Gå til innhold

Har noen sendt mensblod til Hellas?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen fortelle meg prosessen? 

Hadde du noen infeksjoner? 

Fikk du abtibiotika?

Hjalp det deg å bli gravid?

Hva koster det?

Anonymkode: bd325...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sendte mensblodet mitt til hellas og fikk bekreftet klamydia dna og vaginal bakteriose. Begge gikk på kur i 25 dager og vi skulle starte med ivf i desember. Andre syklus etter ab ble jeg gravid. Denne syklusen jeg ble gravid prøvde jeg for første gang akupunktur kombinert med albyl e og crinone fra dag 15. Hva som funket vet jeg ikke, men jeg ble hvertfall gravid etter et års prøving. 

Anonymkode: 72432...1cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Et lite forsøk å vekke aktivitet i denne tråden igjen.

Har noen gått på antibiotika kuren mens dere utførte IVF behandling?

Hvor lenge gikk du på kuren?

Fortalte du sykehuset/klinikken du tilhørte at du gikk på kur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Vil klinikken i Hellas evnt skrive ut resept som kan hentes ut her hjemme? 

Etter hva jeg har lest meg opp til så ja, men det har vært noe utfordrende å få ut medisinen i norske apotek. Noen har gått til et sted og det har gått fint, andre har prøvd apotek på apotek og andre har endt opp i Sverige. 
 

Jeg tenker å sende inn prøve i morgen så da får vi snart svar på det og mye mer når jeg får vite mer om ca 2-3 (?) uker 🙋🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Maja92 Vil du fortelle hvordan du fikk blodet i beholderen? Jeg fikk ikke ut en bitteliten dråpe engang da jeg prøvde med tampong 😬😳 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, dette har jeg aldri hørt om før. Og hvorfor må det sendes helt til Hellas?

Anonymkode: c7a69...f32

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, snurk skrev:

@TiiBii vil tro menskopp fungerer utmerket om du skal ha samlet opp blod 😊👍

Oh I wish jeg hadde en sånn en akkurat nå 🤗 Får gå til innkjøp i morgen hvis jeg ikke får det til løpet av kvelden 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ren nysgjerrighet - hvorfor sender man mensblod til klinikk i Hellas og hvilken klinikk tar i mot norsk mensblod? 😮 

Anonymkode: bfb4b...3ae

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, TiiBii said:

@Maja92 Vil du fortelle hvordan du fikk blodet i beholderen? Jeg fikk ikke ut en bitteliten dråpe engang da jeg prøvde med tampong 😬😳 

Jeg tok en bit fra en plastopp og skrapet av fra bindet 😂 Ta det på en dag du blør mest. Husk å blande det ut med litt linsevæske eller noe lignende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, TiiBii skrev:

@Maja92 Vil du fortelle hvordan du fikk blodet i beholderen? Jeg fikk ikke ut en bitteliten dråpe engang da jeg prøvde med tampong 😬😳 

Jeg har veldig mye mens under dag 2 og 3, sikkert pga endometriosen, og er er god på å "kontrollere" når det renne ut, så for me var det veldig lett. På formiddagen da jeg var hjemme gikk jeg ca 1 time uten tampong og gikk deretter å satt meg på do, "presset" litt og ut kom mensblodet og jeg fikk det i beholderen. Blandet det med 8 ml ferdig kokt kaldt vann 

Anonymkode: bd325...6fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...