Gå til innhold

Single kvinner over 40

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er nærmere 50 enn 40, barna har flyttet ut, og jeg ønsker meg rett og slett ingen mann! Jeg ser for meg at jeg kommer til å leve lykkelig som singel resten av livet. Jeg er rett og slett ikke et forholdsmenneske, liker ikke å bo med en annen person og storkoser meg alene. Det er mange måter å leve et godt liv på. 

Anonymkode: b22ea...0b5

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller yngre kvinner.

Anonymkode: 426ef...128

Kvinner over 40 søker etter yngre kvinner? 

Anonymkode: 8206b...2a2

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, noen gjør det. 

Anonymkode: 426ef...128

• Liker 4
Skrevet

Store barn eller ingen barn, rundt min alder, ha orden på livet, ferdig med tidligere forhold, sporty innstilling til livet, utsende ikke nøye bare han har sjarm og viser interesse for meg😊 

Anonymkode: 081f0...ff4

Skrevet

Det er en grunn til at jeg er 40+ og singel, og det er fordi jeg vil være singel. Så jeg søker ikke noe som helst. 

Anonymkode: 945df...61d

• Liker 5
Skrevet

Små barn og dårlig økonomi er tydeligvis en deal-breaker for voksne damer 🙂

Anonymkode: 5e4a1...c34

• Liker 5
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Små barn og dårlig økonomi er tydeligvis en deal-breaker for voksne damer 🙂

Anonymkode: 5e4a1...c34

Dårlig økonomi og barn er generelt en dårlig kombinasjon. Men dårlig økonomi er det verste. Når du er 40 kan du godt begynne å ha noen grunnleggende ting på stell iallfall; en jobb, et godt sted å bo, bufferkonto. Små barn er vel individuelt. Kvinner er ikke utenfor fruktbar alder tvert de fyller 40. Fruktbarheten er bare litt lavere enn før, og akkurat det samme skjer for menn! Mange 40+ kvinner ser etter yngre menn både pga sædkvalitet og annet helserelatert. Og ja, stor kuk er vel ikke å forakte. Dette handler mye om hva man er blitt vant til seksuelt. Man kan ikke gå helt i andre enden heller da. 

Anonymkode: 0c13a...145

• Liker 2
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

.21 things I want in a lover av Alanis Morisette.

Anonymkode: 12045...cd9

Det var en god oppskrift! 

Skrevet

Jeg har akkurat blitt 40 år og har barn på barneskolen. 

Jeg hadde nok ønsket en som hadde barn fra før siden jeg ikke ønsker flere. Menn uten barn og som heller ikke vil ha vet jeg ikke om er en dealbreaker, men vil tenke at mange kan ha blitt sære av å kun ha hatt seg selv å tenke på. Så det kan skape et fundament for lik forståelse i forhold til familieverdier. Derfor hadde det vært greit om han hadde hatt barn selv om det også kan skape problemer og mer jobb. 

Det hadde vært viktig å ha ordnede forhold når det gjelder økonomi og jobb. Jeg er også mye mer avslappet nå og hadde ikke hatt som mål å måtte flyttet sammen. Kunne gjerne bodd hver for oss en god stund. 

Tidligere hadde jeg ikke så mange preferanser, da var det viktigst å ha god kjemi og være forelsket. Så vil nok si at jeg har fått høyere krav til bakgrunn, jobb og økonomi, ihvertfall hvis det skulle blitt et forhold ut av det. Jeg kunne nok heller ikke gått så mye opp i alder, maks 45 år. 

Anonymkode: fa667...d8b

• Liker 2
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Det er vanlig.

Anonymkode: af3b8...155

• Liker 1
Skrevet

Når det gjelder kropp og utseende så liker jeg litt maskuline menn, med et fint smil. Det er menn jeg vanligvis blir tiltrukket av og det er et krav jeg har, at jeg må kjenne tiltrekning.

Ellers er det viktig for meg at vi har grunnleggende felles verdier. Men igjen, en som har helt andre verdier enn meg ville jeg nok ikke blitt tiltrukket av. En som snakket stygt til alle, var rasistisk, nedlatende bare for å nevne noe. En som jeg kan le sammen med er fint. Jeg må også kjenne at han liker meg.

En som det er lite tak i, som er fornøyd med å se på TV istedet for jobbe, en som ikke bryr seg om barna sine er forøvrig off.

Tiltrekning for et forhold gjelder både fysisk og mentalt. 

Anonymkode: d9d91...fff

• Liker 2
Skrevet

Han skal ha tid til meg, han skal prioritere meg, han må ha store barn, han må være ferdig med alt som har med x’er å gjøre, han må være en potent seksuell nysgjerrig

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nærmere 50 enn 40, barna har flyttet ut, og jeg ønsker meg rett og slett ingen mann! Jeg ser for meg at jeg kommer til å leve lykkelig som singel resten av livet. Jeg er rett og slett ikke et forholdsmenneske, liker ikke å bo med en annen person og storkoser meg alene. Det er mange måter å leve et godt liv på. 

Anonymkode: b22ea...0b5

Samme her, men liker å ha en sexpartner. Nyter å kunne velge der også, ha sex med litt forskjellige menn.

Anonymkode: ceb62...0d8

• Liker 1
Skrevet

Ingen eller voksne barn, godtar særbo, ikke klengete, en jeg finner aktraktiv, ikke gubbete mellom 42 og 48. 

Anonymkode: cbd3f...065

• Liker 1
Skrevet

Stor kuk, og ferdig med småbarn, tidligere forhold, fly på byen osv.

og ha TID!

• Liker 2
Skrevet

Flott å se at kvinner over 40 med ting på stell, voksne barn, økonomi og bolig, har forstått hvor behagelig det er å bo alene. Avslappete forhold med særbo er supert 😁.

- Mann > 40

Anonymkode: e3216...9f7

• Liker 4
Skrevet

Vil ha en mann som er sikker på seg selv og som ikke hele tiden trenger bekreftelser. En som er ferdig med eksene sine og ikke fremdeles er bitter og sint, og lar det gå utover meg eller andre rundt han. En som evner å krangle uten å spy ut ufine ord og gjør det om til en kamp han skal vinne...uansett hvor sårende det kan være for kjæresten sin. En som ikke beskylder meg for utroskap i hytt og pine, fordi han ikke kjenner sin egenverdi og oppfører seg som en drittunge eller evn. som en drittsekk. En som har gode og nære relasjoner, og ikke trenger å holde meg i hånden hele tiden eller forventer at vi skal være/snakke sammen 24/7. En som gir meg pusterom og ikke for intens! En som ikke gjør meg sjalu med vilje fordi han innerst inne fremdeles er et usikkert barn. Glad jeg ble ferdig med eksen som forøvrig er en godt voksen mann, som oppførte seg som en bortskjemt drittunge hver gang ting ikke gikk hans vei. 

Har begynt å date en som virker som han er veldig trygg på seg selv, og har reflekterte meninger om hva han vil ha i et forhold og ikke. Dessuten er han helt og holdent ferdig med eksen, men samarbeider godt om deres felles barn 👏 Virker som han er rake motsetning til min eks, men det gjenstår å se 😊

Anonymkode: 12c90...d35

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Stor kuk, og ferdig med småbarn, tidligere forhold, fly på byen osv.

og ha TID!

Menn trenger tid for seg selv.

Anonymkode: af3b8...155

Skrevet
På 4.12.2019 den 12.54, AnonymBruker skrev:

Tror kvinner over 40 søker mer etter menn med stor kuk. 

Nei det tror jeg ikke, kvinner i den alderen trenger ekte kjærlighet fremfor kuk. Med kjærlighet kan man utrette mye ting med, men en kuk kan bare brukes som kuk😂 Pussig nok, de mennene som gir ekte kjærlighet har også kuk🤔

• Liker 4
Skrevet

Vi ønsker oss ofte noe annet enn vi har hatt. Grunnen til at mange vil bo alene er at de er lei av å rydde opp etter menn, lei av å ta ansvar for andre voksne mennesker og hensyn til andre hele tiden. Min grunn er noe lignende selv om min eks var bedre enn meg til å rydde og tok ansvar for mye. Men det er det med å ha er eget sted å puste i, slippe konstante kompromisser. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...