Gå til innhold

en trøst?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest my self

hvis du er en prøver og er deppa over at du ikke blir gravid og det har gått 1-2 år: ikke vær det! jeg prøvde i flere år jeg, og ble til slutt gravid! første budskap er at du ikke skal stresse for å bli gravid, og for det andre så må du prøve å ligge med rompa høyt oppe i hvertfall en halvtime til en time, kanskje sædcellene når fortere frem til målet da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra for deg at du er gravid!

Men det er ikke vitenskapelig bevist at hverken å stresse ned og ikke tenke på å bli gravid eller å ligge med bena høyt etter sex har noe nytte. Er utrolig lei av folk som er blitt gravide som kommer med så mye "gode råd" som stress ned,ikke tenk på det osv. Ikke noe pepper til deg,men det er slitsomt å høre til stadighet. Når man har prøvd i flere år tror jeg nok man har prøvd det meste,mange har vært innom hormoner og prøverør. Hadde det vært en oppskrift på å bli gravid så hadde alle klart det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette anser jeg som et innlegg under kategorien "Jeg er liten Fa.. og nå skal jeg skapen en skikkelig storm i prøver tråden".

Tror vi har kommentert slike uvitende kommentarer flere ganger her inne. Og alltid konkluderes det med at:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...