Gå til innhold

Mot i brøstet eller Karl & co?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse seriene synes dere er morsomst? Jeg liker begge, men synes Karl & co er best 😁

Anonymkode: ac69a...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker begge to! 
Er vel ganske lik humor... MIB har Nils og Henry, mens Karl og co har Ulf, Smestad og en rekke andre morsomme karakterer :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker egentlig ingen av de (absolutt ikke min type humor), men har gode minner fra at pappa satt og så de, så da så jeg de ofte sammen med han ☺️💛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jolen77 skrev:

Mot i børstet. Tror mange som svarer her er for ung til at de liker disse seriene.

Det kan godt hende, men jeg vet at en del folk ikke liker disse seriene. Jeg synes enkel humor er den morsomste humoren. Og så liker jeg skuespillerene. Syntes Hos Martin også var morsomt. ☺️ 

Anonymkode: ac69a...e0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan godt hende, men jeg vet at en del folk ikke liker disse seriene. Jeg synes enkel humor er den morsomste humoren. Og så liker jeg skuespillerene. Syntes Hos Martin også var morsomt. ☺️ 

Anonymkode: ac69a...e0a

Er de folkene over eller under 40? Dette var populære serier da de gikk på TV, så da er det rart at det skal være så mange som ikke liker dem hvis det er rett aldersgruppe som svarer. Forstår at yngre folk kanskje ikke har helt sansen for de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jolen77 skrev:

Er de folkene over eller under 40? Dette var populære serier da de gikk på TV, så da er det rart at det skal være så mange som ikke liker dem hvis det er rett aldersgruppe som svarer. Forstår at yngre folk kanskje ikke har helt sansen for de. 

Det gjelder vel kanskje flest under 40, ja. Jeg er 31. 

Anonymkode: ac69a...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elsket Mot I brøstet på 90 tallet. Synes det var kjempe morsomt og var så morsomt da Karl ble så sinna, hehe 🤣 Både Ulf og Vigdis i Karl Og Co synes jeg var så irriterende. Derfor hadde jeg problemer med å se på Karl Og Co

Jente 31

Anonymkode: facaf...347

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...