Gå til innhold

Den perfekte høyden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er mann og skulle ønske jeg var 193, er 176.

Anonymkode: c6497...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 1.81 og synes det er perfekt. Passe sterk, passe utholdende og passe koordinert. Har fysikk som kan kvalifisere meg inn i alle yrker og optimal i de fleste idretter.

Anonymkode: e0ad5...5c2

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, I'm just a girl skrev:

🤣 Og ydmykhet kler dem ikke. 

Jeg velger en annen form for ydmykhet. Den kan bare pakkes ut nær jul. Den er mystisk:)

• Liker 1
Skrevet
41 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg velger en annen form for ydmykhet. Den kan bare pakkes ut nær jul. Den er mystisk:)

😉

Skrevet

194-198 er perfekt.

Men har datet menn på litt over 180 også. Ingen regel uten unntak :)

Anonymkode: cb0e9...35b

Skrevet

Jeg faller for personlighet og ikke høyde. Bare mannen er høyere enn meg (dvs høyere enn 165) er det godt nok. Er han mindre enn meg, blir han litt liten for meg synes jeg.

Anonymkode: 67df4...6e3

Skrevet

Jeg er 163 og gift med en på 198. Synes ikke det er for høyt i alle fall. Eksen min var 202. Elsker høye menn. 

Anonymkode: 335ad...0ff

• Liker 3
Skrevet

Så stor forskjell som mulig vel.

Bilderesultat for tall man short girl

Anonymkode: 34fcf...15f

• Liker 2
Skrevet

Bryr meg ikke så mye om høyde men foretrekker mellom 160 - 180. Kjæresten min er forøvrig 174. 

• Liker 1
Skrevet
På 6.12.2019 den 15.50, AnonymBruker skrev:

Rundt 10 cm høyere en damen, tenker jeg. Jeg er 170, 180 er fin høyde for meg. Ser litt dustete ut med lave damer som skal ha menn på 2 meter for å være ærlig, skal de kompensere for noe, tro?

Anonymkode: 8763b...335

Dustete? Ja, om de lave damene stiller som krav at menn må være to meter. Men om to personer finner tonen, er det vel like dumt at hun avviser han fordi han er for høy som om hun avviser han fordi han er for lav? 

• Liker 2
Skrevet

Han må være over 210 cm, jeg er selv 142 cm men takler ikke lave menn. Jeg må føle meg som kvinnen i forholdet. Uten at jeg må hente en krakk for å kysse han, vil et forhold rett og slett ikke fungere.

Anonymkode: 382c7...889

Skrevet

190 cm er som regel det kvinner foretrekker. Er du 187 - 190 vinner du. Jeg er akkurat litt for lav mann. (185cm) Det er bedre å være over 190 cm enn under 187 cm. Man bør ligge på plussiden av 190 hvis man først skal feile. Jeg har blitt avvist flere ganger fordi jeg er 185 og ikke 190.

Anonymkode: 83af6...fa0

Skrevet
På ‎06‎.‎12‎.‎2019 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Hva er den beste høyden for en mann?

Anonymkode: c3590...21f

Det er jo subjektivt, mer enn bare høyde som teller. Selv dater jeg nå for tiden en mann på 191, jeg selv er 165. Synes det er rimelig perfekt. :rodmer:

Anonymkode: 1fddc...d09

Skrevet

Maks 15 cm høyere enn meg. (Jeg er 160) Men Men det er jo ikke så viktig, han jeg dater nå er nesten 190, men han er så smidig og balansert, så han virker ikke så høy. Eksen var 5 cm lavere, men var veldig stiv og klønete i kroppen, så det var en stor ulempe. Laveste jeg har datet var 164 cm høy. 

Anonymkode: ff52c...247

Skrevet

Jeg foretrekker egentlig menn som er lavere enn meg. Men jeg tror de føler seg umandige til slutt. 

Så jeg aksepterer å date menn som er høyere enn meg. Er lei av å bli forlatt. 

Anonymkode: 045a3...f43

• Liker 1
Skrevet

Foretrekker høye menn, dvs. fra 188-200 cm. Mannen min er 198 cm, jeg er 170. Perfekt!

Daten en mann på 164 en gang, og følte meg som en svær kjempe. Høyhælte sko var uaktuelt.

Anonymkode: 75b9d...cd2

Skrevet

Akkurat det har jeg aldri vært veldig kresen på. Jeg vet at mange kvinner er det, og jeg kan i utgangspunktet være det om jeg vil. Men jeg har vært forelsket i en mann som er like høy som meg (175cm) og etter det tenkte jeg at det var dumt å utelukke menn pga. høyden, ettersom jeg kunne gå glipp av noe veldig bra. Så i tiden på tinder har jeg ikke diskriminert noe særlig på høyde.

Dessuten er jo høyde noe en hverken kan noe for eller kan endre, det følger liksom mannen. Han er som han er, og er han en bra match så er også høyden bra. 

Tilfeldighetene gjorde at jeg endte opp med en mann på 188cm. Selvsagt er det behagelig at jeg kan gå i høye hæler og fortsatt passe inn i armkroken, men det var ikke noe jeg umiddelbart var opptatt av. 

Men jeg vet at når jeg sier at det ikke var det jeg spesifikt så etter, så er det litt som når en kvinne er sammen med en rik mann og sier penger ikke betyr noe - det er ingen som tror på det. Men det er greit, jeg dater jo for egen del, ikke andres. 

Anonymkode: 767af...a38

Skrevet

Lave menn må nok kompensere med selvtillit om de vil ha damer som ikke er lave. 

Selv har jeg gitt opp lave menn. Dater en som er 12 cm høyere og attpåtil en del sterkere enn meg. 

Men han har nok data lave damer før, for han oppfatter oss som "'like høye". 

Anonymkode: 045a3...f43

Skrevet

er sammen med en som er like høy som meg, aldri brydd meg noe spesielt over det. Er jo ikke bare høyden jeg skal være sammen med, er jo den fantastisk fine mannen jeg er sammen med :) 

Anonymkode: 8bc9f...ee6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...