå