Gå til innhold

Den perfekte høyden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Foretrekker minst 1.80 personlig og jeg er ganske lita. 💁🏼‍♀️ 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke veldig viktig. Pent ansikt og bra kropp trumfer høyde. Er selv 168cm, har datet menn som har vært nærmere 190cm, og en må ha vært rundt 160cm. Mannen min er 175cm høy.

• Liker 1
Skrevet

jeg hadde høydefetisj i tenåra, men jeg er ikke opptatt av det lenger. Kanskje litt. Det er jo sexy da. Hehe. 😋😋😋😋😋

Anonymkode: 7230a...b94

Skrevet

Dette med ønske om høye menn hos kvinner er underlig. Likestillingen har kommet langt og på de fleste områder er menn og kvinner javnbyrdige nå. Likevel vil (i hvert fall tilsynelatende) de fleste kvinner ha menn som er høye. Hvorfor er det slik? Noen sier at de føler seg trygge. Trenger dere virkelig beskyttelse og noen til å passe på dere når dere er likestilt? 

Anonymkode: 89f4c...55d

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette med ønske om høye menn hos kvinner er underlig. Likestillingen har kommet langt og på de fleste områder er menn og kvinner javnbyrdige nå. Likevel vil (i hvert fall tilsynelatende) de fleste kvinner ha menn som er høye. Hvorfor er det slik? Noen sier at de føler seg trygge. Trenger dere virkelig beskyttelse og noen til å passe på dere når dere er likestilt? 

Må du ikke blande likestilling og høyde, likestilling handler ikke om at kjønn skal være mest mulig like, men ha like rettigheter. Høyde for menn er nesten litt som pupper/rumpe for kvinner - Det er noe mange har en egen "formening" om hva som er attraktivt, og du vil finne begge kjønn som uansett ikke bryr seg om høyde når de er sammen med noen.

du nevner kjønnsroller i det at "må kvinner virkelig føle å bli passet på?" og det er fullt mulig å like det selvom man er for like rettigheter i samfunnet.

Anonymkode: 8bc9f...ee6

• Liker 2
Skrevet

og en ting til, pass på å ikke generalisere halvparten av alle menneskene i verden, det er utrolig mange forskjellige mennesker og kulturer som foretrekker forskjellige ting. Hvis du vil være mer saklig så kan du heller nevne de fleste/majoriteten av kvinner/menn. 

Skrevet
På 6.12.2019 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Hva er den beste høyden for en mann?

Anonymkode: c3590...21f

Tja.. hadde du spurt meg når jeg var 16-20, så hadde nok svaret vært 185-192. 

Nå derimot liker jeg best menn som er rundt 172 -180, sånn ca. 

Jeg har innsett hvor teit det ser ut når jeg på 162 er sammen med en mann på nesten to meter, selv om jeg alltid går med relativt høye heler. 

Skrevet

Gjennomsnittsmannen er 13 cm høyere enn gjennomsnittskvinnen. Høyde burde i praksis ikke være noe problem med andre ord.

Anonymkode: ee4c2...657

• Liker 1
Skrevet
På 6.12.2019 den 18.12, AnonymBruker skrev:

Menn med stor kuk og over 180 er en drømmemann :nordvesta:

Anonymkode: 6a84c...448

Jeg er visst en drømmemann jeg da i regi av å ikke gjort noen verdens ting for å bli det😂

Anonymkode: 67d84...6c3

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare til opplysning. Mike Tyson var 179 cm høy og "the badest man on the planet". Hvordan skal en mann på 190 beskytte deg mot en sånn "lav" mann?😂 De som tror høyde har noe å si for hvor sterk en mann er ganske enkle i tankegangen.😜

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foretrekker høye menn, dvs. fra 188-200 cm. Mannen min er 198 cm, jeg er 170. Perfekt!

Daten en mann på 164 en gang, og følte meg som en svær kjempe. Høyhælte sko var uaktuelt.

Anonymkode: 75b9d...cd2

Høres ut som du har dårlig selvbilde. Hadde følt meg rar med ei dame som var 20 cm lavere enn meg. Maks 10 cm lavere syns jeg er fint. Hvis ikke ser det bare creepy ut spør du meg..

• Liker 1
Skrevet

Hos oss er hun 3 cm høyere enn meg, null problem selv når hun har på høyhælte sko😉 Men mulig hun føler det er et større issue enn meg😂

Anonymkode: d3290...87e

Skrevet

Mannn er 6 cm lavere enn meg. Går helt greit det, ikke et tema engang. Er hvem han er, ikke høyden som gjorde at jeg falt for han. 

Anonymkode: c0ef8...41e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

og en ting til, pass på å ikke generalisere halvparten av alle menneskene i verden, det er utrolig mange forskjellige mennesker og kulturer som foretrekker forskjellige ting. Hvis du vil være mer saklig så kan du heller nevne de fleste/majoriteten av kvinner/menn. 

Hvis du leser det jeg har skrevet så har jeg brukt uttrykket "de fleste kvinner".  Jeg er da fullstendig klar over individuelle forskjeller. At mange kvinner ser på høyde hos menn på samme måte som vi menn ser på pupper og rumpe tviler jeg litt på. Vi ser på kvinners høyde vi også. Og det er definitivt ikke på samme måte som vi ser på pupper og rumper som jo er særlige kjønnskjennetegn i denne sammenhengen.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare til opplysning. Mike Tyson var 179 cm høy og "the badest man on the planet". Hvordan skal en mann på 190 beskytte deg mot en sånn "lav" mann?😂 De som tror høyde har noe å si for hvor sterk en mann er ganske enkle i tankegangen.😜

Du forstår sikkert selv at det der var et dumt eksempel. Hvis du virkelig tror at jeg setter likhetstegn mellom høyde og evne til å forsvare seg så tar du feil. Likevel er du inne på noe interessant. Dersom to like sterke menn sloss så vil den høyeste vinne de fleste gangene. Dvs at når man i tidligere tider valgte en partner så ville en høy person være det beste valget. Dette er arv fra steinalderen og sannsynligvis det som fortsatt ubevisst gjelder når kvinner ser etter en partner. Pga lite slossing i hverdagen så vil ikke mann dra nytte av høyden sin i dag. Likevel forteller sannsynligvis kvinnens gener at han er et godt varp. Det kan også nevnes at ledere i snitt er høyere enn befolkningen ellers.

Skrevet

Kvinner vil ha ting som ingen kan gjøre noe med. Enten er du heldig med genene eller så er du ikke. Ren lotto. Enten det gjelder høyde eller penissstørrelse.

Menns "krav" til kvinner er noe helt annet, og er mulig å oppnå for alle kvinner dersom de legger en en liten innsats.

Urettferdig.

Anonymkode: c7c73...9a3

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner vil ha ting som ingen kan gjøre noe med. Enten er du heldig med genene eller så er du ikke. Ren lotto. Enten det gjelder høyde eller penissstørrelse.

En liten rettelse der. De aller fleste kvinner er ikke opptatt av penisstørrelse. Det er klart at den bør være over og under en viss størrelse, men i den kategorien befinner de fleste menn seg. At kvinner skal ha så digert er en myte det tydeligvis er vanskelig på få knekt. Det ser man bare på alle penistrådene her på KG. ;)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gjennomsnittsmannen er 13 cm høyere enn gjennomsnittskvinnen. Høyde burde i praksis ikke være noe problem med andre ord.

Anonymkode: ee4c2...657

Det blir mer et problem når gjennomsnittsmannen oppfattes som lav (og motsatt, gjennomsnittsdama som høy), og man higer etter en forskjell på 20 cm eller mer. 

Anonymkode: 045a3...f43

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menns "krav" til kvinner er noe helt annet, og er mulig å oppnå for alle kvinner dersom de legger en en liten innsats.

Urettferdig.

Hva menn godtar i en kjæreste (for noen år) og hva de er fornøyd med er ikke nødvendigvis det samme. 

Anonymkode: 045a3...f43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...