AnonymBruker Skrevet 7. desember 2019 #21 Del Skrevet 7. desember 2019 På 2.12.2019 den 19.17, AnonymBruker skrev: Jeg svarte jo riktig. Er lov å tenke før man får x-antall barn. Det er svært belastende for kroppen å gå gravid, samt å føde. Det vet jeg alt om 🙂 Jeg var godt trent før(nå også) jeg ble gravid, så for min del synes det knappt på kroppen, vaginal fødsel 2 ganger uten mye revning. Anonymkode: ba9bd...a9c Føler du deg bedre nå? Nå som du har fått understreket at A, du var jo så godt trent før svangerskapet og B) Du er fortsatt godt trent og det syns knapt på kroppen at du har fått barn? Ikke revnet du heller. Underforstått: Andre som opplever endring i kropp og revning er dessverre ikke så godt trent. Det er den beskjeden mange oppfatter fra innlegget ditt. Det er mange som er godt trent både før og etter fødsel, men som likevel ender opp med en mage full av løshud. Se på Jørgine. Hvordan kroppen blir etter graviditet og fødsel vet man svært lite om. Det har med arv og gener å gjøre. Noen har bra med elastisitet i huden, dette påvirkes ikke av trening og har man bra med elastisitet drar magehuden seg greit sammen. Andre har ikke så mye elastisitet og ender med løs hud. Andre sitter igjen med en uendret kropp, men med et underliv som kanskje ikke henger så pent sammen fordi det ble komplikasjoner under fødselen og barnet satte seg fast og måtte dras ut kjapt med tang. Om man tenker på alle disse tingene aldri så mye før man får barn så endrer ikke det muligheten for at ting kan skje underveis. Man kan oppleve store endringer etter bare ett svangerskap. Noen kan gå gjennom et svangerskap uten endringer og en ukomplisert fødsel for så å få det snudd på hodet med barn nummer to. Foreslår at du klatrer ned fra din høye hest, luften er tynn der oppe. Livet er tøft nok uten at man skal skytes i filler for å stille et genuint spørsmål på et forum. Heia trådstarter! Vektnedgang og trening vil kunne bedre på utseendet til magen din, men tenk at du skal leve litt også. Sjekk bukplastikk om det er noe du genuint ønsker og ikke tenk et sekund at noe av dette kunne vært endret om du bare var bedre trent før svangerskapet. Anonymkode: 30df3...c4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå