AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Skrevet 2. desember 2019 Noen som har prøvd?? Har det vært god sex? Stemmer det at mange av dem er veldig romantiske? Anonymkode: afde9...6fd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #2 Skrevet 2. desember 2019 Hvor er Marroco? En plass? Eller mener du Marokko? Anonymkode: 77e7c...bab 11
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Skrevet 2. desember 2019 Marokko👍 takk. Anonymkode: afde9...6fd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #4 Skrevet 2. desember 2019 Han jeg traff for mange år siden, men ikke hadde sex med var en type som hadde ny dame hver helg, så følte avsky for å være en blant mange han skulle feie over. Anonymkode: 87ba2...267 5
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #5 Skrevet 2. desember 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han jeg traff for mange år siden, men ikke hadde sex med var en type som hadde ny dame hver helg, så følte avsky for å være en blant mange han skulle feie over. Anonymkode: 87ba2...267 Det skjønner jeg godt. Ts Anonymkode: afde9...6fd
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Skrevet 2. desember 2019 De syns norske kvinner er sluts. Anonymkode: a5ed6...d54 12 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #7 Skrevet 2. desember 2019 De er veldig romantiske, til over helga. Anonymkode: 8783c...074 10
ntrane Skrevet 3. desember 2019 #8 Skrevet 3. desember 2019 De er jo noen skikkelige hodejegere på skandinaviske kvinner Nei holder meg nok unna 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #9 Skrevet 3. desember 2019 Utfra kommentarer her tror jeg ingen i denne tråden har vært noe særlig i Marokko, eller med marokkanske menn. Anonymkode: 51ba6...885 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #10 Skrevet 3. desember 2019 2 timer siden, ntrane skrev: De er jo noen skikkelige hodejegere på skandinaviske kvinner Å? Rekrutterer de folk til lederstillinger? Eventuelt kutter hodet av damene og putter hodet på en liten pinne for å tørke det? Anonymkode: 59926...bcb 7
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #11 Skrevet 3. desember 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: De syns norske kvinner er sluts. Anonymkode: a5ed6...d54 Store deler av verden syntes det men her heter det frigjort.🤣 Anonymkode: 1716b...b72 3
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #13 Skrevet 3. desember 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Å? Rekrutterer de folk til lederstillinger? Eventuelt kutter hodet av damene og putter hodet på en liten pinne for å tørke det? Anonymkode: 59926...bcb Veeeeel, det er vel ikke så veldig lenge siden det var en sak med ei norsk og ei dansk dame på tur i Marokko. Deres tur endte dessverre ikke så veldig langt unna virkeligheten du tegner nederst der. Anonymkode: 6cff3...4d7 10
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #14 Skrevet 3. desember 2019 Er du etnisk norsk, hold deg til skandinaver. Anonymkode: 2ddff...3b8 9
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #15 Skrevet 3. desember 2019 Det er selvfølgelig helt umulig å svare på.. Det er like store individuelle forskjeller mellom to Marokanere som mellom to nordmenn. Anonymkode: 963ff...aef 4
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #16 Skrevet 3. desember 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Er du etnisk norsk, hold deg til skandinaver. Anonymkode: 2ddff...3b8 Rasist? Anonymkode: 963ff...aef
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #17 Skrevet 3. desember 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Å? Rekrutterer de folk til lederstillinger? Eventuelt kutter hodet av damene og putter hodet på en liten pinne for å tørke det? Anonymkode: 59926...bcb Det siste er ikke så langt unna sannheten. Anonymkode: c4afb...da2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #18 Skrevet 3. desember 2019 I tjueåra er de fryktelig pene, og player jentene som bare det. I tredveåra har de gjerne giftet seg, er seriøse hardarbeidende familiefedre og forfaller fort utseendemessig, sammenlignet med skandinaver. De få som er single etter førti er gjerne trash, både personlighet og utseende. Kjenner mange via jobben, og hører hva de prater om, og nå generealiserer jeg vilt, det er selvsagt en hel del individuelle forskjeller. Anonymkode: 25ba1...da7 3
Horten Market Skrevet 3. desember 2019 #19 Skrevet 3. desember 2019 TS er nok en marokkansk mann. På tide å reise hjem, mister. Marokko er en kvinneundertrykkende, muslimsk voldskultur, godt dokumentert av diverse hendelser i Norge og utlandet de siste 20-30 år. Bare minner om snille og vennlige Khalid Skah, som viste seg å være ... Vel, ungene han fikk med sin norske kone måtte tvangshentes fra Marokko. I gamle dager ble alltid mor og far forespurt før sønn eller datter innledet et forhold. Det var faktisk en veldig god tradisjon. 10 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2019 #20 Skrevet 3. desember 2019 Oisann, her var det mange fordommer. Jeg nærmer meg 20 år sammen med en marokkansk mann, men siden jeg kun har hatt sex med denne marokkanske mannen kan jeg ikke si noe om hvordan marokkanERE er i senga. Det jeg kan si noe om er hvordan synet på seksualitet er i Marokko. Marokkanske menn er veldig stolte av sine varmblodige kvinner, og kvinnelig seksualitet er det stor positivitet til. Omskjæring av kvinner er fysj og fy, fullstendig uforståelig for marokkanere generelt. Det er også en åpenhet rundt sex og lyst som vippet meg av pinnen de første årene jeg reiste til Marokko. Det er en del som mener at sex hører ekteskapet til, men det regnes som en svært viktig del av ekteskapet, og hver torsdag og fredag er offentlige hammam fulle av kvinner som vasker seg, barberer seg intimt og et stemmesurr av kvinner som gleder seg til helgen, hvor mannen forhåpentligvis har tid og krefter til å ha sex. Det søkes forventningsfullt om hvor mange ganger de satser på sex, de dagene mannen har fri, eller iallefall kortere arbeidsdager. Jeg forventet rett og slett ikke at det i en muslimsk kultur er STØRRE åpenhet og naturlig holdning til sex og lyst enn det er her i Norge, men det er det. Også andre arenaer er det ganske vanlig med direkte hentydninger /oppmuntringer til sex. Min svigermor kan si til sin sønn "Nå tar jeg ungene, så tar du med deg din kone og lager en til." Om han svarer at jeg ikke ønsker flere kan hun si "Du vet hvordan det gjøres sønn, kanskje hun bare trenger litt ekstra inspirasjon til å miste hodet i øyeblikket." Så ler hun godt. Min svigermor er ikke et for ufint eller perverst mennesker, hun er bare en helt vanlig marokkansk kvinner, med deres naturlige åpne holdninger til slikt. Det er klart at disse holdninger også preger menn. De er en del av det samme. Å være en god elsker regner de som viktig, for å kunne ivareta de varmblodige kvinnene sine, som de er stolte av. Om alle er gode elskere kan jeg ikke svare på, men de ønsker iallefall å være det, og det er et godt steg på veien. Å bli kalt dårlig i senga er en stor skam. Det er de redd for. Det å ikke kunne tilfredsstille sin kvinne i senga, og at det blir sagt høyt, det tror jeg mange marokkanere frykter mer enn å miste jobb og hus. Så åpent som sex snakkes om er det også stor fare for at slikt ville komme ut. Marokkanere er veldig direkte angående det meste egentlig, og ikke spesielt fintfølende. Er du stygg får du høre det, er du feit får du høre det og er du en dårlig elsker er det stor sjanse for at noen får høre det. Siden de ikke er så nøye på å holde en krangel mellom mann og kone privat kan man til og med risikere at dette luftes høyt og tydelig med hele slekten tilstede. Anonymkode: 31139...7d4 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå