Gå til innhold

Single kvinner over 40

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere kvinner over 40, etablerte, ferdig med barn osv.. har dere kriterier for hva menn dere er på søken etter? Alder, med/uten barn, status, sivilstatus, kropp, utseende, bosted, sporty osv.. 

Anonymkode: 081f0...ff4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kvinner over 40 søker mer etter menn med stor kuk. 

Anonymkode: b5700...e42

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 598a7...b6c

• Liker 3
Skrevet

Har en fast elsker, det holder for nå. Hvis jeg etterhvert ønsker en kjæreste vil jeg legge vekt på at han har voksne barn, og er ferdig med å få barn. At vi er særbo lengst mulig (alltid?), at han liker å reise, og at han har fast jobb, men om han er søppeltømmer eller lege spiller liten rolle, mtp arbeidstider og mengde ville jeg nok foretrukket det første. 

Anonymkode: 920d4...c46

• Liker 12
Skrevet

Jeg er over 40, med barn, jeg er ikke singel men hvis jeg hadde vært det ville jeg ønsket en mann med et ordnet liv som ikke ønsket samboerskap på en god stund.

Med ordnet liv mener jeg ryddig økonomi, avklart forhold til x'er, ingen rusproblem. Etter at jeg begynte på kvinneguiden har jeg forstått at en del menn følger instababes, det hadde vært uaktuelt med en sånn mann, så det kan nok være lurt å passe på hvordan profilen din på sosiale medier ser ut. Jeg tror jeg hadde vært skeptisk til en mann som nylig hadde vært på tinder ettersom det virker så desperat og jeg orker ikke en mann som stadig søker bekreftelse.

Utseende kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om så lenge han ikke var sykelig overvektig.

Maks 10 år eldre enn meg da jeg ikke hadde ønsket å ta på meg pleieoppdrag øyeblikket jeg blir pensjonert.

Anonymkode: 5614f...e6b

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, egentlig ikke.

Skrevet

et must er store barn, fast jobb, ferdig med tidligere forhold, prioritere tid med meg, og ikke impotent😁

• Liker 3
Gjest Witch24
Skrevet

Nå er ikke jeg over 40, men 35 og er singel. Trives med å være alenemor og eier både leilighet og bil. Er ikke Interessert å treffe noen nå, men hvis jeg etterhvert blir det er det noen kriterier som skal være på plass;

- han har eget bosted, ikke så veldig langt unna meg

- forsørger seg selv

- at han har egne barn er helt ok, da jeg ikke vil ha flere

- vanlig aktivitetsnivå, selv trener jeg tkd 2-3 ganger i uka, pluss noe gym...

- utseende trenger ikke å være glansbilde, men en vinnende personlighet er viktig

- et pluss hvis han liker gaming og er glad i å tegne 

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tulling.

• Liker 5
Skrevet

En ting som kunne vært interessant å høre om er om preferansene på menn har endra seg for damer 40+ i forhold til da de var yngre 🤔

Kanskje det er andre egenskaper som er viktige enn før? 

Anonymkode: 5e4a1...c34

Skrevet

Ikke A4, men med det meste på stell likevel. Må være kreativ og/eller samfunnsengasjert. Normal kropp og utseende - er absolutt dealbreaker med en som er veldig opptatt av materielle verdier, merkeklær og det å ha et høyt forbruk og sjukelig opptatt av trening og utseende. Må elske en god diskusjon om verden, politikk, bøker, musikk, og ha en sammenfallende huumoristisk sans. Stort pluss om man har gjennomgått svårigheter i livet og kommet med humoristisk sans og forsterket empati for vanskeligstilte.

Jeg har en sånn mann. Blir det slutt holder jeg meg singel.  Har alltid likt sånne menn! Min første kjæreste var en samfunnsengasjert musiker på Blindern som gikk i klærne sine til de datt fra hverandre. Min nåværende (og forhåpentligvis siste) kjæreste er litt mer ordentlig i klesveien, men jobber i et kreativt yrke og nokså samfunnsengasjert. 

Anonymkode: 3b3d0...4b4

• Liker 2
Skrevet

Mine kriterier har endret seg mye. Gjennomgående handler det mye om barn/ikke barn før, nå er det alder på barna, de må være store. Tenåringer +... Nå vil jeg tilbringe mer tid med han, det var ikke nøye før. At han ikke feirer jul/påske med x grunnet barna. (Fordi barna må være store) og han må ta vare på seg selv. Og ha lik interesse for meg, som jeg har for han, altså ingen vinglepetter🤔

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Single kvinner over 40 blir bare fremstilt på denne måten. Betyr ikke at det er sant. 

Anonymkode: 61c46...444

• Liker 3
Skrevet

Jeg er i 40 årene, singel og med 2 barn, yngste 13 år og eldste 19 år. Jeg ønsker en mann som enten har store barn, eller ikke har barn. Han må akseptere å være særboere i en del år. Spesielt hvis vi begge har tenåringer. Så har jeg ikke lyst til å flytte sammen da, da kan vi jo fint vente til de er voksne.

Og utseende spiller ikke så stor rolle, nå er jo personlighet viktig. Og da og finne en som liker og ønsker det samme som meg for framtiden. Han må kunne forsørge seg selv. 

Anonymkode: 6d8c6...fc7

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Alder bør være fra 40-rett over 50.
Han bør ha forholdsvis store barn eller ingen barn.

Han må være glad i jobben sin og ha orden i økonomien sin.

Jeg liker å gå turer og trener endel.Så en sofagris hadde vært uaktuelt.Må ha en som liker å bevege seg litt.
Han må gjerne være glad i å reise.Enten på hyttetur,byturer eller til varmere strøk😊

Siden jeg har barn som bor fulltid hos meg så bør han bo i nærheten av meg.

Skrevet

Jeg ville egentlig også ha en uten, eller med store barn, men nå ser det ut som jeg faller for en fyr som har barn i bhg og begynnelsen av barneskolen. Helt feil! Men hva søren gjør man! Jeg liker barn i alle aldre, det jeg er redd for er å skulle bli låst til mannen fordi jeg blir glad i barna hans. Etter å ha brukt lang tid ut av et ekteskap pga barn, så vil jeg ikke bli sittende fast på nytt pga noe som helst, hverken barn eller materielle ting. Derfor vil jeg også helt klart være særbo!

Anonymkode: 6d459...cc8

• Liker 1
Skrevet

Meg over, jeg glemte å svare på resten!😂

Stor pikk er ikke på lista over det jeg ser etter, nei! Derimot sjarm, personlighet og humor! Og at han har en lidenskap, ikke bare eksisterer. Kraftig overvektig er ikke innafor, da jeg selv trener ganske mye og er fit, men han trenger heller ikke ha noen fantastisk kropp! Livsstilen er viktigere enn utseendet, en som bare ligger i sofaen og spiser drittmat er usexy uansett hvor lite det skulle påvirke utseendet hans. Heller en småtjukk fyr som holder seg i form!

Men positivt syn på livet og humor er helt øverst på lista!

Anonymkode: 6d459...cc8

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal være så ærlig å si at det er ikke noe minus, men ikke avgjørende. Men han bør være rimelig potent, ja. Derfor foretrekker jeg yngre menn nå.  

Skrevet

Fyller snart 40.

Ser etter en mann som ønsker barn, evt godtar at jeg har et barn hvis det blir til at jeg får aleine før mann. 

Ellers går det mye på kjemi og humor. Hunk eller kosebamse er ett fett så lenge han ikke er deprimert og kuken står iblant, og han ikke blir svett opp ei trapp. Gjerne en mann som jobber med mennesker og er litt intuitiv, og spiser både gulrot og sjokolade. 

Et pluss om han eksperimenterer seksuelt.

Gullstjerne om han kan diskutere ulike forhold i samfunnet. 

Ønsker: Kan lage mat, kan synge, har deilig hud, kan snakke rett fra levra.

21 things I want in a lover av Alanis Morisette.

Han jeg dater nå har mye av dette, men vi har ikke snakka om barn og framtid ennå.

Anonymkode: 12045...cd9

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller yngre kvinner.

Anonymkode: 426ef...128

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...