AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #1 Del Skrevet 2. desember 2019 Han er utenlandsk. Ikke det at det har noe å si, da nordmenn sikkert er like ille på sånt.. Men jeg legger mer merke til utenlandske på butikker så derfor tar jeg det med.. Jeg var 16 år, er 22 nå, men traumene ligger der enda.. Vet ikke helt hva jeg kan gjøre for å komme over det? Det fikk meg en stopper på festlivet for å si det slik. Tok ikke lang tid før jeg fikk meg kjæreste som jeg også var god venn med, og han har jeg barn med nå. Han vet historien, så vi snakker ikke om det om vi går forbi han. Blir egentlig bare en klein stillhet, og det syntes jeg er ekkelt når det også harr gptt flere år.. Det var om våren det var fest i en bygd. En gutt noen år eldre enn meg skulle ha meg med på biltur, ca 30 min fra der jeg bodde. Vi skulle på fest sa han, men han ville bare bli kjørt hjem og tydeligvis hadde han avtale med han enda eldre mannen (30?), om at jeg skulle gjøre noe med han, for at han skulle bli kjørt hjem. Jeg visste så klart ikke om det, så i løpet av bilturen bommet jeg flere røyk. Når gutten gikk av, kjørte mannen litt til så plutselig stoppet han, og var stille, sa nå har du fått mange røyk av meg, så om jeg ville bli kjørt hjem måtte jeg... Jeg nektet å sa han hørtes ut som en pedo osv, var ganske frekk men begynte å bli edru da dette var 5 om mårraen.. Han ble ganske sur Han stoppet igjen, og da låste han bilen. Egentlig husker jeg ikke super mye fra de minuttene, men jeg så på avstand at noen venner av meg kom kjørende mot retningen der vi stod, da låste mannen opp bilen (de var venner av han også), jeg kom springende ut og var på gråten og ba de kjøre meg hjem.. Jeg tenker at jeg var veldig heldig der.. Ble kjørt hjem, og de som kjørte meg skjønte ikke hva som hadde skjedd, de vet fortsatt ingenting tror jeg, eller så skjønte de det, eller trodde jeg gjorde noe frivillig. Både han og broren hans er helt like i utseende, som 2 dråper vann. Jeg var venn med broren hans før dette skjedde. Jeg sa i fylla en gang "Jeg hater broren din, han prøvde å voldta meg" til broren. Han skulle ta en prat med broren, men tror ikke han trodde på meg. Jeg ser i bakken hver gang jeg treffer på de, og så de sist nå på Black friday. De shoppet sammen og nistirret på meg. Vanvittig ubehagelig.. Håper noen har tips som kan hjelpe å bearbeide det gamle og dårlige minnet.. Jeg ble aldri voldtatt, men tenk å jeg sitter med traumer etter å nesten ha blitt voldtatt, så de som faktisk har blitt det må ha det forferdelig.. Det er vel noe man aldri kan komme over? 😥 Anonymkode: bf60a...ba1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #2 Del Skrevet 2. desember 2019 Hvis du fortsatt sliter sånn med dette, så må du få hjelp til å komme over det. Jeg ble voldtatt da jeg var 16 år, og sliter overhodet ikke med det i dag. Kunne fint ha møtt på voldtektsmannen uten noen reaksjon i dag. Var de 2 første årene det var verst. Og de 5 første årene ville jeg ikke møte på han. Anonymkode: 95b1f...c80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #3 Del Skrevet 2. desember 2019 Hvorfor ikke bare flytte fra det lille hølet med rånere som antaster kidsa? Dine unger blir jo og 16 én dag. Anonymkode: 087fd...025 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #4 Del Skrevet 2. desember 2019 Jeg synes det er vanskelig å forstå at du har slike traumer av noe som ikke hendte? De fleste har vel opplevd dårlige episoder i oppveksten barn/ungdom, men klarer fint å legge det bak seg. Jeg forstår at du sliter mye med dette og jeg synes du skal be om hjelp til å nøste opp i saken. Kanskje er det reelle problemet litt annerledes enn du tror. Anonymkode: 611a5...e73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #5 Del Skrevet 2. desember 2019 Høres rart ut at du er så preget av noe som ikke engang skjedde. Du vet jo faktisk ikke om han hadde voldtatt deg eller ikke. Regner med at du i dag ikke setter deg inn i bilen til noen du ikke kjenner. Anonymkode: 790a2...2bf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #6 Del Skrevet 2. desember 2019 Du slapp unna ved en tilfeldighet. Tenk på hvor mange jenter som ikke har sluppet unnadenne fyren. En måte å bearbeide dette på er faktisk å anmelde og fortelle politiet om hendelsen selv om det ikke fører til annet enn henleggelse. Fordi da blir polititet oppmerksom på han og kan se sammenhengen om flere jenter melder fra om samme fyr. Tanken på at du kan ha bidratt til å hjelpe andre jenter kan være en måte å bearbeide dette på. Selsvagt sammen med terapi. Og hvorfor mener du at nordmenn er like ille? Mange menn fra kvinnefiendtlige kulturer tror oppriktig ikke at de gjør noe galt, siden de mener at jenter som setter seg i en bil med en fremmed mann er en "hore" og de derfor kan "ta for seg". I mange land er det teknisk ikke mulig å voldta en hore. Bare ærbare kvinner kan bli voldtatt. Anonymkode: 35455...a52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #7 Del Skrevet 2. desember 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres rart ut at du er så preget av noe som ikke engang skjedde. Du vet jo faktisk ikke om han hadde voldtatt deg eller ikke. Regner med at du i dag ikke setter deg inn i bilen til noen du ikke kjenner. Anonymkode: 790a2...2bf Phillip Manshaus drepte ingen i moskeen. Så muslimene har da ingen grunn til å skrike opp om noe som ikke skjedde. Anonymkode: 22a23...ec3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #8 Del Skrevet 2. desember 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: En gutt noen år eldre enn meg skulle ha meg med på biltur, ca 30 min fra der jeg bodde. Vi skulle på fest sa han, men han ville bare bli kjørt hjem og tydeligvis hadde han avtale med han enda eldre mannen (30?), om at jeg skulle gjøre noe med han, for at han skulle bli kjørt hjem. Dette høres mistenkelig ut som disse grooming-gjengene i England som samarbeider om å utnytte og voldta unge sårbare jenter. Anonymkode: fd475...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2019 #9 Del Skrevet 2. desember 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres rart ut at du er så preget av noe som ikke engang skjedde. Du vet jo faktisk ikke om han hadde voldtatt deg eller ikke. Regner med at du i dag ikke setter deg inn i bilen til noen du ikke kjenner. Anonymkode: 790a2...2bf 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er vanskelig å forstå at du har slike traumer av noe som ikke hendte? De fleste har vel opplevd dårlige episoder i oppveksten barn/ungdom, men klarer fint å legge det bak seg. Jeg forstår at du sliter mye med dette og jeg synes du skal be om hjelp til å nøste opp i saken. Kanskje er det reelle problemet litt annerledes enn du tror. Anonymkode: 611a5...e73 Jeg har opplevd flere ting som har vært "nære på". Og feks søsteren min var like ved å se en som hadde prøvd å ta selvmord ved å skyte seg selv. Hun stoppet like før pga dårlig magefølelse. Venninna hennes var helsepersonell og så han faktisk, da hu løp for å finne han og hjelpe. Hvem sleit mest etterpå? Søsteren min. Folk er anlagt forskjellig, noen har en sterkere psykeenn andre. Det er ikke noe man har valgt. Ja, det kan høres rart ut at noe man ikke har opplevd i "full grad" kan gjøre sånn virkning. Men tenk feks på de som har vært flyktninger. Noen ender opp med PTSD og annet, mens andre "reiser seg fra gjørma" og blir suksessfulle gründere osv. Anonymkode: 1371e...c83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå