AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #41 Skrevet 4. desember 2019 22 hours ago, AnonymBruker said: Tja. Du har vel også hørt hva som skjeddd med den norske og den danske jenta på tur i Marokko i fjor? Hadde ikke akkurat invitert hjem en marokkansk mann Anonymkode: c8ede...8f5 Du har vell hørt hva som skjedde i Norge i går? https://www.nrk.no/finnmark/mann-i-30-arene-pagrepet-etter-knivdrap-i-lakselv-1.14807182 Hadde ikke akkurat invitert hjem en norsk mann. Anonymkode: 963ff...aef 4
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #42 Skrevet 4. desember 2019 10 timer siden, Trolltunge skrev: Dette skiller marokkanere/muslimer fra nordmenn på hvilken måte? Menn, uansett fra hvilken kultur, har forhåpentligvis helst sex med kvinner som er villige til å ha sex med dem. Men ser du ikke forskjellen. ? Når kvinner fra disse kulturene ikke kan ligge rundt med hvem som helst er det fordi de må ha ærbarhet og være jomfruer. Mens mennene fordi de er menn kan ha sex med vantro horer som de forakter fordi de er promiskuøse skitne og mindre verdifull . Men ved å ligge med disse mennene så støtter og forsterker du i din naivitet disse mennene i deres syn på egne kvinner som hellige og rene og de vestlige norske kvinner som urene skitne horer. Det er ikke en klok handling å gjøre. Anonymkode: 15ae4...643 4
Horten Market Skrevet 4. desember 2019 #43 Skrevet 4. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har vell hørt hva som skjedde i Norge i går? https://www.nrk.no/finnmark/mann-i-30-arene-pagrepet-etter-knivdrap-i-lakselv-1.14807182 Hadde ikke akkurat invitert hjem en norsk mann. Anonymkode: 963ff...aef Er nok best at du holder deg alene innendørs, ja, hvis du har så store vansker med å forstå når generalisering er riktig og når det er feil. Vestlig kultur er den høyeste sivilisasjon mennesket har etablert i historien. Av dette følger at andre kulturer er laverestående. Dette innebærer alltid mindre individuell frihet for andre enn herskerklassen, og i muslimsk kultur er aldri kvinner i denne posisjonen. At kvinner blir undertrykket i muslimske kulturer, er en gyldig generalisering. 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #44 Skrevet 4. desember 2019 30 minutter siden, Horten Market said: Er nok best at du holder deg alene innendørs, ja, hvis du har så store vansker med å forstå når generalisering er riktig og når det er feil. Vestlig kultur er den høyeste sivilisasjon mennesket har etablert i historien. Av dette følger at andre kulturer er laverestående. Dette innebærer alltid mindre individuell frihet for andre enn herskerklassen, og i muslimsk kultur er aldri kvinner i denne posisjonen. At kvinner blir undertrykket i muslimske kulturer, er en gyldig generalisering. Wow... Anonymkode: 963ff...aef 2
Trolltunge Skrevet 4. desember 2019 #45 Skrevet 4. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men ser du ikke forskjellen. ? Når kvinner fra disse kulturene ikke kan ligge rundt med hvem som helst er det fordi de må ha ærbarhet og være jomfruer. Mens mennene fordi de er menn kan ha sex med vantro horer som de forakter fordi de er promiskuøse skitne og mindre verdifull . Men ved å ligge med disse mennene så støtter og forsterker du i din naivitet disse mennene i deres syn på egne kvinner som hellige og rene og de vestlige norske kvinner som urene skitne horer. Det er ikke en klok handling å gjøre. Anonymkode: 15ae4...643 Nei jeg ser dessverre ikke forskjellen. Hadde det ennå vært slik at vi kvinner bare kunne styre unna menn fra muslimske kulturer for å slippe å bli slutshamet hadde det vært fantastisk, men det er et utbredt fenomen at også helnorske menn slutshamer kvinner. Til og med helnorske kvinner slutshamer norske medsøstre.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #46 Skrevet 4. desember 2019 På 3.12.2019 den 13.02, AnonymBruker skrev: Tja. Du har vel også hørt hva som skjeddd med den norske og den danske jenta på tur i Marokko i fjor? Hadde ikke akkurat invitert hjem en marokkansk mann Anonymkode: c8ede...8f5 Tja. Du har vel også hørt hva som skjedde med Janne som ble funnet på bunnen av Glomma i fjor? Hadde ikke akkurat invitert hjem en norsk mann Evner du å forstå hvor utrolig idiotisk innlegget ditt er? Anonymkode: faa6d...15f 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #47 Skrevet 4. desember 2019 On 12/2/2019 at 7:27 PM, AnonymBruker said: Noen som har prøvd?? Har det vært god sex? Stemmer det at mange av dem er veldig romantiske? Anonymkode: afde9...6fd Styr unna! De er enkle, udannende, tar ikke kvinner på alvor, de er liksom-romantiske (har en baktanke med det), men helt ok sex. Det er min erfaring, men jeg har selvsagt ikke vært bortpå alle marokanske menn. Anonymkode: 7076e...34d 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #48 Skrevet 4. desember 2019 Når skal norske damer innse og lære seg at menn fra slike kulturer bare ser ned på dem og bruker de som tidsfordriv og ALDRI kommer til å gifte seg med dem! Anonymkode: 8652b...fe1 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #49 Skrevet 4. desember 2019 16 hours ago, AnonymBruker said: Off så mye negativt.. Han vet vi kanskje bare blir venner. Og han godtar det. Mye pga aldersforskjell. Han er 19. Jeg 34. Det har jeg problemer med. Men han er veldig moden. Det merker jeg. Han har kontakt med foreldrene på tross av alt som har hendt. Men veldig lite. Ts Anonymkode: afde9...6fd ok TS er stokk dum og beyond saving Anonymkode: 8652b...fe1 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #50 Skrevet 4. desember 2019 På 2.12.2019 den 19.27, AnonymBruker skrev: Noen som har prøvd?? Har det vært god sex? Stemmer det at mange av dem er veldig romantiske? Anonymkode: afde9...6fd Hvilken by er han fra? Anonymkode: 17b64...0af
Horten Market Skrevet 4. desember 2019 #51 Skrevet 4. desember 2019 Denne tråden er vel et talende eksempel på, eh ..., kognitive forskjeller mellom kvinner og menn.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #52 Skrevet 4. desember 2019 4 minutter siden, Horten Market said: Denne tråden er vel et talende eksempel på, eh ..., kognitive forskjeller mellom kvinner og menn. Anonymkode: 562a4...a16 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #53 Skrevet 4. desember 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Om du går for dette vil du få høre mye negativt. Fra mange vil det være rene fordommer, fordi han kommer fra et muslimsk land og en kultur de uansett er skeptiske til. Uten å kjenne verken land eller kulturen. Jeg elsker landet, jeg kjenner kulturen godt og regner Marokko som mitt andre hjemland. Jeg har bodd der også, og har planer om å bo der mye når jeg blir pensjonist. Jeg håper derfor at du ikke tar mine råd som generelle fordommer, uten egentlig kunnskap bak. Bakgrunnen for mine råd er at på dette feltet kjenner jeg landet og kulturen FOR godt til å la være å be kvinner stoppe seg selv i å gjøre noe som kun vil føre til problemer for dem. I landet jeg elsker er det mye fattigdom og problemer også. Såpass at jeg forstår hvor desperat mange mennesker der kan være etter å få en bedre sjanse i Europa eller USA. Jeg klarer ikke å fordømme dem fra å drømme om et bedre liv med bedre muligheter. Akkurat som jeg ikke klarer å fordømme unge asiatiske kvinner for å "ofre" seg selv til eldre menn for en bedre sjanse for seg og sin familie. Jeg er likevel kvinne, og det gjør meg vondt hver gang jeg treffer eller hører om kvinner som tror de har truffet den store kjærligheten, og så vet jeg at det har de ikke, og at de blir lurt på verste måte. Gir hjerte og sjel, penger og livet sitt, til menn som for en tid selger dem "kjærlighet". Som kvinne selv vet jeg hvor vondt det ville ha gjort å bli lurt slik, og jeg gremmes, skammens som menneske, når jeg hører og ser dette spillet. Det finnes de kvinner som går inn i det med åpne øyne. De vet at det er et spill, og at de blir forlatt, men synes tiden de får oppmerksomheten og "kjærlighet" er verdt det likevel. Kanskje synes de ikke selv bedre om seg selv enn at de tar til takke. Kanskje er de så bevisst på at uten dette spillet ville de ikke ha sjansen på en så flott mann, og de er like kyniske tilbake som han er. De får sex og har en kjæreste/ektemann, så lenge det varer. Det synes de kanskje er verdt det. De fleste kvinner er imidlertid ikke slik. De fleste klarer å lure seg selv til at det virkelig er kjærlighet. De ønsker å tro det så inderlig at de tror det. Jeg HATER å oppleve gleden og forelskelsen i øynene deres, og vite at der vil det synes smerte og fortvilelse senere. Jeg HATER å høre historiene til menn i situasjonen, der de spøker om å lukke øynene og fantasere om andre mens de har sex med kvinner som tror at de er elsket, eller at det er best å gjøre det bakfra "for å slippe gammelkvinneånde". Jeg HATER å høre om kvinner som omtales som papir, og hvor alle vet, unntatt kvinnen, at det er et spill. At mannen kanskje ikke engang liker henne, verken av utseende eller personlighet. Da skammer jeg meg over kulturen jeg også elsker, og HATER at fattigdom og fortvilelse fører til at menn og kvinner føler det nødvendig å spille slike spill, med hjertet til andre. La oss være ærlige! Uten fattigdom og fortvilelse er det særdeles få unge kvinner som frivillig ville ha valgt langt eldre menn, og uten fattigdom og fortvilelse hadde en 19 år gammel gutt gjerne hatt sex med kvinner på 34 år, men særdeles få ville vært seriøs angående en så voksen kvinne. Begge deler hender en sjelden gang av kjærlighet, men det hender urealistisk ofte, på grunn av at fattigdom og fortvilelse er driveren og motivasjon for det. Ikke kjærlighet! Ikke lur deg selv! Ikke vær en av de kvinner som reiser til Marokko med stjerner i øynene, for så å bli omtalt og behandlet dårlig. Kanskje bare bak ryggen din, men det er ikke ok. Du søker kjærlighet, han søker en bedre fremtid. Du vet ikke din kostnad ved det, og det vet faktisk ikke han heller. Mennene som går for dette er nøyaktig like drømmende og naive i forhold til hvor enkelt og fint livet vil bli, bare de kommer seg til Europa som kvinnene er drømmende og naive i forhold til hvilket fantastisk liv de kan få sammen. Tro meg, virkeligheten slår inn i både menn og kvinner i denne situasjonen. Å gi opp sitt land, sin hverdag, måten man er vant til å leve på er tungt nok om det faktisk er ekte og brennende kjærlighet som medfører en så dramatisk endring. Når det ikke engang er virkelig brennende kjærlighet bak, men urealistiske forventninger, så brister som regel begges drømmer på en stygg måte. Det har tatt meg mange år å tilpasse meg og lære meg deres kultur og levesett. Det har tatt meg år å finne balansen mellom at jeg er en norsk kvinne (noe som medfører tankesett og behov jeg ikke evner å endre på, om jeg forsøker aldri så hardt) og det å likevel fungere i min manns kultur. Min mann var heldigvis godt tilvendt Norges før jeg traff ham, for det er enda vanskeligere for marokkanere å tilpasse seg norsk kultur. For min del er behovet å sette grenser, så jeg får nødvendig alenetid. Vi nordmenn er ikke vant til å ha mennesker tett på oss 24/7 nærmest, eller at hele slekten er nær familie, stadig tett på, blir gjerne værende på besøk i flere dager, at det forventes å være sosial med naboer og at alle er opplyste om ditt liv og svært personlige. Likevel, det kan løses ved å trekke seg unna litt. Skape seg nødvendig rom og privatliv. Det er langt vanskeligere overgang andre veien. Fra å leve i en kultur der man er vant til å ha mennesker rundt seg hele tiden, at det skjer noe hele tiden og at alle er interessert i hva du driver med, og å slå av en prat, til å føle seg ENSOM. Ingen storfamilie som kommer innom og blir noen dager. Naboer hilser kanskje knapt. I starten kan de ikke språket engang, og vår måte å trives på, på skole og så gå hjem til seg selv og stillhet, det er for dem som å bli levende begravet i ensomhet. At de lever uten liv. Det er mye enklere for oss nordmenn, med våre behov, å klare å finne måter å få disse behovene dekket på i deres kultur, fordi det bare går på å selv skape mulighet til å få ro, enn det er for dem å tilpasse seg livet her, for det krever andre som ser deres behov, og er villig til å møte det. De kan ikke kreve at naboen skal bli imøtekommende og interessert i å prate eller komme inn på kaffe og mat. De kan forsøke, men vi er nordmenn, og de vil bli skuffet over avvisning så mange ganger at de vil lære å slutte med å forsøke lenge før de slutter med å føle at livet her er vanskelig og ensomt. Når de da har trodd sterkt på at alt ville bli så fint, bra og lett, bare de kom seg til Europa, er skuffelsen over hvor vanskelig livet her føles også desto tøffere å takle. Selv ikke når det er ekte kjærlighet er dette enkelt. Uten ekte kjærlighet er det så vanskelig at drømmen ofte blir et mareritt. Også for kvinnen som må takle hvor vanskelig det er for ham. Egentlig nesten for utfordrende selv om det er ekte kjærlighet i starten. Det skal rimelig sterk kjærlighet til for å tåle det sjokket denne overgangen er. Savnet etter alle kjente og kjære, fortvilelsen over å være så ensom, tomheten ved hvor lite LIV det er i vårt dagligliv. Slikt kan knuse selv sterk kjærlighet. Uten egentlig kjærlighet, men kun motivert av å komme seg til Europa og "det enkle liv, fullt av gode muligheter", sier det seg selv at det neppe blir rosa skyer. Mer sannsynlig er det at kvinnen blir søppelbøtte for hvor vanskelig det er, for hans selvforakt i det å ha følt det så nødvendig å "selge seg", og for all frustrasjon over at det å komme til Europa ikke levde opp til forventningene. Hadde du truffet en marokkansk mann her i Norge, som allerede hadde papirer på lovlig opphold, og som allerede hadde tilpasset seg livet her, så hadde jeg gitt tommel opp, skrevet om alt det fantastiske hans land og kultur kan tilføre deg, og jeg hadde bedt deg om å legge fordommer til side og bli kjent med den mannen og hans verdier. At du ikke måtte tro blindt på at marokkanere er kvinneundertrykkende, voldelige eller all den skremselspropaganda som finnes, oftest fra mennesker som verken kjenner landet eller kulturen. Det er ikke tilfellet i din situasjon, og om jeg virker negativ er det fordi jeg har sett og hørt for mye. Jeg vet for mye, har levd for tett på det i snart to tiår, til å ikke advare kvinner mot slikt. Ikke vær en av de naive som settes fast i slikt spill. Du vil bli ulykkelig, garantert, og han vil også bli det, uansett hvor mye han tror at dette er veien til lykke. Skal du gå for en marokkansk mann bør han allerede bo i Norge. Noen andre må ha tatt dritten ved tiden det tok ham å bli vant til å leve her, og lære seg å takle det. Går du denne veien går du den opp for en annen kvinnes lykke. Kone nr 2 kan han velge av kjærlighet, og hun trenger ikke å lide seg gjennom at han vil hate å leve her noen år, for han vil allerede være gjennom det. (Med mindre han er en av dem som går under i dette. Aldri klarer å takle det.) Er han fra en konservative og litt gammeldags familie er kone nr 2 mest sannsynlig marokkansk selv. Er han fra liberal familie er kone nr 2 gjerne også norsk. Å importere en marokkansk mann, og være kone nr 1, er et sjansespill hvor oddsen til å vinne er så dårlig at jeg aldri hadde tatt sjansen. Negativ... ja jeg er dessverre ytterst negativ. Er du nysgjerrig på hvordan marokkanske menn er i senga, så ha for all del sex med en. Kjør på! DETTE opplegget med ham du har blitt kjent med, eller tilsvarende, styr unna om du har gode ønsker for fremtiden og ønsker deg selv godt. Hadde jeg bare visst om ett eneste eksempel på at slikt fikk lykkelig utfall hadde jeg vært mer enn villig til å være positiv. Si at det er mulig at slikt ender opp med lykke. Jeg kjenner ikke ett eneste eksempel på at slikt ble varig lykke. Ikke ett på nesten 20 år med dette tett på meg. Beklager, jeg tror ikke at en 19 årig gutt og en 34 år gammel kvinne slår den oddsen. Tror du virkelig det selv? Om du er 100% ærlig med deg selv, tror du virkelig på det? Anonymkode: 31139...7d4 Utrolig bra beskrevet! Disse mennene som gifter seg med " papirer", hvordan blir de sett på av omgivelsene i Marokko? Tror mennesker i Marokko at pengene kommer dalende fra oven i Europa, uten at de trenger å arbeide for det? Anonymkode: f20e4...c31 3
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #54 Skrevet 4. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Når skal norske damer innse og lære seg at menn fra slike kulturer bare ser ned på dem og bruker de som tidsfordriv og ALDRI kommer til å gifte seg med dem! Anonymkode: 8652b...fe1 Akkurat som norske menn, med andre ord. Anonymkode: 963ff...aef 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #55 Skrevet 4. desember 2019 2 timer siden, Trolltunge skrev: Nei jeg ser dessverre ikke forskjellen. Hadde det ennå vært slik at vi kvinner bare kunne styre unna menn fra muslimske kulturer for å slippe å bli slutshamet hadde det vært fantastisk, men det er et utbredt fenomen at også helnorske menn slutshamer kvinner. Til og med helnorske kvinner slutshamer norske medsøstre. Ja det er riktig å slutshame når promiskuøsiteten er en fare for sine omgivelser og sprer smitte og sykdommer overalt slik at det blir en epidemi av kjønnsykdommer. Noen grenser er virkelig nødvendige å ha for å bevare både helse og sin psykiske selv respekt. Anonymkode: 15ae4...643
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #56 Skrevet 4. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er riktig å slutshame når promiskuøsiteten er en fare for sine omgivelser og sprer smitte og sykdommer overalt slik at det blir en epidemi av kjønnsykdommer. Noen grenser er virkelig nødvendige å ha for å bevare både helse og sin psykiske selv respekt. Anonymkode: 15ae4...643 Promiskuøse mennesker er folk som ødelegger så mange med sin hensynsløse adferd ovenfor andre mennesker ved å misbruke andres kropper til egen nytelse uten tanker på hvem de sårer. Det kan være tilfeldige personer som de ser seg ut og later som de er interesserte i for noe mer for mens de kun er ute etter sex for egen nytelse og egen bekreftelse på hvor "attraktive" og intelligente de er som kan "lure" så mange til sex. Jeg slutshamer slike egoister med god samvittighet. Enten du er kvinne eller mann. Det er stort sett kyniske mennesker som holde på slik og som kun tenker på seg selv og som driter i andre, mens de er snare til å skrike ut og gjør seg selv til offer for slutshaming om noen påpeker deres kalde og hensynsløse adferd ved misbruk av andres seksualitet. Nei finn dere heller likesinnede sluts å ha slik kald mekanisk og menigsløs sex med. Det er nok av sex apper som dere kan boltre dere, og slutt å lure og bedra andre som ikke er like følelses kald som dere. Kropp og sjel henger sammen. Dere sårer og ødelegger for normale folk når dere kun bruker dem for sex. I tillegg til å ødelegge rykte for andre kvinner når vi møter muslimer. Anonymkode: 15ae4...643 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #57 Skrevet 4. desember 2019 Jeg har ikke hatt sex med en marokkaner, men jeg kjenner flere marokkanske menn (både i Norge og i Marokko pga min søster har vært gift med en i snart 15 år). Ser ingen forskjeller på hennes mann og innfødte nordmenn. Noen av hans marokkanske slektninger/ venner er kanskje litt mer direkte i sin væremåte, man slipper å lure på om de er på sjekkern Det har aldri vært noe problem at jeg har vært uinteressert. Aldri opplevd noe negativt. Anonymkode: 375eb...184 1
Trolltunge Skrevet 4. desember 2019 #58 Skrevet 4. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men ser du ikke forskjellen. ? Når kvinner fra disse kulturene ikke kan ligge rundt med hvem som helst er det fordi de må ha ærbarhet og være jomfruer. Mens mennene fordi de er menn kan ha sex med vantro horer som de forakter fordi de er promiskuøse skitne og mindre verdifull . Men ved å ligge med disse mennene så støtter og forsterker du i din naivitet disse mennene i deres syn på egne kvinner som hellige og rene og de vestlige norske kvinner som urene skitne horer. Det er ikke en klok handling å gjøre. Anonymkode: 15ae4...643 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja det er riktig å slutshame når promiskuøsiteten er en fare for sine omgivelser og sprer smitte og sykdommer overalt slik at det blir en epidemi av kjønnsykdommer. Noen grenser er virkelig nødvendige å ha for å bevare både helse og sin psykiske selv respekt. Anonymkode: 15ae4...643 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Promiskuøse mennesker er folk som ødelegger så mange med sin hensynsløse adferd ovenfor andre mennesker ved å misbruke andres kropper til egen nytelse uten tanker på hvem de sårer. Det kan være tilfeldige personer som de ser seg ut og later som de er interesserte i for noe mer for mens de kun er ute etter sex for egen nytelse og egen bekreftelse på hvor "attraktive" og intelligente de er som kan "lure" så mange til sex. Jeg slutshamer slike egoister med god samvittighet. Enten du er kvinne eller mann. Det er stort sett kyniske mennesker som holde på slik og som kun tenker på seg selv og som driter i andre, mens de er snare til å skrike ut og gjør seg selv til offer for slutshaming om noen påpeker deres kalde og hensynsløse adferd ved misbruk av andres seksualitet. Nei finn dere heller likesinnede sluts å ha slik kald mekanisk og menigsløs sex med. Det er nok av sex apper som dere kan boltre dere, og slutt å lure og bedra andre som ikke er like følelses kald som dere. Kropp og sjel henger sammen. Dere sårer og ødelegger for normale folk når dere kun bruker dem for sex. I tillegg til å ødelegge rykte for andre kvinner når vi møter muslimer. Anonymkode: 15ae4...643 OH MY GOD!!!!! Måtte lese dine innlegg et par ganger, for det er nesten som jeg ikke tror mine egne øyne. Du beskylder muslimske menn for å ha hvilken holdning hva sa du????????????? Er ikke dette et regelrett vanvittig eksempel på å se flisen i andres øyne, men ikke bjelken i egen, så vet ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #59 Skrevet 4. desember 2019 On 12/3/2019 at 12:32 PM, AnonymBruker said: Oisann, her var det mange fordommer. Jeg nærmer meg 20 år sammen med en marokkansk mann, men siden jeg kun har hatt sex med denne marokkanske mannen kan jeg ikke si noe om hvordan marokkanERE er i senga. Det jeg kan si noe om er hvordan synet på seksualitet er i Marokko. Marokkanske menn er veldig stolte av sine varmblodige kvinner, og kvinnelig seksualitet er det stor positivitet til. Omskjæring av kvinner er fysj og fy, fullstendig uforståelig for marokkanere generelt. Det er også en åpenhet rundt sex og lyst som vippet meg av pinnen de første årene jeg reiste til Marokko. Det er en del som mener at sex hører ekteskapet til, men det regnes som en svært viktig del av ekteskapet, og hver torsdag og fredag er offentlige hammam fulle av kvinner som vasker seg, barberer seg intimt og et stemmesurr av kvinner som gleder seg til helgen, hvor mannen forhåpentligvis har tid og krefter til å ha sex. Det søkes forventningsfullt om hvor mange ganger de satser på sex, de dagene mannen har fri, eller iallefall kortere arbeidsdager. Jeg forventet rett og slett ikke at det i en muslimsk kultur er STØRRE åpenhet og naturlig holdning til sex og lyst enn det er her i Norge, men det er det. Også andre arenaer er det ganske vanlig med direkte hentydninger /oppmuntringer til sex. Min svigermor kan si til sin sønn "Nå tar jeg ungene, så tar du med deg din kone og lager en til." Om han svarer at jeg ikke ønsker flere kan hun si "Du vet hvordan det gjøres sønn, kanskje hun bare trenger litt ekstra inspirasjon til å miste hodet i øyeblikket." Så ler hun godt. Min svigermor er ikke et for ufint eller perverst mennesker, hun er bare en helt vanlig marokkansk kvinner, med deres naturlige åpne holdninger til slikt. Det er klart at disse holdninger også preger menn. De er en del av det samme. Å være en god elsker regner de som viktig, for å kunne ivareta de varmblodige kvinnene sine, som de er stolte av. Om alle er gode elskere kan jeg ikke svare på, men de ønsker iallefall å være det, og det er et godt steg på veien. Å bli kalt dårlig i senga er en stor skam. Det er de redd for. Det å ikke kunne tilfredsstille sin kvinne i senga, og at det blir sagt høyt, det tror jeg mange marokkanere frykter mer enn å miste jobb og hus. Så åpent som sex snakkes om er det også stor fare for at slikt ville komme ut. Marokkanere er veldig direkte angående det meste egentlig, og ikke spesielt fintfølende. Er du stygg får du høre det, er du feit får du høre det og er du en dårlig elsker er det stor sjanse for at noen får høre det. Siden de ikke er så nøye på å holde en krangel mellom mann og kone privat kan man til og med risikere at dette luftes høyt og tydelig med hele slekten tilstede. Anonymkode: 31139...7d4 Er så glad for at du ok deg tid til å skrive denne! utrolig viktig og bra sagt. Anonymkode: 446f0...323 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2019 #60 Skrevet 4. desember 2019 Jeg var sammen med en marrokaner for ca 1år siden nå han var en hyggelig mann som tokk vare på meg og var veldig god i senga! Anonymkode: bed8d...caf 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå