Gå til innhold

Hjem til jul - netflix

Fremhevede innlegg

Skrevet

Begynt bingingen. Lo pinlig høyt for meg selv av dansken som løp ut 😅

Spoiler

Ville også den skulle ende med sesong 2 for heiet på Johanne og «fuckboy», syns det var så romantisk. Men samtidig er jeg så glad i serien at jeg er glad det er en ny sesong 

Anonymkode: 503a9...270

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har allerede runda denne sesongen og synes faktisk denne var den beste til nå 🤩

Anonymkode: 95394...4bb

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har allerede runda denne sesongen og synes faktisk denne var den beste til nå 🤩

Anonymkode: 95394...4bb

Den var kjempebra 😍 Skikkelig koselig juleserie ❤️🎄

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg likte også den nye sesongen, men nå håper jeg de gir seg. Fin slutt på serien👍

• Hjerte 1
Skrevet

Fin serie, det er mye som er gjenkjennelig spesielt hvordan single ofte behandles. Jeg får litt vondt av å høre hvor mange ganger Johanne ber om unnskyldning for ting. Og gjerne til folk som har behandlet henne dårlig. Søsteren var jo direkte stygg mot henne. Det toppet seg da hun ba om unnskyldning for å ha ligget i koma 😄

Men fin avslutning, håper hun endelig blir lykkelig nå. 

Anonymkode: 0a29b...553

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Morsom serie, og til tider veldig gjenkjenbart å være den single mens alle andre er i forhold. Men at hun vasser i menn er ikke gjenkjenbart😂 skulle ønske det var slik irl også😅

Anonymkode: 1a861...310

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Morsom serie, og til tider veldig gjenkjenbart å være den single mens alle andre er i forhold. Men at hun vasser i menn er ikke gjenkjenbart😂 skulle ønske det var slik irl også😅

Anonymkode: 1a861...310

Er da ikke så mye å trakte etter å vasse i menn 😄 Men Bo var utrolig skjønn, da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er da ikke så mye å trakte etter å vasse i menn 😄 Men Bo var utrolig skjønn, da.

Han er veldig kjekk🤩

Anonymkode: 2e557...840

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er veldig kjekk🤩

Anonymkode: 2e557...840

Luggum stakk! 😅

• Liker 6
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han var luggum 😄

• Liker 2
Skrevet
Strigiformes skrev (1 time siden):

Han var luggum 😄

Men det er en fyr som virkelig MÅ ha skjegg, han ser jo ut som en fjortis uten 😄

2025-02-Gard-Lokke32121_FotoHelgeBrekke-
Gard+1.jpg?chk=56957C

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Men det er en fyr som virkelig MÅ ha skjegg, han ser jo ut som en fjortis uten 😄

2025-02-Gard-Lokke32121_FotoHelgeBrekke-
Gard+1.jpg?chk=56957C

Wow... som far og sønn jo

Anonymkode: 87f90...bb6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Akkurat ferdig med sesong 3.

Likte den veldig godt. Blitt så glad i de folka🫶

Anonymkode: 8b6e9...f3b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Såg hele sesong 3 igår, og så den på nytt igjen ikveld! 😍 Og crusher på Bo, sinnsykt! Veldig bra serie 🤩

Anonymkode: a67b5...386

Skrevet

Han som spiller Bo er jo bare 26 så er vel derfor han ser så ung uten uten skjegg, han er ung🤣

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg blander meg aldri inn i realisme i serier, Outlander med tidsreiser er yndlingsserien min for å sette i perspektiv. Men ble irritert av at Johanne fikk et 

Spoiler

Hjerteinfarkt uten at det har vært nevnt overhode risikofaktorer, genetikk osv. Hun er en slank og sunn 36 år gammel kvinne 

Føler de valgte det kun som en enkel og dramatisk scene og håpet folk ikke skulle ha kunnskap. Burde gått for panikkangst, lavt blodtrykk elns. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Såg hele sesong 3 igår, og så den på nytt igjen ikveld! 😍 Og crusher på Bo, sinnsykt! Veldig bra serie 🤩

Anonymkode: a67b5...386

Crusher selv faktisk 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har akkurat startet, snart ferdig med sesong 1.

Jeg måtte dessverre ta på tekst 😅😂 Jeg er usikker på om rørleggeren er fra Vågå eller noe slikt, men mumling og dialekt ble for mye 😅

Jeg kjenner jo litt på det at … stakkars Johanne, kunne ikke hun levd lykkelig alle sine dager med Jonas. Men så … så kresjer alt ☹️

Dog kan det jo ende enda bedre da, kan det ikke? Kan man håpe? Jeg elsker serien og elsker ho at vi har flere episoder, men jeg ønsker jo en lykkelig slutt 😊

Nå er jeg singel i 30 årene selv, så jeg ser kanskje mye av meg i Johanne 😅og man trenger så absolutt ikke en mann i livet for å være lykkelig. Men nå virker det som om hun ønsker det, og jeg ikke gjør det. Og om man ønsker en partner så ønsker man jo at det skal ende godt slik 😊

Skrevet

Sesong 3 er den beste sesongen. Bo er en ordentlig hønk, men KUN med skjegg. Og jeg liker ikke skjegg engang 😅

Anonymkode: abeb0...7ce

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg blander meg aldri inn i realisme i serier, Outlander med tidsreiser er yndlingsserien min for å sette i perspektiv. Men ble irritert av at Johanne fikk et 

Skjul innhold

Hjerteinfarkt uten at det har vært nevnt overhode risikofaktorer, genetikk osv. Hun er en slank og sunn 36 år gammel kvinne 

Føler de valgte det kun som en enkel og dramatisk scene og håpet folk ikke skulle ha kunnskap. Burde gått for panikkangst, lavt blodtrykk elns. 

Men det er dessverre sånt som skjer, også med enda yngre uten noen historikk. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...