AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #41 Skrevet 7. desember 2019 Barnløs og stabil økonomi. Det er det samme som jeg søkte i 20 og 30 åra. Anonymkode: 298d9...089
susilu Skrevet 7. desember 2019 #42 Skrevet 7. desember 2019 Er vel egentlig ikke aktivt søkende, men i det siste har jeg "ramlet borti" menn rett som det er likevel ;-) (kanskje underbevisstheten min ønsker seg noe.....) Så nå har jeg ihvertfall tenkt litt gjennom hva jeg ev. ønsker / håper fra en mann i et ev. forhold. Egenskaper jeg setter pris på er selvstendighet, toleranse, humor og intelligens! Og humor - nevnte jeg humor!? Egenskaper jeg ikke liker er de motsatte - selvfølgelig - og overdreven sjalusi, store humørsvingninger og upålitelighet / unnvikende oppførsel. Jeg faller for at han er nysgjerrig på meg og interessert i å bli ordentlig kjent med meg. Jeg liker å bli sett, og han må gjerne vise tydelig interesse. Sex, kos og kroppskontakt er vel det jeg savner mest fra forholdstiden, og det er viktig for meg at vi har noenlunde lik "drive" og sexlivet etterhvert har en viss grad av variasjon. Jeg vet at jeg kan like menn i mange ulike innpakninger og kroppsfasonger, men jeg vil nok foretrekke at han er høyere enn meg og normalvektig. Synes han børe være på min egen alder + / - noen år, og i den livsfasen finner jeg det naturlig at han har jobb, eget husvære og ryddig økonomi! Det er et pluss om han har noen interesser, et sosialt liv og liker å være fysisk aktiv. Jeg synes det er tillitvekkende at han har barn, og praktisk om de er store - gjerne voksne. Mine barn er i tenårene og bor mesteparten av tiden hos meg og hvis jeg skulle bli sammen med noen vil jeg absolutt foretrekke særbo - minst til barna mine har flyttet ut. Hvis nå noen synes at jeg er kravstor så må jeg bare få minne om innledningen: Ikke aktivt søkende... MÅ ikke ha en mann, nemlig. Trives bedre og bedre på egen hånd, og hvis jeg skal gå inn i et nytt forhold bør han virkelig være "verdt det" (tror og håper naturligvis at jeg også har noe å bidra med i et forhold). Forskjellen fra da jeg var ung og "ledig på markedet" og nå, er at da tenkte jeg ikke gjennom dette i det hele tatt. Jeg gikk inn i forhold utelukkende basert på forelskelse og attraksjon. Men hadde sikkert en slags sjekkliste i bakhodet da også...Liker stort sett samme type menn nå som da. Med noen livsfase-variasjoner naturligvis. Eget husvære var ikke noe viktig da - og egne barn var vel heller en stor ulempe. 2
Cata Skrevet 7. desember 2019 #43 Skrevet 7. desember 2019 På 4.12.2019 den 13.15, AnonymBruker skrev: En ting som kunne vært interessant å høre om er om preferansene på menn har endra seg for damer 40+ i forhold til da de var yngre 🤔 Kanskje det er andre egenskaper som er viktige enn før? Anonymkode: 5e4a1...c34 Preferansene er som de alltid har vært: kompatibel humor, snill, ærlig og med selvtillit. Det som er kommet i tillegg er et ønske om at han skal ha utdanning noenlunde på samme nivå som min egen. Er blitt mer bevisst på at like barn ofte leker best. Det er heller ikke lenger så nødvendig å tenke "samboerskap". Jeg tror særboere kunne fungert vel så bra nå i min alder. Det idelle hadde vært særbo i gangavstand, og med felles hytte - bare sånn om jeg kan få lov å drømme litt. 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #44 Skrevet 7. desember 2019 40+ singel uten barn og jeg har blitt rundere i kantene med kriteriene på motparten. Stor pikk har aldri vært med på listen min men den minste størrelsen fikk jeg ikke så mye ut av. Nå er det viktigere at vi har det morsomt sammen og nyter hverandre. Ikke opptatt av at vi skal bo sammen og alt det der jeg vil bare ha en knakandes morsom og sjarmerende kar! Anonymkode: 882e0...b53 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #45 Skrevet 8. desember 2019 Pri 1 er at han er singel, jeg har en tendens til å tiltrekke meg gifte/samboende menn 🤦♀️ Dernest er det viktig at vi klarer å snakke sammen. Jeg takler ikke drama så han kan godt være litt laidback. Noenlunde opptatt av helsa og holder seg i form, jeg har ingen planer om å ende som pleier etter et par år. Anonymkode: c0e85...296 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #46 Skrevet 8. desember 2019 På 04.12.2019 den 22.44, AnonymBruker skrev: Jeg er nærmere 50 enn 40, barna har flyttet ut, og jeg ønsker meg rett og slett ingen mann! Jeg ser for meg at jeg kommer til å leve lykkelig som singel resten av livet. Jeg er rett og slett ikke et forholdsmenneske, liker ikke å bo med en annen person og storkoser meg alene. Det er mange måter å leve et godt liv på. Damer som deg som er skylden i at men blir en utdødd rase. Dere er forpliktet til å spre Anonymkode: 96fae...413
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #47 Skrevet 8. desember 2019 On 12/4/2019 at 10:44 PM, AnonymBruker said: Jeg er nærmere 50 enn 40, barna har flyttet ut, og jeg ønsker meg rett og slett ingen mann! Jeg ser for meg at jeg kommer til å leve lykkelig som singel resten av livet. Jeg er rett og slett ikke et forholdsmenneske, liker ikke å bo med en annen person og storkoser meg alene. Det er mange måter å leve et godt liv på. Anonymkode: b22ea...0b5 Er det rart menn kjøper postordrebrud? Anonymkode: af3b8...155
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2019 #48 Skrevet 8. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Damer som deg som er skylden i at men blir en utdødd rase. Dere er forpliktet til å spre Anonymkode: 96fae...413 Du tror damer over 40 med voksne barn gjør at menn "dør ut"? Hva er logikken? Anonymkode: 12045...cd9 6
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2019 #49 Skrevet 11. desember 2019 Ordnet økonomi, fast jobb, intellektuell og omsorgsfull, men samtidig maskulin. Særboer, ja takk, så lenge som mulig. Jeg foretrekker at vi har hvert vårt liv, selv om vi deler fine stunder sammen. Jeg har en elsker som er fantastisk god, som jeg ikke kommer til å gi slipp på. I så fall må en eventuell mann være noe helt ut av denne verden! Han må enten være ferdig med egne barn, eller ikke ha noen. Jeg har, jeg vil ikke ha flere. Jeg er for gammel til flere barn nå. Ellers trives jeg som singel. Jeg styrer mitt eget liv, har alt jeg trenger. Utenom til sex trenger jeg ikke en mann. Anonymkode: 6ea40...ca8 2
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2019 #50 Skrevet 14. desember 2019 Ett interessant punkt. Vi får stadig barn senere i livet så vil jo tro at det blir flere og flere i 40 årene som har yngre barn. Bare en tanke mtp ønsket partner. Blir færre å velge i tenker jeg om du bare godtar store barn? Og ryddig økonomi. Hva går grensen der? Jeg eier jo både bil og hus, men altså banken eier egentlig vell 90% av det. Er det innafor når det gjelder ryddig økonomi? M39 Anonymkode: 1d51e...b6c
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 15. desember 2019 #51 Skrevet 15. desember 2019 Jeg vil gjerne at han har barn på omtrent samme alder eller eldre. Men det er ikke er krav. Det gjør det lettere, bare. Jeg har egen leilighet, bil og god jobb og trives med å klare meg selv. Så en mann trenger ikke å oppfylle krav om god økonomi osv for min del - den skal jo ikke blandes. Men en mann som får meg til å le, og tenke på måter jeg ikke har gjort før - da er jeg solgt. I 20-årene var jeg nok mer opptatt av hvordan en mann kunne bli som potensiell familiefar - det trenger jeg ikke lenger. Nå trenger han bare å gjøre meg lykkelig.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #52 Skrevet 15. desember 2019 På 8.12.2019 den 19.23, AnonymBruker skrev: Er det rart menn kjøper postordrebrud? Anonymkode: af3b8...155 Det er nok fordi de ønsker unge jenter som kan gi dem barn, ikke 50-åringer med barn fra før. Anonymkode: 12045...cd9
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #53 Skrevet 15. desember 2019 On 12/8/2019 at 7:15 PM, AnonymBruker said: Damer som deg som er skylden i at men blir en utdødd rase. Dere er forpliktet til å spre Anonymkode: 96fae...413 Du fikk med deg at hun snart er 50 og har voksne barn? Hva er vi forpliktet til å spre? Anonymkode: 598a7...b6c 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #54 Skrevet 15. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du fikk med deg at hun snart er 50 og har voksne barn? Hva er vi forpliktet til å spre? Anonymkode: 598a7...b6c Beina sannsynligvis... Anonymkode: 46588...5c7 3
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #55 Skrevet 15. desember 2019 Drømemannen min er barnløs, nesten venneløs, hjemmekjær, flink å lage mat, koselig, grei og stueren. Han må klare seg selv økonomisk og ikke være bælfeit eller lat. Men det er nå det. Anonymkode: a0f3b...98b
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #56 Skrevet 15. desember 2019 Når jeg en gang skal ha en mann igjen skal det være en mann som har egne barn, og som dermed vet hva det innebærer. Det skal være en kjekk mann, som tar vare på seg selv. Han må være samfunnsengasjert, glad og engasjert i familien sin, ha en ordnet personlig økonomi og ha billappen. Anonymkode: 74f2c...2d1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #57 Skrevet 15. desember 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Drømemannen min er barnløs, nesten venneløs, hjemmekjær, flink å lage mat, koselig, grei og stueren. Han må klare seg selv økonomisk og ikke være bælfeit eller lat. Men det er nå det. Anonymkode: a0f3b...98b Stueren? 😂 Anonymkode: 46588...5c7
jabx Skrevet 15. desember 2019 #58 Skrevet 15. desember 2019 På 4.12.2019 den 12.54, AnonymBruker skrev: Tror kvinner over 40 søker mer etter menn med stor kuk. Anonymkode: b5700...e42 Bitter? 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2019 #59 Skrevet 15. desember 2019 26 minutter siden, jabx skrev: Bitter? Er du bitter? Anonymkode: 6ea40...ca8
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2019 #60 Skrevet 19. desember 2019 På 4.12.2019 den 12.54, AnonymBruker skrev: Tror kvinner over 40 søker mer etter menn med stor kuk. Anonymkode: b5700...e42 En kvinne over 40 har da mer vett enn å tenke hun skal ha en med stor kuk. Idiotisk kommentar. En kvinne over 40 har erfaring og leter nok etter helheten i en mann. Gode samtaler, reflektert og en god person. Anonymkode: 2b474...603 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå