Gå til innhold

Hjem til jul - netflix

Fremhevede innlegg

Skrevet

Elsket den nye sesongen av Hjem til jul! 🥰 noen litt irriterende momenter: at bartenderen gikk arm i arm med Bo da de kom på skoleavslutningen! Han var jo interessert i Johanne, og det var da helt merkelig oppførsel. Og bagatelliseringen av hjerteinfarktet. Nei faen har jeg hatt hjerteinfarkt og vært i koma i 5 dager. Jævlig irriterende! Jaja, jeg får vel komme meg hjem.

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra sesong. Vi fikk en lykkelig slutt, dog … litt urealistisk… Jeg spoiler akkurat denne delen, da kanskje ikke alle har kommet seg gjennom alt enda. 

Spoiler

Nå sa de vel aldri at hun faktisk var i koma i 5 dager, men at det var vanskelig å snakke med henne pga. medisinene og hjernerystelse. Men 5 dager i senga etter et hjerteinfarkt, dag 6 ut av sykehuset, og sprinter rundt for å finne noen … 😅 Kanskje litt urealistisk, men tror de skulle ta en liten «Love actually» der med flyplassen.

Uansett så har jeg grått i hele dag mens jeg har sett på episodene. Likte det jo ganske bra.

Eneste jeg stusset litt på, var at jeg ikke hadde fått inntrykk tidligere av at Johanne ikke direkte ønsket barn. Jeg vet det var snakk om at det var grunnen for at det ble slutt med Kristian var det kanskje han het. Men da ble det jo sagt at hun ikke var klar som 27 åring.

Det er fult lov å ikke ønske barn, men så ikke helt den komme som en grunn for at de slo opp.

Så er det jo bare å håpe på at Bo er prinsen da. Han var jo utrolig søt med de der lappene sine. Men jeg hadde ikke taklet å være med en som insisterte på å gå rundt med en Nokia 3310 😅 Trenger ikke være på alle slags sosiale medier, men greit å følge bittelitt med på teknologien 😅

• Liker 4
Skrevet
Ariana807 skrev (24 minutter siden):

Bra sesong. Vi fikk en lykkelig slutt, dog … litt urealistisk… Jeg spoiler akkurat denne delen, da kanskje ikke alle har kommet seg gjennom alt enda. 

Vis skjult innhold

Nå sa de vel aldri at hun faktisk var i koma i 5 dager, men at det var vanskelig å snakke med henne pga. medisinene og hjernerystelse. Men 5 dager i senga etter et hjerteinfarkt, dag 6 ut av sykehuset, og sprinter rundt for å finne noen … 😅 Kanskje litt urealistisk, men tror de skulle ta en liten «Love actually» der med flyplassen.

Uansett så har jeg grått i hele dag mens jeg har sett på episodene. Likte det jo ganske bra.

Eneste jeg stusset litt på, var at jeg ikke hadde fått inntrykk tidligere av at Johanne ikke direkte ønsket barn. Jeg vet det var snakk om at det var grunnen for at det ble slutt med Kristian var det kanskje han het. Men da ble det jo sagt at hun ikke var klar som 27 åring.

Det er fult lov å ikke ønske barn, men så ikke helt den komme som en grunn for at de slo opp.

Så er det jo bare å håpe på at Bo er prinsen da. Han var jo utrolig søt med de der lappene sine. Men jeg hadde ikke taklet å være med en som insisterte på å gå rundt med en Nokia 3310 😅 Trenger ikke være på alle slags sosiale medier, men greit å følge bittelitt med på teknologien 😅

Nokia 3310 er jo fantastisk! Selv syns jeg det var en stor pluss med han 😂

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Elsker Bo! Skulle gjerne hatt en slik kar selv.

Anonymkode: 92d1d...3b4

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg satt også å gråt i dag 🤭så ferdig. Hunk ja! Det med lappene minnet meg om en x ikke hvilken som helst men far til mitt barn så det traff litt. Singel kvinne i 30 årene her og 🤭

Nokia 3310 var et pluss for meg, jeg prøver å unngå for mye sosiale media og elsker å være på hytta uten strøm og vann. Koble av alt. Skulle hatt meg en sånn kjekk snekker sjøl vært perfekt 🤭

Men ja realist og mye man kan irritere seg over om man vil, velger å ikke gjøre det og bare kose meg. På samme måte hvor jeg leser en god bok som ikke er realistisk. Fin boble å være i☺️

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.12.2025 den 20.13):

Elsker Bo! Skulle gjerne hatt en slik kar selv.

Som snytt ut av nesa på sin legendariske pappa Jarl Goli!

Endret av Djækklåsst
  • Nyttig 1
Skrevet
Djækklåsst skrev (51 minutter siden):

Åh, det visste jeg ikke - nice to know! 

Anonymkode: abeb0...7ce

• Liker 1
Skrevet
Djækklåsst skrev (1 time siden):

Aha. Han er lik sin far da Jarl var yngre. 

Skrevet

Herlig sesong av Hjem til jul. Elsker at den er litt urealistisk oppi alt det realistiske som er i verden nå. Skal absolutt se en reprise på den i løpet av jula. Hands down den best sesongen :)

Skrevet

Likte denne sesongen veldig godt. I starten savnet jeg noen av karakterene fra tidligere som Jørgunn og noen av kollegaene. De to nye kollegaene var ikke like morsomme, synes jeg. Men synes den gikk seg litt til. De to tidligere sesongene har det vært spenning rundt hvem hun skulle ende opp med og hvordan det skulle gå med kjærligheten. Denne gangen var det veldig åpenbart hvem hun ville ende opp med på slutten og det ble kanskje litt forutsigbart. Men synes slutten var fin likevel. Logiske brister og sånt klarer jeg glatt å overse😅.

Skrevet

Jeg bare elsker den serien, syns den er helt nydelig 🥰

Skrevet
Djækklåsst skrev (På 16.12.2025 den 7.35):

For meg er det helt utrolig at Jarl Goli har en så kjekk og flott sønn, når han er et "nek" selv.

Anonymkode: c5dd5...a22

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet

Kjempefin serie ❤️ 

Anonymkode: 9c76b...610

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For meg er det helt utrolig at Jarl Goli har en så kjekk og flott sønn, når han er et "nek" selv.

Anonymkode: c5dd5...a22

Jarl Goli er jo en temmelig spesiell type for å si det forsiktig, men han ble da kåret til Norges mest sexy man for 40 år siden, da han var på samme alder som sønnen er nå. I så måte ikke overraskende at sønnen har utseendet med seg.

Endret av Djækklåsst
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Djækklåsst skrev (30 minutter siden):

Jarl Goli er jo en temmelig spesiell type for å si det forsiktig, men han ble da kåret til Norges mest sexy man for 40 år siden, da han var på samme alder som sønnen er nå. I så måte ikke overraskende at sønnen har utseendet med seg.

Synes sønnen er omtrent hundre ganger kjekkere enn faren (som ung). 😅

• Liker 4
  • Hjerte 2
Skrevet

Likte den, men skulle ønske vi fikk se familien hennes mer, at de var med på flere scener. 

Anonymkode: daddb...4db

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Synes sønnen er omtrent hundre ganger kjekkere enn faren (som ung). 😅

Tror nok det er lett å bli preget av det inntrykket Gal Jorli har skapt av seg selv i nyere tid. Skjønt, han fremstod også noe spesiell den gangen, det sies at han ikke taklet kjendisstatusen særlig godt. Her fra hans "legendariske" opptreden som programleder i MGP i 1986:

Skrevet

Megacrush på Bo! ❤️ Beste sesongen hittil. Håper vi får en ny sesong med Johanne og Bo som par.

Anonymkode: 80532...d23

• Liker 1
Skrevet
Dishwalla skrev (På 13.12.2025 den 18.25):

Jeg likte også den nye sesongen, men nå håper jeg de gir seg. Fin slutt på serien👍

Gir seg?! Hadde vært gøy om Johanne ble mamma daaaaa. Og Bo pappa. Og masse gøy i tillegg som jeg ikke klarer å komme på nå. 😆

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...